Riješeno

tehnička služba i oglasna ploča

  • 17 May 2018
  • 4 odgovora
  • 2368 pregleda

Bok svima,

u zadnje vrijeme imam sve više problema sa fiksnim internetom (Amisova optika). Veza sve češće puca i onda je internet neko vrijeme nedostupan.
Postoji li kakva oglasna ploča (web stranica) na kojoj tehnička služba obavještava korisnike o eventualnim radovima na mreži? Ili bilo kakvim događanjima koji utječu na mrežu?
icon

Najbolji odgovor od A1_MIvan 4 October 2019, 20:32

Pogledaj original

Odgovora 4

Hvala na savjetu.

U međuvremenu su mi se javili iz tehničke službe. Napravili su izmjenu routeru vezanu za wireless frekventni pojas. Vidjet ćemo jel' to bio problem.
Ako će i dalje biti problema, pokušat ću ih kontaktirati dok se problem događa. Možda će tako biti lakše otkriti uzrok.
Tako je bilo i kod mene, zatražio sam promjenu routera i sada je sve OK.
Znači na 0800 091 091- tehnička podršaka i upit za zamjenu routera. Bilo bi dobro da snimite brzinu u trenutku poteškoća i kažete im.
Imam pitanje šta se dešava sa benet internetom kucnim i da brojem sluzbe za korisnike 0800091091
Razina korisnika 2
Bedž +2
@Filip925 Ranije danas tijekom dana smo imali određenih poteškoća s pristupom internetu na određenom broju korisnika. Tijekom poteškoće je zbog velikog volumena poziva prema službi za korisnike dostupnost iste također bila smanjena, no dobre vijesti su da su sve poteškoće u međuvremenu riješene intervencijom naših tehničkih specijalista. Više informacija o samim uzrocima ćemo imati nakon detaljne analize cjelokupne poteškoće.

Odgovori