Riješeno

svaki dan mi se ruši internet(wi-fi , tv ,telefon)

  • 8 September 2021
  • 11 odgovora
  • 536 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 6 odgovora

Evo javljam se višejer ne znam kome da se požalim , od početkaove godine kada mi je zamjenjen ruter i tv prijemnik imam problema sa internetom (žičani ).Ruši mi se internet  time i telefon a i tv program , dnevno se to desi nekoliko puta na dan , ovo je postalo ludilo , do sada su mi tehničari promijenili 3 rutera ali se ništa nije poboljšalo,onda je drugi tehničar dolazio pregledati vodove u zgradi te me prespojio ali ni od tada nije ništa bolje. Opet sam zvao službu za korisnike i oni bi opet mijenjali ruter ,ne razumijem u čemu je tu problem,dali ne znaju riješiti ovaj problem ili nemogu , potpisao sam dvogodišnji ugovor sa A1 i šta da sada radim ,vidim da i drugi korisnici imaju ovaj problem , čak i neki moji prijatelji ali oni ne koriste puno internet tako da se ne žale .

Sada čekam neko riješenje ,ili da mi poprave ili da mogu raskinuti ugovor sa A1.

U krajnjem slučaju mislim da ću se obratiti medijima da se oni malo pozabave sa ovim i istraže šta se dešava .

Naravno ima tu i drugih problema kao npr. nestanak Nove Tv na nekoliko dana a isključivanje  N1 televizije .

Ovo je stvarno krajnji bezobrazluk od strane A1

 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od lcucak 12 September 2021, 19:56

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 4
Bedž +3

A nemaš što puno konkretnijeg za napravit. Prijavit službi za korisnike. Ako se ne popravi i želiš raskid, poslati pisani prigovor na e-mail i navest da želiš raskid ako se ne riješi. U taj pisani prigovor ti odgovore i daju uputu da se javiš povjerenstvu ako nisi zadovoljan rješenjem, pa onda povjerenstvo kada odgovori daje uputu da se javiš hakomu ako nisi zadovoljan. U pisanom prigovoru napišeš da tražiš raskid ako se ne riješi, pa ako stvarno puca veza i nije riješeno će ti već neka od tih stepenica vjerojatno dati raskid.

Bili su tehničari , zamjenili koaksijalni kabl od ornarićau zgradi do  rutera u stanu .Za sada mi se čini da je sve ok , ali treba pričekati da vidim šta će se dalje dešavati .Kako bilo da bilo javit ću ovdje šta se dalje dešava .

Razina korisnika 3
Bedž +2

Ima li pomaka, da li ti je internet i dalje stabilan?

Bili su tehničari , zamjenili koaksijalni kabl od ornarićau zgradi do  rutera u stanu .Za sada mi se čini da je sve ok , ali treba pričekati da vidim šta će se dalje dešavati .Kako bilo da bilo javit ću ovdje šta se dalje dešava .

 

Evo napokonda se javim , ukratko malo je bolje ali internet i dalje puca ,ništa od svih njihovih popravaka , sadami se javlja i greška sa tv prijemnikom , i on ima isti problem ,

Sve u svemu sva ova njihova tehnika radi na sreću , što znači ako imaš sreće radiće kada je trebaš a ako nema sreće neće ni raditi , odnosno prekidaće u radu . Užas jedan sve skupa , sutra zovem da vidim šta će sada zamijeniti.

Daljnji razvoj događaja , odnosno ovog horora javit ću

Razina korisnika 1
Bedž +1

@lcucak žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva molim te da nam OVDJE pošalješ svoje podatke za dodatnu provjeru usluge. 

ne znam ima li više smisla javljati se i prijavljivati kvarove , sve ovo je samo gubljenje vremena

Razina korisnika 3
Bedž +3

@lcucak svakako bismo htjeli provjeriti. I dalje ti stojimo na raspolaganju, ako se predomisliš. 

provjeravali ste 6 mjeseci , šta više da se provjerava ,ovo sve radi i dalje na sreću ,kako internet tako i tv ,užas ,pa nemam ja vremena nalaziti se svaki tjedan sa vašim tehničarima, imam i ja posao i radno vrijeme te ne mogu svako malo biti vama na raspolaganju a nema rezultata od ovog

želim na ovaj način upozoriti drige potencijalne korisnike vaših usluga da budu oprezni i da nikako ne potpisuju ugovor na 2 godine kao što sam ja , sada sam osuđen imati ovo što imam i čekati da prođe ostatak vremena

2 tjedna čekam riješavanje kvara nakon tehničara

a kuda žuriti?

evo da dodam još nešto ,moja zapažanja

sada sam došao kući i upalim tv prijemnik a ono ništa , nije prvi put to se desilo ,nakon nekog vremena piše da isključim prijemnik na prekidaču i opet ga uključim, dakle i to se dešava svaki drugi dan

i jednom prilikom kad je dolazio tehničar rekao mi je da moram ga svatko malo resetirati , isključiti i uključiti

uglavnom užas tojekaodakupim auto i malo ga vozim a kada se upali neka greška neka ga opet ugasim i upalim

ludilo

Odgovori