Sto se dogada s VIP-om?

  • 17 October 2017
  • 13 odgovora
  • 2804 pregleda

Stvarno ne razumijem sto se dogada s vama? Toliko ste neprofesionalni i bezobrazni u zadnje vrijeme da ne mogu doci k sebi.
15 godina sam vas korisnik. Vase usluge sam poceo koristiti i na sire, fiksni internet, ostali ukucani itd...

Sve je pocelo prije 3-4 tjedna kada sam htio produziti pretplatu za fiksni internet i telefon, tj uzeti novu.

Znaci od krivih informacija od totalno neupucenih zaposlenika o tarifama i mojim mogucnostima, cekanja na pozivima u prosjeku 30 minuta. Ne dobivanja odgovora. Uputio sam vam nekih 15-20 poziva unazad 3 tjedna, svaki puta drugi agent bi zapisao moje podatke, objasnio bih mu problem, da bi mi krive informacije. Ponovno bih zvao i tako u krug....brojna prosljedivanja poziva, ona iritirajuca glazba od koje je bolja standardna lobotomija (mozda vam i jest strategija iscrpljivanje pozivatelja da odustane).

Cak sam vas kontaktirao i preko facebooka, i opet isto...Pogledat cemo o cemu se radi, kontaktirati Vas i sl...

Sada isto cekam vec drugi tjedan nakon toliko poziva koje sam vam uputio, da me kontaktirate kao sto ste obecali. Mjesec istice, ja jos uvijek nemam tarifu koju sam dogovorio, a greskom mi je pokrenuta druga. Mjesec ce isteci, poslat cete racun. Ukoliko ne platim nekoliko dana, poslat cete opomenu...tu ste azurni!?

Tko ce meni vratiti vrijeme koje sam izgubio s vama? Aplikacija na mobitelu koja snima razgovore je zabiljezila ukupno 2 i pol sata razgovora s vama, koje sam ja uputio da bih rijesio problem, koji i dalje stoji.

I vidim da svi prijavljuju isti obrazac ponasanja. O cemu se radi? Sad cete opet odgovoriti da je ovaj slucaj izoliran, da je moj dojam individualan i ne dogada se drugima...ali dogada se! Citam i ne vjerujem. Nemojte me traziti podatke da provjerite o cemu se radi, jer necete uciniti bas nista.

Ucinit cu ja kad dodem u vasu poslovnicu i vratim vam uredaj.

Odgovora 13

Razina korisnika 7
Bedž +3
Što se deaktiviranja krive tarife tiče, bitno je da je prijavljena greška a ista se može promijeniti u sustavu tek nakon isteka 30 dana... kada se promijeni, napravit će se umanjenje računa tako da sam s te strane isto iskusio. Djelatnica stavila iksić na krivu tarifu, ispričala se. Što se tiče informacija (dezinformacija), čekanja i dopisivanja, razumijem.. da ne kažem prosto, nažalost...
Vidis, kod mene je islo ovako.
Prvo mi umjesto samo fiksnog interneta i telefona doda i televiziju. Kada sam dobio sms poruku o dospijecu opreme kroz nekoliko dana, odmah reagiram, gospoda stornira ugovor i izradi korekciju, no stavi krivu brzinu. Kroz narednih nekoliko dana reagiram na brzinu koju mi isporucuju, vozaju me od sluzbe za korisnike, tehnicke podrske, odjela prodaje...i tako nekoliko puta. Svatko mi daje svoje upute i objasnjenja, obecanja i i rokove. Kroz narednih nekoliko dana i dalje ne ostvarujem ugovorenu brzinu, vrsim pozive. Pa mi pocnu govoriti da ne mogu imati ugovorenu brzinu, da se radi vjerojatno o "lapsus" greski agenta (njih 5). Pa mi govore da ce me prodaja kontaktirati, ponuditi mi nesto izmedu (ako mogu). Kroz nekoliko dana nitko ne kontaktira. Ja zovem njih, javlja se gospoda, kaze ne moze vjerojatno nista ponuditi. Najbolje da uzmem homebox, napravit ce jednostavnu migraciju, nema potrebe raskidati ugovor. Evo zpisat ce problem, salje na sefove, urgirat ce da se rijesi. Proslo tjedan dana, nitko ne zove...

