PITANJE

Svakodnevni prekid internetske veze (kabel+wi-fi)

  • 30 Ožujak 2021
  • 34 odgovora
  • 1186 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 4 odgovora

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)


Odgovora 34

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Slazem se. Ja to nisam isto primjecivao dok nisu poceli on-line sastanci.

 

I ja planiram na Iskon, poslao mail za ponudu. Imam A1 i kod mame... i tu ide iskon

Kaj mislite da bute u Iskonu sretniji.

Ja sam prešao skoro iz istih razloga iz Iskona u A1.

Za sada u A1 u redu , dobro tek sam 3mj u A1 ali bar mi je brzina veća (optika)  što mi Iskon 

u mojem kvartu nije mogao ponuditi .

 

Meni na optici ista stvar.

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

 

Koji kvart

Kod nas D. Dubrava OK

Gornja Dubrava

Ne kužim.

Pa kaj to nebi trebalo biti isto, evo ja dosada nisam primjetio probleme.

 

 

Meni također u D. Dubravi odlična optika, igram igrice podosta i ping mi je stalno isti i nikad ne šteka jako sam zadovoljan

Pozdrav,

 

duže vrijeme imam svakodnevne višeminutne prekide u internestkoj vezi kablom i wi-fi. Dok signala imam, brzine su odlične. Nebrojeno sam puta prijavio kvar tehničkoj službi bez efekta (“ugasite ruter….”). U dva navrata su bili tehničari unazad 7 dana...prvi je “našao riješenje” u skidanju filtera - nije riješilo problem, drugi je zamjenio modem UBEE EVW32C - nije riješilo problem (kao što ga ne riješava ni vraćanje na tvorničke postave ili iskapčanje iz struje). 

 

SAda kumulativno 10 dana ne mogu koristiti internet bez prekidanja veze.

Katastrofalno loša usluga uz jednako lošu službu za korinike i tehničku službu.

 

Obzirom da nemam ugovornu obavezu...mislim da je to pa-pa za A1 na obje moje lokacije :)

Isti problem i kod mene, sve super radi, a onda najednom kratko pukne veza, najviše vidim to po messengeru kada stoji bijeli krug i jednostavno ne želi isporuciti poruku. Iskreno, tehničku službu nisam ni zvao jer vidim da nisam jedini kojem se to dešava, a nikom nije riješen taj problem, susjedu se dešava ista stvar ko i meni također. Sa starim technicolor routerom sve super bilo, novi Ubee učestalo pucanje veze na wifiu.

Split

Razina korisnika 2
Bedž

Pa pokušaj - možda i riješe nešto. Ako ne prijaviš kvar onda što se operatora tiče sve uredno radi.

Zamjenili mi router i sada još gore.

Zamjenili mi router i sada još gore.

 

Meni 3x mjenjali router u 10 mjeseci...zadnji puta prije 3 tj. Sve radilo OK 3 tj. i sada ispočetka isto sra...

Razina korisnika 2
Bedž

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Ako je stvarno i preko mrežnog kabla isto pokušaj ponovno prijaviti, nemaš neku drugu soluciju (osim mijenjat operatera, a ako si pod ugovorom ti opet treba hrpa prijava da eventualno dobiš raniji raskid).

Stvarno nemam volje... procedura ista. dodje serviser, kaze signal je dobar, vjerojatno je do routera i ponovno zamjeni router. sumanuto.

Nemam ugovornu obavezu. Polazem nadu u Iskln jer koristi svoju, odnosno, infrastrukturu od HT-a. Jedino je tragicno da sam skoro 15 godina bio korisnik Bnet-a bez poteskoca i problema i sada odjednom krah. 

A1 dugo traje kvar, tehničari ga neznaju riješiti. Pali li Vam se alarm da nešto poduzmete?

Razina korisnika 2
Bedž

Preko foruma ti nebudu ništa riješili. Ovo službeno i nije mjesto za prijavu kvara, po pravilima foruma nije niti dozvoljeno objavljivati podatke o liniji.

