Riješeno

Sporost interneta po N-ti put

  • 17 March 2023
  • 6 odgovora
  • 265 pregleda

  • Forum rekreativac
  • 7 odgovora

 

Poštovani

 

kod vas većdugo imam internet i TV putem koaksijalnog kabla koji je u zgradi.

Prije nekoliko dana primijetio sam značajno smanjenu brzinu interneta. Moguće da problem traje i preko dva tjedna, ali me nije bilo kod kuće.
Spojen sam koaksijalnim kablom s kabelskim modemom Sceientific Atlanta EPR2325 (znam da je stari i vjerojatno ne podržava sve feature, te ima samo 100 MBit/s LAN portove, ali meni je to dosta i do sada je radio OK).
Simptomi su da mi je brzina pala na samo cca. DL: 512 Kbit/s, upload 1 Mbit/s. Čak mi se u početku činilo da internet uopće ne radi, ali ipak radi i vuče se kao u dial-up doba, stranice se otvataju po par minuta.
Ono što vidim kad probam pingati neki server je da ima puno dropanih paketa:
--------
$ ping 8.8.8.8
PING 8.8.8.8 (8.8.8.8) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=1 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=2 ttl=115 time=34.1 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=3 ttl=115 time=18.7 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=4 ttl=115 time=20.7 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=6 ttl=115 time=18.9 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=7 ttl=115 time=31.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=9 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=10 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=11 ttl=115 time=30.3 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=12 ttl=115 time=18.6 ms
^C
--- 8.8.8.8 ping statistics ---
12 packets transmitted, 10 received, 16.6667% packet loss, time 11044ms
rtt min/avg/max/mdev = 18.614/23.134/34.114/5.885 ms
--------

Probao sam sa raznim kablovima između routera/kabelskog modema i računala, sa više računala, sa svim LAN portovima na routeru i preko wirelessa, problem je isti. Čovjek bi pomislio da je problem u antenskom kablu preko kojeg je ruter/modem spojen na vašu mrežu, međutim televizija mi radi OK.

 

Znam da imam staru opremu, ali sam ovu grešku već prijavljivao nekoliko puta i nakon neke akcije s vaše strane (restarta ili nečega), internet bi radio dobro po 3 tjedna-mjesec dana, nakon čega bi se opet ponovilo isto.

 

Stan mi je u preuređenju i ne bi mi odgovarao dolazak teničara u ovome trenutku radi zamjene rutera. Postoji li mogućnost da sam dođem po novi ruter ili mi ga se pošalje poštom (načuo sam nešto o tome). Spojit ću ga sam, nije neka znanstvena fantastika, spoji se u struju i koaksijalnim kablom u spliter za TV i Internet.

Također, pošto sam korisnik 2D Superbrzog interneta (Internet+TV) još iz doba B-Net-a, imam pravo i na kodirane programe iz osnovnog paketa, koje sada ne koristim jer nemam set-top box. Na jednoj vašoj stranici vidio sam da u ponudi imate i CAM (CI+) karticu kakvu moj televizor podržava (https://www.a1.hr/podrska/uredaj/-/device/secondLevelUrl/187/229/685), što bi mi puno više odgovarao od set-top boxa koji bi mi zauzeo jedan HDMI port na TV-u, a i također bi zahtijevao dolazak tehničara. Potrebe set-top boxa, poput snimalice i drugih sadržaja nemam, samo želim gledati kanale na koje imam pravo.

Moje je pitanje sada mogu li nekako doći do rutera, odnosno kabelskog modema i te kartice te to sam instalirati?

Ako je to nemoguće, onda barem molim vas pokušajte s vaše strane napraviti da mi internet radi kako spada (restart čega već, upalilo je več par puta).

 

Moj broj telefona je 098/1803-694 a email davor.beuc@gmail.com .

 

Puno hvala i lijep pozdrav,

Davor Beuc

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 19 March 2023, 23:41

Pogledaj original

Odgovora 6

Pozdrav @dbeuc, tvoju poteškoću u vezi brzine prijavio sam našem tehničkom odjelu koji će te kontaktirati u što kraćem roku. Što se tiče CAM kartice, možemo te kontaktirati u vezi pokretanja zahtjeva za aktivacijom, samo te molim da nam OVDJE pošalješ u koje vrijeme bi ti odgovarao kontakt.

