Riješeno

Thunderbird pomoć

  • 8 July 2021
  • 1 odgovor
  • 2196 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 38 odgovora

Pozdrav,

već desetak dana ne primam pojedine (ne sve) mailove na svoju adresu korisnickoime@vip.hr kako u Thunderbirdu tako i u Moj vip/web mail sučelju u browseru. Ne znam o čemu se radi, da li se nešto mijenjalo u strukturi mreže ili ne. Deinstalirao sam stariju verziju Thunderbirda i stavio najnoviju ali mi ne idu postavke pa bih molio za upute što treba upisati u pojedine kućice. Također me zanima da li još vrijedi mail sa završetkom @vip.hr? Čudno mi je jer od nekih pošiljatelja dobijem mail na tu adresu a od nekih uopće ne. U prijašnjoj verziji Thunderbirda je naziv servera bio mail@vip.hr. Prilažem screenshotove postavki:

Thunderbird 78.11

 

icon

Najbolji odgovor od A1_MarkoL 29 July 2021, 13:50

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Bedž

Pozdrav,

 

domena vip.hr je i dalje aktivna tako da ne bi trebao imati problema po tom pitanju.

 

Niže su upute za postavljanje maila:

A1 mail server: mail.A1net.hr

Dolazni server: stavlja se dolazni od providera kod kojeg imaš mail
Odlazni server: upisuje se mail server od providera kod kojeg imaš Internet vezu

za mail.A1net.hr ili mail.vip.hr kod odlaznog mail servera (SMTP) je potrebno podesiti port

  • 587 port – stavlja se SMTP auth s korisničkim podacima (UN i PASS)
  • 25 port – NE stavlja se SMTP auth i on je open relay samo za IP adrese iz naše mreže

za mail.A1net.hr ili mail.vip.hr kod dolaznog mail servera (POP3 i IMAP) je potrebno podesiti port:

  • 110 port – POP3
  • 143 port – IMAP 

 

Lp,

Marko