Jedino što eventualno možeš je dobiti onu poveznicu da im se javiš privatno, a na to vjerojatno tako i tako otvaraju nekakav ticket kao i kada se javiš mailom/pozivom ili nekim drugim kanalom (kao onaj digitalni tehničar kojeg imaju u sklopu moj a1). Možda ti na temelju njega i opet pošalju tehničara na kraju.

 

Promjenili jučer još jedan router i opet ista stvar. Nema tko riješiti kvar. UŽAS!

Isti problem kod mene, internet puca svakih 15 minuta i ne mozemo raditi od doma, svaki sastanak ili VPN povezivanje nama se prekine. I tako vec 10 dana. Zvali sluzbu, dosli tek za 3 dana srediti, nakon par dana opet pocelo prekidati. Zvali opet, doci ce tek za 3 dana.. katastrofa, od kad imamo novi router stalno prekidi. I sad moramo svi trositi tarife na mobitelu i spajati se na mobilni internet jer A1 ne zna svoj posao odraditi, sramota.Ne znam cemu placanje interneta kada nam uslugu nisu ni kvalitetno isporucili, svakako planiram prebacivanje na druge opcije poput HT-a, Iskona i ostalih.

 

A sto je najbanalnije, znam jos primjera prijatelja koji imaju isti problem, ali ne rade od doma pa im nije toliko strasno. Uzas da mi moramo placati takve cijene interneta i onda se zadovoljavamo ovom katastrofalnom kvalitetom.

Ovo od A1 je sramota. Promjenili sportski kanal za drugi jer im preskupo a ja samo radi Fight chanela uzeo paket. Druga stvar, puca mi veza non stop. Nema interneta cili dan, zoven, e doće tehničari. Nakon 3 dana došli prominili ruter, isto puca pa se izvlače to je do HT jer njihova infrastruktura... Brat mi igra poker i nagrada 10 tisuća dolara, među prva 3 i pukne veza i baj baj... Ko će platit štetu? Šta da igram profesionalno poker ili igricu na pc i pukne veza a ulog 10 tiauća eura il dolara nebitno. Sramota... Treća stvar,, davno kupim stik za laptop i kažem prodavačici da provjeri da li će radit na toj i toj adresi i kaže ovo radi svugdi. Ja koristim stik misec dana i preselim na adresu za koju sam je pita i naravno ne radi. Napišem žalbu da hoću prekid ugovora jer me radi, oni da moram platit 24 miseca. Ejjjj prodali ste mi uslugu koja ne radi. Da ja auto prodam iz auto kuće a ne radi vam kad dođete kući... I na sud i izgubim.. Jer imaju mala slova u ugovoru di oni nisu odgovorni... Moja obitelj ima 2 tisuće kn računa u A1 i ovo će bit kraj.. Odgađa sam al sad mi je dosta... 5 mob pretplata, 3 homeboxa radi turista u apartmane i 2 trio paketa.... E pa ako vam je 2 tisuće kn misečno nošts onda bok i savjetovat ću svima da odu od A1