Ovo je samo ukratko slijed dogadaja. Sve to ukljucuje nenormalno cekanje kad me prebacuju, dok se ne jave, dok utvrde o cemu je rijec i svasta nesta. Stvarno shvacam sve koji izgube zivce s njima i "puknu". Inace sam veoma strpljiva osoba, ali ovakvu neprofesionalnost i neznanje nikad od njih nisam dozivio. Ja ne znam tko im radi i koga su sve pozaposljavali, ali je sramotno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Jedan mali "tip" od mene... Ništa ne radi putem telefona, obećanja, puste priče tek pridošlih studenata ili ne daj Bože obećanja koje daju "neupućene" franšize... Kažem "neupućene" jer obećavaju brda i doline samo kako bi privukle jer provizija ipak ide od onoga što i koliko prodaš... sve službeno preko registriranog mail-a za komunikaciju... pošalju ponudu, proučiš dobro, pitaš dodatno još što te interesira, potvrdiš isto tako mail-om. Ako si produžavao u VIP centru, sve ti je trebalo biti predočeno na uvid prije potpisa.

Što se sad situacije tiče, službeni mail pritužbe vlastoručno potpisan sa detaljnim objašnjenjem kako i zašto uz napomenu da preslušaju sve pozive i razgovore koje si imao s agentima i ja vjerujem da će ti stići pozitivan odgovor na žalbu. Naravno, skupi još malo živaca jer Zakonski rok za odgovor je 15 dana, obično zadnji dan se očituju. Iz iskustva znam (doživio nekoliko puta) da će ti biti slijedeći račun umanjen ili storniran. Meni je tako agentica jednom prilikom rekla da imam pravo na promjenu tarife bez naknade. Naravno, naplatili su mi promjenu pa sam im rekao da preslušaju razgovor svoje "neupućene" zaposlenice. Nakon preslušavanja su mi stornirali iznos i ispričali se. Isto tako jedna agentica je rekla da ime.prezime@vip.hr mail nije službeni mail komunikacije s VIP-om na što sam se nasmijao jer kako može e-mail koji mi je VIP dodijelio na temelju usluga i OIB-a biti neslužbeni. Naravno, ispričali su mi se pozivom.

To je nažalost tako, iskustva s t-com SZK neću ponovo potezati, možeš (ako ti se da) pretražiti moje postove a neki su bili i na starom forumu. Sve je to isto, samo obećaj i grabi a nama ne preostaje ništa drugo nego da trošimo živce i vrijeme da bi ishodili obećano i zasluženo.

Sretno dalje i svakako javi kako je prošlo... 😉
Inace ne radim takve stvari putem telefona, no kako kazes, mogu preslusati sve pozive. A takoder, sve te pozive snimljene imam i ja na mobu preko aplikacije. Tako da sve mogu potvrditi i dati na uvid. Vidit cemo kako ce se stvar odviti do kraja i javit cu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dovoljno je da navedeš da preslušaju svoje zabilješke, ovo tvoje preko aplikacije nikako ne spominji jer bi moglo biti krivo prihvaćeno... 😃 Mislim da se snimanje razgovora bez znanja sugovornika i neovlašteno prisluškivanje kažnjava zatvorom do 3 godine... :D

Vjerujem da će biti dovoljno to što sam gore naveo.
Da, kada se radi o privatnom razgovoru. Ovdje se radi o sklapanju usmenog ugovora sa sluzbenom osobom. No kako bilo, upravo sam shvatio da zapravo nemam instaliranu takvu aplikaciju. 🙂
Pridružujem se kritikama.
Objavio sam post “Nikad više VIP”.

Upravo tako, idu na taktiku iscrpljivanja i otežavanja ostvarivanja prava potrošača. Meni 40 (četrdeset) dana nakon zahtjeva za raskid tarife još uvijek nisu došli po uređaj i uredno su poslali račun kao da se ništa ne događa.

Na svaki moj upit odgovor je isti: strpite se još malo, sutra, u najkraćem roku i sl.

Srozavaju se na razinu prodavača elektromagnetskih deka i sl.
Sad mi je jasno zasto nam se to sve dogada, cim sam otisao na link koji si dao i pogledao glavnog direktora za transformaciju poslovanja:

http://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/images/62796.jpg

Od zaposlenika u poslovnici sam isto jednom dozivio takav debakl da nisam znao bih li se smijao ili plakao. Imao sam ugovor za mobitel na 24 mjeseca. U 24. mjesecu dolazim u poslovnicu provjeriti i potvrditi sve, da ne zelim u iducem mjesecu ostvarivati pretplatu. I lik nade da je netko u sutavu stavio da ugovor traje jos citavu tekucu godinu, znaci 30ak mjeseci. I sad njemu nije jasno, mora on odgonetnuti kada meni ugovor istice.

