Riješeno

Tehničke poteškoće na baznoj stanici

  • 14 September 2022
  • 6 odgovora
  • 92 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 8 odgovora

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 22 September 2022, 14:02

Pogledaj original

Odgovora 6

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

0800 091 091

Razina korisnika 1

Prijavio na  0800 091 091 prije 10 dana i od onda ništa sve po starom. Možda ovim kanalom preko moderatora bude nešto barem da dobijem povratnu info.

Prijavio na  0800 091 091 prije 10 dana i od onda ništa sve po starom. Možda ovim kanalom preko moderatora bude nešto barem da dobijem povratnu info.

Budi uporan ;),nekad se upornost isplati 

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

Pozdrav  @Ejic . :) Ako još uvijek postoje poteškoće, zamolio bih te da nam pošalješ svoje podatke (ime, prezime, OIB, adresa korištenja usluge i kontakt broj) privatnom porukom u inbox kako bismo mogli napraviti provjeru s nadležnim odjelom. U poruci samo kratko opiši i o čemu je riječ kako bismo lakše mogli usmjeriti tvoj zahtjev. :)

Poruku možeš poslati ovdje. 

Razina korisnika 1

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

Pozdrav  @Ejic . :) Ako još uvijek postoje poteškoće, zamolio bih te da nam pošalješ svoje podatke (ime, prezime, OIB, adresa korištenja usluge i kontakt broj) privatnom porukom u inbox kako bismo mogli napraviti provjeru s nadležnim odjelom. U poruci samo kratko opiši i o čemu je riječ kako bismo lakše mogli usmjeriti tvoj zahtjev. :)

Poruku možeš poslati ovdje

Poslani podaci

@Ejic Javi nam kak je prošlo😀

Odgovori