Riješeno

Tehničar

  • 30 November 2021
  • 3 odgovora
  • 513 pregleda

Pozdrav,

 

danas mi je izašao Vaš tehničar kako bi provukao kabel i svojom krivicom zbušio je strujni kabel i morao sam zvati hitne intervencije koji su mi naplatili 750 kn i zatrazio sam naravno R1 račun jer ne mislim placat propust od Vašeg tehničara, sve sam proslijedio na mail od korisničke podrške ali me zanima koliko se dugo čeka za rješenje u pravilu i kakav ishod mogu očekivat? Novi sam korisnik i zelim ovaj gorak prvi dojam sto prije zaboravit kako bi nastavili suradnju

 

lp

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 1 December 2021, 10:03

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 3

Ove godine ne

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Pero, jako mi je žao zbog ove nezgodne situacije :worried:  Ako si nam sve proslijedio na naš mail sluzba.za.korisnike@a1.hr naš odjel za reklamacije će preuzeti tvoj prigovor i javiti ti se u zakonskom roku od 15 dana nakon što naprave provjeru s kolegama. Svakako možeš očekivati odgovor ove godine i nadam se da ćemo opravdati tvoje povjerenje u suradnju  s A1 budući da su ovakve situacije iznimka. 

Pozdrav Pero, jako mi je žao zbog ove nezgodne situacije :worried:  Ako si nam sve proslijedio na naš mail sluzba.za.korisnike@a1.hr naš odjel za reklamacije će preuzeti tvoj prigovor i javiti ti se u zakonskom roku od 15 dana nakon što naprave provjeru s kolegama. Svakako možeš očekivati odgovor ove godine i nadam se da ćemo opravdati tvoje povjerenje u suradnju  s A1 budući da su ovakve situacije iznimka. 

Očekivat može odgovor, ne i riješenje problema ove godine.