Poštovani
kod vas većdugo imam internet i TV putem koaksijalnog kabla koji je u zgradi.
Prije nekoliko dana primijetio sam značajno smanjenu brzinu interneta. Moguće da problem traje i preko dva tjedna, ali me nije bilo kod kuće.
Spojen sam koaksijalnim kablom s kabelskim modemom Sceientific Atlanta EPR2325 (znam da je stari i vjerojatno ne podržava sve feature, te ima samo 100 MBit/s LAN portove, ali meni je to dosta i do sada je radio OK).
Simptomi su da mi je brzina pala na samo cca. DL: 512 Kbit/s, upload 1 Mbit/s. Čak mi se u početku činilo da internet uopće ne radi, ali ipak radi i vuče se kao u dial-up doba, stranice se otvataju po par minuta.
Ono što vidim kad probam pingati neki server je da ima puno dropanih paketa:
--------
$ ping 8.8.8.8
PING 8.8.8.8 (8.8.8.8) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=1 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=2 ttl=115 time=34.1 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=3 ttl=115 time=18.7 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=4 ttl=115 time=20.7 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=6 ttl=115 time=18.9 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=7 ttl=115 time=31.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=9 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=10 ttl=115 time=19.5 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=11 ttl=115 time=30.3 ms
64 bytes from 8.8.8.8: icmp_seq=12 ttl=115 time=18.6 ms
^C
--- 8.8.8.8 ping statistics ---
12 packets transmitted, 10 received, 16.6667% packet loss, time 11044ms
rtt min/avg/max/mdev = 18.614/23.134/34.114/5.885 ms
--------
Probao sam sa raznim kablovima između routera/kabelskog modema i računala, sa više računala, sa svim LAN portovima na routeru i preko wirelessa, problem je isti. Čovjek bi pomislio da je problem u antenskom kablu preko kojeg je ruter/modem spojen na vašu mrežu, međutim televizija mi radi OK.
Znam da imam staru opremu, ali sam ovu grešku već prijavljivao nekoliko puta i nakon neke akcije s vaše strane (restarta ili nečega), internet bi radio dobro po 3 tjedna-mjesec dana, nakon čega bi se opet ponovilo isto.
Stan mi je u preuređenju i ne bi mi odgovarao dolazak teničara u ovome trenutku radi zamjene rutera. Postoji li mogućnost da sam dođem po novi ruter ili mi ga se pošalje poštom (načuo sam nešto o tome). Spojit ću ga sam, nije neka znanstvena fantastika, spoji se u struju i koaksijalnim kablom u spliter za TV i Internet.
Također, pošto sam korisnik 2D Superbrzog interneta (Internet+TV) još iz doba B-Net-a, imam pravo i na kodirane programe iz osnovnog paketa, koje sada ne koristim jer nemam set-top box. Na jednoj vašoj stranici vidio sam da u ponudi imate i CAM (CI+) karticu kakvu moj televizor podržava (https://www.a1.hr/podrska/uredaj/-/device/secondLevelUrl/187/229/685), što bi mi puno više odgovarao od set-top boxa koji bi mi zauzeo jedan HDMI port na TV-u, a i također bi zahtijevao dolazak tehničara. Potrebe set-top boxa, poput snimalice i drugih sadržaja nemam, samo želim gledati kanale na koje imam pravo.
Moje je pitanje sada mogu li nekako doći do rutera, odnosno kabelskog modema i te kartice te to sam instalirati?
Ako je to nemoguće, onda barem molim vas pokušajte s vaše strane napraviti da mi internet radi kako spada (restart čega već, upalilo je več par puta).
Moj broj telefona je 098/1803-694 a email davor.beuc@gmail.com .
Puno hvala i lijep pozdrav,
Davor Beuc
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original