Poštovanje,

 

kontakt vezan uz CAM modul mi odgovara u bilo kojem trenutku.

Inače još dodatak, nakon što su problemi počeli, zamijenio sam i antentski koaksijalni kabel i f-type kabel na kojeg je spojen modem/router novima (ovi koje ste vi ugradili su već bili stari), ali na žalost to nije pomoglo.

 

Lijep pozdrav,

Davor Beuc

Još malo debugginga, ovog puta alatom “mtr” s kojim se vidi gdje se najviše dropaju paketi u traceroutu do konačnog hosta.

Probao sam do Googleovog DNS-a:

mojkomp (192.168.2.3) -> 8.8.8.8 (8.8.8.8)                                                              2023-03-17T20:10:20+0000 Keys:  Help   Display mode   Restart statistics   Order of fields   quit                                                                                         Packets               Pings  Host                                                                                 Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev  1. cpe-94-253-192-1.zg2.cable.xnet.hr                                                27.4%   270    9.5  13.9   7.2  57.1   8.7  2. dh70-61.xnet.hr                                                                   34.2%   269    8.7  14.9   8.0  56.9   8.7  3. 195.3.114.229                                                                     39.4%   269   14.8  21.3  14.2  52.8   8.0  4. lg4-9073.as8447.a1.net                                                            64.6%   269   15.2  21.1  14.3  53.4   8.3  5. lg1-9071.as8447.a1.net                                                            85.4%   269   16.5  19.9  14.4  46.5   7.1  6. lg59-9071.as8447.a1.net                                                           32.1%   269   18.9  25.1  17.6  67.9   8.3  7. 172.253.51.153                                                                    30.5%   269   19.0  24.3  17.8  54.4   7.8  8. 209.85.244.147                                                                    26.0%   269   20.6  24.7  17.8  65.8   9.4  9. dns.google                                                                        28.0%   269   20.0  24.3  18.4  67.8   7.6

 

Također sam probao do youtubea:

mojkomp (192.168.2.3) -> www.youtube.com (142.251.208.142)                                              2023-03-17T20:18:46+0000 Keys:  Help   Display mode   Restart statistics   Order of fields   quit                                                                                         Packets               Pings  Host                                                                                 Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev  1. cpe-94-253-192-1.zg2.cable.xnet.hr                                                30.8%    92    8.4  12.9   7.2  36.8   6.5  2. dh70-61.xnet.hr                                                                   25.0%    92    9.5  13.4   8.2  37.7   6.4  3. 195.3.114.229                                                                     51.1%    92   15.2  20.6  14.6  42.0   7.5  4. lg25-9070.as8447.a1.net                                                           72.5%    92   21.2  18.6  14.8  35.8   5.5  5. lg1-9071.as8447.a1.net                                                            89.0%    92   16.4  16.4  14.7  25.2   3.1  6. lg59-9071.as8447.a1.net                                                           37.0%    92   19.7  23.7  18.2  35.8   5.2  7. 172.253.51.153                                                                    36.3%    91   18.6  24.5  18.0  86.0  10.8  8. 172.253.65.39                                                                     29.7%    91   18.3  26.0  17.8  74.8  10.4  9. bud02s42-in-f14.1e100.net                                                         20.9%    91   19.8  23.8  17.7  69.4   9.1

 

U oba slučaja, vanjska javnja IP adresa koju mi je dodijelio modem/router je bila 109.60.69.5.

Paketi se očito masovno gubena svakom hopu, ali uvjerljivo najviše na lg25-9070.as8447.a1.net”, “lg1-9071.as8447.a1.net” i “lg4-9073.as8447.a1.net”.

Nadam se da će to pomoći pronalasku uzroka problema.

 

Puno hvala i lijep pozdrav,

Davor Beuc

Poštovanje,

 

situacija je nešto bolja nego jučer, i , iako jako usporeno, mogu surfati ovom linijom.

Za novi router/modem ćemo se dogovoriti, ali bih Vas molio da me onda još kontaktirate radi slanja poštom CAM modula (CI+) kartice kako smo se dogovorili.

 

Puno hvala,

Davor Beuc

Razina korisnika 4
Bedž +3

@dbeuc Imaš privatnu poruku, molim te javi nam se tamo da možemo organizirati kontakt.

Odgovori