Riješeno

Ubee TVW625 router- spajanje

  • 27 October 2017
  • 31 odgovor
  • 102954 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Ovako dobio sam novi ruter Ubee neznam koji model ni nista jer niste poslali nikakve papire uz njega ni upute cak...zanima me koji je default username i password da bi mogao ristupiti ruteru
icon

Najbolji odgovor od A1_Darko 29 October 2017, 11:06

Pogledaj original

Odgovora 31

stvar je vrlo jednostavna i totalno retardirana:

 

ZA LOGIRANJE NA ROUTER  KORISTITE USERNAME: user

 

za password koristite zadnjih 8 znamenaka serijskog broja routera KOJE MORATE PISATI ISKLJUČIVO  BROJKAMA IZNAD SLOVA!!! nikako brojkama na NumPad dijelu (desno od slova). Samo tako radi pravilan unos passworda….nevjerovatno ali istinito! : )

Komp mi nije pronalazio WI FI mrezu/router, a rjesenje je prebaciti se na bridge mode kako su neki vec pisali ranije. Ulaz na Ubee je naveden od moderatora (Username:user, a password: zadnjih 8 brojeva sa routera), a kada ste ušli na ubee napravite slijece:
odaberite Wireless Bridge, Bridge restrict iz Enabled staviti u Disabled, pa stisnuti Apply/Safe.
Nakon toga komp pronalazi wifi mrezu/router bez problema. Nadam se da ce pomoci. Saljem i sliku postupka.

Napominjem da posjedujem navedeni modem i moja preporuka je da ga stavite u bridge mode i spojite na njega router (u mom slučaju tp-link TL-WR1043N).
Ja sam se preporodio nakon toga i računalo mi jako brzo otvara web stranice i učitava video zapise.
Postovanje

ima nekih tri tjedna, da koristim ovaj ruter UBEE TVW625
I htio sam pomoci korisnicima koji imaju isto ovakav ruter koji ne mogu uci u ruter
ja sam iz drugog pokusaja upao unutra. Nesvjesno .
Isprva sam ubacio password s numerickih brojeva (sa strAne) i naravno da mi nije uspjelo
U drugom pokusaju ubacio passwprd iz niza brojeva koje se nalaze ispod Funkcijcskih tipaka , znate one brojeve ispod F1.F2.... itd
Pa nadalje mi vise nije bilo potrebno tipkati s tih brojeva nego sa strane numericke
Nadam se da vas nisam dosadio s ovim postom. ako vec znate.
Ako je nekome pomoglo drago mi je.
Svako dobro

P,S,
znaci postupak je user
zadnje 8 brojeva S/N kako je na pocetku receno
Možda je greška bila što nitko od nas nije popio CEDEVITU kako je bilo navedeno u uputama na prednjoj strani routera na naljepnici prilikom prvog spajanja :D

Po VIPu i kakav je router i ne bi se čudio. 😃
Razina korisnika 6
Bedž +4
Možda je greška bila što nitko od nas nije popio CEDEVITU kako je bilo navedeno u uputama na prednjoj strani routera na naljepnici prilikom prvog spajanja 😃
Ja sam sad kod ujaka pokušao pristupiti sučelju i nisam uspio, ali kada sam napravio reset routera putem tipke na poleđeni, uspio sam.

Ono što mene muči je što ne radi više usluga prikaza broja na starom telefonu. Na ovom bečičnom što su poslali radi, ali na starom neće. Pomislio sam da je neka razlika u protokolu pa se nešto može u postavkama promjeniti, ali u razgovoru s tehničkom podrškom nismo uspjeli ništa rješiti. Vjerojatno router ne podržava sve vrste protokola za CLIP. Na HT-u dok usluga nije bila prebačena je sve funkcioniralo :(


Probo sam nekoliko puta i reset routera sa čacakilcom dok se sve lapmpice nisu resetirale, no bezuspješno.
Što se tiče prikaza broja telefona, naprijmer imam stari bežični telefon 10+ godina i to naprimjer radi.
Ja jednostvano mislim da je router zadnje smeće, pa eto tko je kakve sreće pa kako koga zapadne. Imo sam jedno 4-5 routera do sad i nikad nisam imo slučaj da se nisam mogo ulogirat u sučelje.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Ja sam sad kod ujaka pokušao pristupiti sučelju i nisam uspio, ali kada sam napravio reset routera putem tipke na poleđeni, uspio sam.

