Riješeno

Što da čovjek napravi?

  • 8 Travanj 2021
  • 10 odgovora
  • 179 pregleda

Prije 2 dana me pošalje ekipa iz A1 u najbližu poslovnicu da pošaljem zahtjev za povećanje brzine od 1 gige. Ok, odem u avenue mall i žena mi kaže da su to mogli obaviti i preko telefona, ok cool.. Neću se ljutiti, pošaljem zahtjev i sada me nazovu prije 30ak minuta i kažu mi da je zahtjev odbijen BEZ IKAKVOG RAZLOGA. I što da vam sada čovjek napravi? Svaki račun je uredno plaćen itd… Grozno.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 8 Travanj 2021, 23:24

Pozdrav @MarioDj, da, @Ord je u pravu, tu smo, provjerit ćemo što se događa. Pošalji nam @MarioDj privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka te kontakt broj. Napiši nam i u kojoj si A1 poslovnici zatražio promjenu te što je konkretno rečeno u telefonskom pozivu, okvirno, nadam se da nije rečeno tim riječima kako si naveo jer bi mi to zaista bilo čudno. Provjerit ćemo sve samo nam čim prije proslijedi potrebne nam podatke pa ti se povratno javimo s više info.      
 

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3
Bedž

A ima li uopće optike kod tebe?

A ima li uopće optike kod tebe?


Prije 2 dana  su proveli optiku kroz moju zgradu, bušili su rupe od 08:00 do 12:00, zato sam i htio uzeti 1 gigu because why not…

Razina korisnika 3
Bedž

Najvjerojatnije će se javiti administrator, koji će inbox tražiti detaljne podatke, da se provjeri u čemu je problem. Samo treba pričekati.

Najvjerojatnije će se javiti administrator, koji će inbox tražiti detaljne podatke, da se provjeri u čemu je problem. Samo treba pričekati.



Zbilja ne razumijem u čemu je problem, svaki račun je uredno plaćen, nikada nisam zapostavio svoje obaveze prema A1, i sad mi neće ni razlog reći, užasno sam razočaran zbog ovoga. Ako imam priliku imati brži internet (što uopće nije loša stvar) onda zašto ne? Pričekat ću da… Nadam se da će se sve riješiti bez problema.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @MarioDj, da, @Ord je u pravu, tu smo, provjerit ćemo što se događa. Pošalji nam @MarioDj privatnu poruku OVDJE uz šifru korisnika s računa ili OIBom vlasnika priključka te kontakt broj. Napiši nam i u kojoj si A1 poslovnici zatražio promjenu te što je konkretno rečeno u telefonskom pozivu, okvirno, nadam se da nije rečeno tim riječima kako si naveo jer bi mi to zaista bilo čudno. Provjerit ćemo sve samo nam čim prije proslijedi potrebne nam podatke pa ti se povratno javimo s više info.      
 

Evo sad ću vam sve natipkat, hvala.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Može @MarioDj, hvala tebi na suradnji i razumijevanju! :thumbsup_tone2:

Može @MarioDj, hvala tebi na suradnji i razumijevanju! :thumbsup_tone2:


Poslano, nema problema. :)

Može @MarioDj, hvala tebi na suradnji i razumijevanju! :thumbsup_tone2:

Oprostite, jel imate kakvu informaciju vezanu za moj slučaj? Pitam jer mi nitko nije odgovorio, lp.

Bedž +2

Pozdrav @MarioDj  odgovorili smo na tvoju privatnu poruku. Hvala ti na strpljenju.

Odgovori