Riješeno

svaki dan mi se ruši internet(wi-fi , tv ,telefon)

  • 8 September 2021
  • 3 odgovora
  • 85 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Evo javljam se višejer ne znam kome da se požalim , od početkaove godine kada mi je zamjenjen ruter i tv prijemnik imam problema sa internetom (žičani ).Ruši mi se internet  time i telefon a i tv program , dnevno se to desi nekoliko puta na dan , ovo je postalo ludilo , do sada su mi tehničari promijenili 3 rutera ali se ništa nije poboljšalo,onda je drugi tehničar dolazio pregledati vodove u zgradi te me prespojio ali ni od tada nije ništa bolje. Opet sam zvao službu za korisnike i oni bi opet mijenjali ruter ,ne razumijem u čemu je tu problem,dali ne znaju riješiti ovaj problem ili nemogu , potpisao sam dvogodišnji ugovor sa A1 i šta da sada radim ,vidim da i drugi korisnici imaju ovaj problem , čak i neki moji prijatelji ali oni ne koriste puno internet tako da se ne žale .

Sada čekam neko riješenje ,ili da mi poprave ili da mogu raskinuti ugovor sa A1.

U krajnjem slučaju mislim da ću se obratiti medijima da se oni malo pozabave sa ovim i istraže šta se dešava .

Naravno ima tu i drugih problema kao npr. nestanak Nove Tv na nekoliko dana a isključivanje  N1 televizije .

Ovo je stvarno krajnji bezobrazluk od strane A1

 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od lcucak 12 September 2021, 19:56

Bili su tehničari , zamjenili koaksijalni kabl od ornarićau zgradi do  rutera u stanu .Za sada mi se čini da je sve ok , ali treba pričekati da vidim šta će se dalje dešavati .Kako bilo da bilo javit ću ovdje šta se dalje dešava .

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +2

A nemaš što puno konkretnijeg za napravit. Prijavit službi za korisnike. Ako se ne popravi i želiš raskid, poslati pisani prigovor na e-mail i navest da želiš raskid ako se ne riješi. U taj pisani prigovor ti odgovore i daju uputu da se javiš povjerenstvu ako nisi zadovoljan rješenjem, pa onda povjerenstvo kada odgovori daje uputu da se javiš hakomu ako nisi zadovoljan. U pisanom prigovoru napišeš da tražiš raskid ako se ne riješi, pa ako stvarno puca veza i nije riješeno će ti već neka od tih stepenica vjerojatno dati raskid.

Bili su tehničari , zamjenili koaksijalni kabl od ornarićau zgradi do  rutera u stanu .Za sada mi se čini da je sve ok , ali treba pričekati da vidim šta će se dalje dešavati .Kako bilo da bilo javit ću ovdje šta se dalje dešava .

Ima li pomaka, da li ti je internet i dalje stabilan?

Bili su tehničari , zamjenili koaksijalni kabl od ornarićau zgradi do  rutera u stanu .Za sada mi se čini da je sve ok , ali treba pričekati da vidim šta će se dalje dešavati .Kako bilo da bilo javit ću ovdje šta se dalje dešava .

 

Odgovori