Ono što mene muči je što ne radi više usluga prikaza broja na starom telefonu. Na ovom bečičnom što su poslali radi, ali na starom neće. Pomislio sam da je neka razlika u protokolu pa se nešto može u postavkama promjeniti, ali u razgovoru s tehničkom podrškom nismo uspjeli ništa rješiti. Vjerojatno router ne podržava sve vrste protokola za CLIP. Na HT-u dok usluga nije bila prebačena je sve funkcioniralo 😞
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.
Da točno to sam napravio no ne radi. Istu stvar su i meni rekli iz tehničke podrške više puta, no ne funkcionira. Da bi mi nakraju tehničar promjenio WiFi šifru daljinski. Užas od routera.

danas sam dobio router, user\user admin\admin root\root i tipične kombinacije sam isprobao a ni google odnosno Ubee stranica nisu bili od pomoći - nije radilo, mlada dama u tehničkoj podršci me ovako uputila i točno je, ne znam u čemu je kod Vas problem - možda je vraćen na tvorničke postavke?

serijski broj koji sam upisao piše na maloj Vip kutiji u kojoj je bio router i na samom routeru, na Ubee naljepnici
cijeli broj je oblika S/N:TVW6250S00020111 te sam u password upisao samo zadnjih 8 znamenki
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.


danas sam dobio router, user\user admin\admin root\root i tipične kombinacije sam isprobao a ni google odnosno Ubee stranica nisu bili od pomoći - nije radilo, mlada dama u tehničkoj podršci me ovako uputila i točno je, ne znam u čemu je kod Vas problem - možda je vraćen na tvorničke postavke?

serijski broj koji sam upisao piše na maloj Vip kutiji u kojoj je bio router i na samom routeru, na Ubee naljepnici
cijeli broj je oblika S/N:TVW6250S00020111 te sam u password upisao samo zadnjih 8 znamenki
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja


To kod mene ne radi.
za Ubee router TVW625 pristupni podaci su

user
zadnjih 8 znamenki serijskog broja
Također ne mogu se ulogirat u router nakon što sam tri puta kontaktiro službu za korisnike, koji su mi rekli gore navedeno što sam i učinio, no bez rezultata. Da li trebam čekati 24 sata od postavljanja uređaja, ko što je korisnik naveo gore ili moram ponovo po 4. put zvati službu za korisnike od kojih ću dobit isti odgovor ili da ih zamolim da prebacim u routing mode? Koje je konkretno rješenje?
Internet imam no ne mogu se ulogirat u router. Hvala.
Razina korisnika 3
Internet mi proradio nakon sto su me tehnicari prebacili u routing mode. Dakle jednostavan zakljucak: najnoviji router iz ponude "ubee" ne podrzava bridge mode; gdje li iskopate te proizvođače?

Jadan sam ja s vama...

Svejedno, svima vam želim Sretan Božić i uspješnu 2018. I da se malo popravite 😃
Razina korisnika 3
Vip Iva, upravo to sam i napravio te u postu naveo rijeci tvoje kolegice iz tehnicke podrske. Dakle, nema pomoci prva 24h! Ili me netko mulja...
Razina korisnika 4
@marbabi Molila bih te da kontaktiraš pozivom kolege kako bi ti pomogli. Hvala ti.
Razina korisnika 3
Da malo dignem temu.

Nikakvi reseti ni slova O ili brojke 0 ne pomazu, kad taj njihov router navodno 24h od ukljucenja u struju ne da pristup na sucelje; info od jedne tehnicarke iz SZK. A ja ga samo trebam prebaciti iz routing moda u bridging... I tako opet ostadoh bez interneta bez prethodnog upozorenja. Ali tko mi kriv kad sam u bridgeu
Pozdrav,

ukoliko ne radi sa navedenom uputom treba se javiti u SZK.
VIP_DARKO je dao točan odgovor 😛, ali ne radi.