Ja mu kazem "pa de provjeri naplatu mojih racuna na vasoj stranici, ima i moj korisnicki racun i sve, vidjet ces koliko mjeseci placam odredene racune i tarifu".

Na sto ce ti on meni "ej, nije ti ovo CSI" i pogleda me poprijeko....I kad covjek pocne pucat po savovima onda gle seljaka nenormalnog sta se dosao tu derati.
Zna li netko mogu li ja uređaj koji sam dobio uz tarifu osobno vratiti u vip poslovnicu i dobiti potvrdu da sam ga vratio. Jer već mjesec i pol dana nitko ne dolazi po njega. Rijec je o raskidu ugovora.
Jucer sam ih ponovno nazvao,da ih malo "cimnem". I naravno, dobro je da jesam. Jer nisu ucinili apsolutno nista odmog zadnjeg poziva.

Sada mislim da je rijesenom, poslat ce mi homebox i ugovor fiksnog telefona ce migrirati na homebox.

No, takoder moram vratiti router koji sada koristim. Kako sam shvatio, homebox ce biti isporucen oversees dostavom, i isti ce preuzeti router.

Recite mi, kako trebam upakirati stari router? Originalo pakiranje nemam, ne znam ni je li uopce bila kutija ili samo vipova vrecica.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja kad sam vraćao bnetov a uzimao VIPov, uzeo je stari thomson bez napajanja a donio taj isti novi router (thomson u kutiji)... ne kužim ali dobro... :D

Skupi router, napajanje i kabel i nekako zapakiraj u vrećicu... Bitno je samo da dobiš potpisani papir da si predao...
Sta je to VIP?? Za buduce korisnike koji se budu dvoumili cisto da znaju kakva je prevara ovaj VIP!! Naime radi se o tome da nikad ne ispostuju ono sto potpisete!! Ukratko..korisnik vip-a sam pa mogu reci ovo javno i iz iskustva sa njima..uzeo preko parnice 50Mbit/s dobio 30Mbit/s jer kazu nemoze veca od toga OK! Rcun mora biti fiksan na neogranicen promet,medjutim povisili su odjednom za 10kn iz kog razloga niko nezna!! Mogu jer im se hoce!!Stigla napokon i optika kod nas oleeee.. nakon 10 god nakon Zagreba bravooo!!Presao na optiku jer brzina za jeftinije pare ide 3-4 puta gore..Potpisao ugovor novi da se prebacujem sa parnice na optiku znaci idem sa trulih 30Mbit/s na 120Mbit/s..Dosli ljudi odradili instalaciju sve 5...spojili ruter novi sav sretan reko idem isprobati kako je surfati po netu na 120Mbit/s ono (pusak) za one koji neznaju sta je (pusak) to je ispala!! Moja maximalna brzina iznosi 75Mibt/s i to do dan danas se nije promjenilo!! zvao uporan bio prvo su mi rekli da sam potpisao ugovor do 75Mbit/s a ne 120Mbit/s na to sav ljut jer me prave blesavim kopiram ugovor na kojem je jasno vidljivo sta sam to potpisao i sta placam..tu sam cekao 2 dana odgovor ...strasno...od tada sam se javljajo emailom i pozivima svaki dan i svaki drugi dan..isto pitanje isti odgovor a dani teku i ja cu dobiti racun naravno onaj sa ugovora mada tu brzinu nisam ni vidio ni u prolazu hahahah...prije 3 dana su me vali iz Vipa da mi kazu kako je doslo do pogreske i sa koleginica upravo radi na tome i da kroz par minuta ce biti pustena brzina kojnu sam potpisao..od tih par minuta je proslo 3-4 dana STRASNOOO!!! Uglavnom ovakvi prevaranti trebaju bit prislino izgonjeni iz drzave a po mogucnoscu i sa planete!!!Tako da dragi gradjani RH koji ste planirali uzeti internet preko VIP-a dobro razmislite i moja je preporuka da nikako NIKAKO NE UZIMATE NJIHOVE USLUGE..!!! DOWN VIP DOWN!!!! A nadam se da ce i HAKO-M nesto poduzeti povodom ovih lopova koji javno varaju ljude!!!
Razina korisnika 4
Bok @milan13
Kako si već dobio uputu na našem Facebooku, trebao bi nam se za provjeru javiti ili putem FB inboxa ili podatke poslati OVDJE kako bi mogli provjeriti. Niti na forumu provjere ne smijemo vršiti javno 🙂

Odgovori