Ovo od A1 je sramota. Promjenili sportski kanal za drugi jer im preskupo a ja samo radi Fight chanela uzeo paket. Druga stvar, puca mi veza non stop. Nema interneta cili dan, zoven, e doće tehničari. Nakon 3 dana došli prominili ruter, isto puca pa se izvlače to je do HT jer njihova infrastruktura... Brat mi igra poker i nagrada 10 tisuća dolara, među prva 3 i pukne veza i baj baj... Ko će platit štetu? Šta da igram profesionalno poker ili igricu na pc i pukne veza a ulog 10 tiauća eura il dolara nebitno. Sramota... Treća stvar,, davno kupim stik za laptop i kažem prodavačici da provjeri da li će radit na toj i toj adresi i kaže ovo radi svugdi. Ja koristim stik misec dana i preselim na adresu za koju sam je pita i naravno ne radi. Napišem žalbu da hoću prekid ugovora jer me radi, oni da moram platit 24 miseca. Ejjjj prodali ste mi uslugu koja ne radi. Da ja auto prodam iz auto kuće a ne radi vam kad dođete kući... I na sud i izgubim.. Jer imaju mala slova u ugovoru di oni nisu odgovorni... Moja obitelj ima 2 tisuće kn računa u A1 i ovo će bit kraj.. Odgađa sam al sad mi je dosta... 5 mob pretplata, 3 homeboxa radi turista u apartmane i 2 trio paketa.... E pa ako vam je 2 tisuće kn misečno nošts onda bok i savjetovat ću svima da odu od A1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Mario1 žao mi je zbog situacije koju si opisao :pensive:  Ako koristiš uslugu putem postojeće infrastrukture, ona je u vlasništvu HT-a, te smo iz tog razloga ograničeni u mogućnostima provjera po pitanju infrastrukture, a u konačnici i samog otklona poteškoće. No, uvijek i bez iznimke se trudimo napraviti maksimalno moguće kako bi poteškoća što prije bila otklonjena, za što je ponekad potrebna i prijava vlasniku infrastrukture. Za detaljniju provjeru tvojih usluga su nam potrebni podaci o vlasniku, a njih nam možeš poslati OVDJE.

3 dan interneta nema. Trio paket, mrtav, nema telefona interneta ni televizike. Eto koliko ste ažurni. Pa danas ljudi na svemirskoj postaji u 1 dan promine dio koji ne valja, a ovdje se izlazak običnoh tehničara čeka 3 dana. Samo gore je sudstvo. Da je kao u Americi pa vas tužim jer igram profesionalno poker preko interneta i primjer ulog bude 10 tisuća eura i pukne veza, pa da sud dosudi da mi morate vratit sve i još više, drugačije bi se vi odnosili..... Javim se sutra kad bude 4 dan pa da vidimo hoće li kvar biti odklonjen. Napominjem da imam 2 homeboxa, 5 mobitela na pretplatu i trio paket. Sve možete vidit na računalu da ne bi izgledalo da vas kudim a imam mob na bonove.. Evo adresa i podaci pa zbrojite račun od cijele obitelji. Ivo Zoričić, Marijo Zoričić, Joso Zoričić,.. ***.. I mater mi ima mob al na bonove.. Računi su 1500 kuna misečno... Al izgleda mi da će ih HT dobivat ako ovako nastavite. Meni isprika ne znači ništa. Ja plačam uslugu i hoću da mi se omogući ono šta plačam. Hvala

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Mario1 prije svega bih htjela napomenuti da sam sakrila tvoju adresu kako ne bi bila javno dostupna na našim stranicama. Žao mi je zbog poteškoće, vidljivo mi je da se ista rješava od strane HT-a budući da je ista nastala s njihove strane. Naš nadležan odjel će ti se javiti povratno čim se ista otkloni.

4 dan interneta nema..

A odgovor je otklanjamo kvar.. U 4 dana se na ISS postaju u svemiru promjeni pola stvari…

Netreba meni za ispriku umanjit račun nekih 10 ili 20 kn.... 4 DAN NEMA INTERNETA i to u ne nekom selu di je teško doć nego na ulazu u Šibenik, Brodarica.

4 dan interneta nema.... Sutra opet pišem ako ne bude... Opet napominjem, a sigurno ste provjerili jer sam vam ostavio javno podatke, telefon i imena korisnika da je račun oko 1500 kuna mjesečno a 4 dana interneta nema.

 

 

Hvala vam na tome

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Mario1 Vjerujem da je iritantno i naporno iščekivati kada će usluga postati dostupna, no naša Tehnička podrška je upoznata sa slučajem. U ovom trenutku nemam novijih informacija od onih koje već znaš iz razgovora s njima.

Razina korisnika 5
Bedž +5

@Mario1 , da ti nije kakvi miš pregrizal infrastrukturu 🐀 🤔

Odgovori