Posjedujem dotični router (Ubee TVW625) te sam kao i neki gore ostao bez interneta preko 24 sata jer su oni prije isključili moj stari router nego što sam ja dobio novi.

Taj propust sam oprostio VIP-u zbog nove brzine koju sam dobio samom promjenom router-a - 20 Mbps. Usporedbe radi, stara brzina je bila 5x sporija.

Nego, vratimo se na logiranje u sam router.

Svi reset-i ovoga svijeta neće pomoći poradi činjenice da sam VIP prije toga treba prepraviti firmware samog uređaja. Ovu informaciju dobih od strane VIP tehničara kojem sam plakao na telefon govoreći mu da uistinu trebam pomoć jer 24 sata nemam internet. Čovjek/tehničar u podršci se smilovao te je svojom remote magijom meni pustio vezu, podesio WiFi SSID, upogonio VIP TV... Na kraju razgovora uspješno smo testirali brzinu od 20 Mbps te sam se zakleo svojom čašću da ga slijede čevapi i piva prvi put kad ga vidim.

Hvala na odgovoru. Ukratko, možemo se ...... ? :D

edit. Ti je možda natukno da postoji šansa da uređaj ima admin login opciju?
VIP_DARKO je dao točan odgovor 😛, ali ne radi.

Posjedujem dotični router (Ubee TVW625) te sam kao i neki gore ostao bez interneta preko 24 sata jer su oni prije isključili moj stari router nego što sam ja dobio novi.

Taj propust sam oprostio VIP-u zbog nove brzine koju sam dobio samom promjenom router-a - 20 Mbps. Usporedbe radi, stara brzina je bila 5x sporija.

Nego, vratimo se na logiranje u sam router.

Svi reset-i ovoga svijeta neće pomoći poradi činjenice da sam VIP prije toga treba prepraviti firmware samog uređaja. Ovu informaciju dobih od strane VIP tehničara kojem sam plakao na telefon govoreći mu da uistinu trebam pomoć jer 24 sata nemam internet. Čovjek/tehničar u podršci se smilovao te je svojom remote magijom meni pustio vezu, podesio WiFi SSID, upogonio VIP TV... Na kraju razgovora uspješno smo testirali brzinu od 20 Mbps te sam se zakleo svojom čašću da ga slijede čevapi i piva prvi put kad ga vidim.
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi Ja sam bez interneta vec 4 dana treba mi za skolu a roditeljima za posao a problem nikako da se rijesi vjerovatno cemo raskinuti ugovor

Ovo je malo ... smješna situacija. Lijepo se napiše PRIJE njihovog odgovora da to rješenje NE RADI, barem u mojoj situaciji a koliko vidim ni u tvojoj ili ti ga u obije situacije u ovoj temi, i ... nikome ništa. Jedan moderator like-a odgovor drugoga i to postavljeno kao rješenje :D:D:D:?:?:?

Mislim ... hvala na trudu ali to NE RADI. U mojih 20-tak godina koliko koristim modeme, routere, repeatore, AP, WDS ... nikada nisam se našao u situaciji da ne mogu 'ući' u uređaj i konfigurirati za prema mojim potrebama. Za sve ima prvi puta. Ako ne bude druge zamoliti ćemo SZK ili tehničare da pošalje drugog, trećeg ....
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi Ja sam bez interneta vec 4 dana treba mi za skolu a roditeljima za posao a problem nikako da se rijesi vjerovatno cemo raskinuti ugovor
Ne radi. Napisao sam u gornjem postu da sam već 2 puta pokušao reset i upisati user i 8 znamenki i da i dalje ne radi
I dalje ne radi niti nakon reseta
Pozdrav,

sučelju routera se pristupa tako da se računalo i uređaj spoje mrežnim kablom te se u internet pregledniku otvori adresa http://192.168.1.1
Korisničko ime: user
Lozinka: zadnjih 8 znamenaka serijskog broja routera (S/N) - slika 1

(slika 1)




Ukoliko sa navedenim podacima ne prolazi spajanje na sučelje, potrebno je napraviti tvornički reset routera čačkalicom - RESET (tipku je potrebno držati toliko dugo dok se sve lampice ne ugase) - slika 2

(slika 2)

Odgovori