Riješeno

SPOR INTERNET VEĆ TJEDAN DANA - Homebox

  • 6 May 2022
  • 5 odgovora
  • 2275 pregleda

Dobra večer (kako kome),

imam problem već danima konstanto sa brzinom interneta. Internet je nemilo spor zovem Vašu podršku koja je kao i inače ništkoristi, a ja više ne znam šta da napravim. Ne razumijem kako internet može biti tako loš. Trenutno mi je upload 0.02mbps. 

SRAMOTAA!!! Mora vam biti jasno isto tako da ne mogu svakoga dana resetirati ruter na tvorničke postavke i onda vraćati sve to nema smisla. Tražim odmah da se popravi ili jednostavno da mi pošaljete nalog za raskid ugovora.

Hvala!

icon

Najbolji odgovor od pero1985 18 May 2022, 00:54

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Bedž +2

Dobra večer,

Da ti još više pokvarim dan/noć, homebox je shit sam po sebi, to se popraviti neće tako da ono, nemoj si nade dizat i molit se, a ugovor to nek ti je sa srećom.

Imao sam sim router na 3 operatera i brzina nikad nije prelazila 2Mbps što je stvarno jedva koristivo pogotovo kada imaš IPTV. Zivkanje svaki dan ništa ne popravi jer oni ne mogu ništa napraviti oko toga, raskidi ugovora su svi bili uz penale i tužbe uz što smo dobili 50% “popusta” na njih 🤣

Razina korisnika 4
Bedž +1

A ja opet kažem da se ne može generalizirati i da nije kod svakoga isto. Kod mene već duže vrijeme ide sjajno i nikad bolji internet nisam imao.

 

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • Ord Slažem se s tobom. 

  • androa1.com Koliko podataka si dao o usluzi koju koristiš i opremi ne vjerujem da će ti netko pomoći. Hombox usluga postoji još kada je bio Vipnet i 2G mreža pa ako koristiš opremu iz tog doba imaš čak i ok UL. Javi se i PP možda ti mogu pomoći.

Nije loše, signal -102dmb.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Koristio sam par godina gombox i internet mi je bio svremena na vrijeme spor.  Pokušaj uraditi ove stvari

  1. isključi ga iz struje pa ga uključi kroz par minuta i pričekaj dok ne dobiješ intenet nazad. ako to ne pomogne …
  2. Uzmi čačkalicu i na samom uređaju od homboxa nađi tipku Reset. resetiraj tako da čačkalicom pritisneš tiplu i držeiš pritisnuto dok se lapice na hobox uređaju ne upale  i opet pustiš da sekonfiguracija veze sama dovede do kraja. ako to uradiš wifilozinka če biti ona koja piše na samom ruteru od homboxa
  3. Treča opcija ti je da odeš u konfiguraciju rutera na adresi 192.168.0.1ulogiraš se u ruter i tamo sve resetiraš što se da resetirat.
  4. A ako i to ne pomogne onda otiđi u a1 centar i neka ti zamijene sim karticu koja je u ruteru .
  5. Kao zadnja mogučnosr ako ništa nije pomoglo zovi službu za korisnike  traži da ti zamjene ruter neka ti pošalju novi  pomogučnosti neki drugi model rutera

Ako nije ništa pomoglo onda nije priblem u mreži nego je područije na kojem se nalaziš preopterečeno i jednostavno nema pomoći.

Odgovori