Riješeno

Super Homebox - probni rok

  • 22 Ožujak 2021
  • 3 odgovora
  • 156 pregleda

Ako odaberem Super Homebox bez obveznog trajanja ugov.obveze, i pritom uređaj platim 499 kn - ali unutar probnog roka od 14 dana odlučim da uslugu ne želim nastaviti koristiti, čime mi i uređaj postaje nepotreban - imam li u tom slučaju mogućnost vratiti uređaj - uz povrat novca?

 

Hvala!

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 22 Ožujak 2021, 19:27

Pozdrav @deez, odlično da te zanima naša ponuda. Pravo na odustanak od kupovine i raskid ugovora unutar 14 dana vrijedi samo u slučaju daljinske prodaje. Uz raskid ugovora unutar 14 dana potrebno je napraviti i povrat uređaja te proslijediti i zahtjev za povratom sredstava. 

Pogledaj original

Odgovora 3

Bedž +1

Pozdrav @deez, odlično da te zanima naša ponuda. Pravo na odustanak od kupovine i raskid ugovora unutar 14 dana vrijedi samo u slučaju daljinske prodaje. Uz raskid ugovora unutar 14 dana potrebno je napraviti i povrat uređaja te proslijediti i zahtjev za povratom sredstava. 

@A1_Boris OK, bitno je da u opisanom slučaju mogu dobiti natrag iznos za uređaj (tih 499 kn).

Razina korisnika 2

@deez upravo tako. Ako nećeš biti zadovoljan uslugom potrebno je zatražiti raskid ugovora unutar 14 dana te ćeš dobiti i povrat novca za kupljeni uređaj.

Odgovori