Riješeno

Tehničke poteškoće na baznoj stanici

  • 14 September 2022
  • 14 odgovora
  • 473 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 61 odgovor

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 22 September 2022, 14:02

Pogledaj original

Odgovora 14

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

0800 091 091

Razina korisnika 2

Prijavio na  0800 091 091 prije 10 dana i od onda ništa sve po starom. Možda ovim kanalom preko moderatora bude nešto barem da dobijem povratnu info.

Prijavio na  0800 091 091 prije 10 dana i od onda ništa sve po starom. Možda ovim kanalom preko moderatora bude nešto barem da dobijem povratnu info.

Budi uporan ;),nekad se upornost isplati 

Razina korisnika 1
Bedž +3

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

Pozdrav  @Ejic . :) Ako još uvijek postoje poteškoće, zamolio bih te da nam pošalješ svoje podatke (ime, prezime, OIB, adresa korištenja usluge i kontakt broj) privatnom porukom u inbox kako bismo mogli napraviti provjeru s nadležnim odjelom. U poruci samo kratko opiši i o čemu je riječ kako bismo lakše mogli usmjeriti tvoj zahtjev. :)

Poruku možeš poslati ovdje. 

Razina korisnika 2

Kome da prijavim tehničke poteškoće na baznoj stanici? Točnije ne rade dvije frekvencije B3 i B1tj  na B3 jedna ćelija ne radi i na B1 dvije ćelije ne rade i naravno brzine su koma pošto ćelije koje su u mom smjeru ne rade. LP

Pozdrav  @Ejic . :) Ako još uvijek postoje poteškoće, zamolio bih te da nam pošalješ svoje podatke (ime, prezime, OIB, adresa korištenja usluge i kontakt broj) privatnom porukom u inbox kako bismo mogli napraviti provjeru s nadležnim odjelom. U poruci samo kratko opiši i o čemu je riječ kako bismo lakše mogli usmjeriti tvoj zahtjev. :)

Poruku možeš poslati ovdje

Poslani podaci

@Ejic Javi nam kak je prošlo😀

Razina korisnika 2

Evo da javim zvali me iz teh podrške i kao provjerili sve i da je sve ok sve ćelije rade🙂. Ali na terenu stanje je ostalo nepromijenjeno. Nije mi problem testirati svaki dan pojedinu frekvenciju tako da morat ću potražiti drugo rješenje…...

Evo da javim zvali me iz teh podrške i kao provjerili sve i da je sve ok sve ćelije rade🙂. Ali na terenu stanje je ostalo nepromijenjeno. Nije mi problem testirati svaki dan pojedinu frekvenciju tako da morat ću potražiti drugo rješenje…...

Hehe sa njihove strane je uvjek sve u redu, jesu ti rekli da pokušaš ugasiti i upalit 🤪😂

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ma riješit će samo treba doći to do prave osobe ali to traje i traje i traje…..

Razina korisnika 2

Ne nisu jer sam im to sve prije napomenuo ali i puno više stručnih stvari sam im rekao pa bi ih bilo sram da mi to predlože😁

Razina korisnika 2

Evo konačno gotova saga oko bazne stanice na koju se spajam. Bez veze potrošio vrijeme na sve dostupne kanale (forum, FB, mail chat )Znači prolazio sve postupke ponovo pokrenite router promijenite položaj itd itd…. Prije par dana došao mail i konačno su rekli ono što su znali cijelo vrijeme da nema nikakav kvar  na baznoj nego su jednostavno isključili frekvencije koje sam gore na početku teme naveo. Ok pošto je takva situacija sa energijom ok ali nije fer isključiti samo dva smjera(jedan od tih dva se ja spajam) a treći smjer ostaviti sve tri frekvencije dostupne ili ćemo svi štedjeti ili nitko! Nisam jedini koji ima tih problema mnogi na forumima se žale da su im jednostavno nestale pojedine frekvencije na A1 mreži. U zadnjih godinu i po dana svi su nadograđivali tornjeve sa novim frekvencijama a sada ih isključuju. Zasad samo jedan operater ne isključuje pojedine frekvencije. Još uvijek čekam odgovor od  A1_Mislav ili je zaboravio na moj upit ili ne može doći do rješenja problema.

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • Ejic Potpuno si u pravu. I ja sam vodio istu bitku sa drugim operaterom par mjeseci i na kraju su ipak uključili frekvencije koje su prethodno isključili ali ne bi priznali da im nokte čupaš. Najprije su samo noću isključivali i odjednom više se nisu uključivale ni danju. Heh i onda mi stigne mail sa upitom dali je sad sve ok(prethodno su uključili isključene frekvencije) ma naravno gospodo sad je sve OK očito vam je bio veliki kvar(samo par klikova mišem) pošto je tako dugo trebalo da se otkloni .I tako se ta moja saga završila samo do kada, sad već mjesec dana je ok.

Razina korisnika 2

A1_Mislav Prošlo 4 mjeseca još nisam dobio odgovor. Hoće li uskoro?

Na ovu temu tehničkih poteškoća bazne stanice, tj.isključivanja fekvencija B1+B3 korisničkoj službi A1 poslano je nekoliko e-mailova te  bezbroj poziva agentima zbog neupotrebljivog interneta.

Posjedujem 5CA uređaj zahvaljujući kolegi daworinu te je bilo iznimno iritantno slušati savjete korisničke službe o resetiranju i pomicanju uređaja te kvara na mojoj opremi.Na svaki moj upit na isključivanje frekvencija preko dana i noći odgovor je bio da će se isti proslijediti tehničarima za bazne stanice, tehničkoj podršci, tehničarima na terenu i sl. Naravno bez odgovora mjesec dana.

U međuvremenu sam prešao na drugog operatera, sreća je da nisam bio pod ugovorom.

Slučajno sam naletio na ovu temu i našao odgovor na svoje pitanje.

Hvala!

 

Odgovori