PITANJE

Svakodnevni prekid internetske veze (kabel+wi-fi)

  • 30 Ožujak 2021
  • 10 odgovora
  • 174 pregleda

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)


Odgovora 10

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Slazem se. Ja to nisam isto primjecivao dok nisu poceli on-line sastanci.

 

I ja planiram na Iskon, poslao mail za ponudu. Imam A1 i kod mame... i tu ide iskon

Kaj mislite da bute u Iskonu sretniji.

Ja sam prešao skoro iz istih razloga iz Iskona u A1.

Za sada u A1 u redu , dobro tek sam 3mj u A1 ali bar mi je brzina veća (optika)  što mi Iskon 

u mojem kvartu nije mogao ponuditi .

 

Meni na optici ista stvar.

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

Gornja Dubrava

Ne kužim.

Pa kaj to nebi trebalo biti isto, evo ja dosada nisam primjetio probleme.

 

 

Meni također u D. Dubravi odlična optika, igram igrice podosta i ping mi je stalno isti i nikad ne šteka jako sam zadovoljan

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

Isti problem i kod mene, sve super radi, a onda najednom kratko pukne veza, najviše vidim to po messengeru kada stoji bijeli krug i jednostavno ne želi isporuciti poruku. Iskreno, tehničku službu nisam ni zvao jer vidim da nisam jedini kojem se to dešava, a nikom nije riješen taj problem, susjedu se dešava ista stvar ko i meni također. Sa starim technicolor routerom sve super bilo, novi Ubee učestalo pucanje veze na wifiu.

Split

Razina korisnika 1

Pa pokušaj - možda i riješe nešto. Ako ne prijaviš kvar onda što se operatora tiče sve uredno radi.

Odgovori