Riješeno

Spajanje korisnika by A1 - Nesposobni oblik života

  • 12 July 2021
  • 1 odgovor
  • 260 pregleda

Ne znam uopće kako da započnem ovo i koji je smisao pisanja osim za druge potencijalne  korinike da DOBRO I DUGO razmisle,  žele li imati posla s vama.

Nesposobnost 1

Saga počinje s tim da je objavljena namjera postavljanja svjetlovoda na mojoj lokaciji, odlično, šaljem upite na forum, na e-mail na mobitel i svugdje dobivam odgovor da će mi se javiti čim bude dostupno: naravno da nisu

Zatim sam zovem službu za prodaju jer ne vidim zašto bi itko zaradio ikakvu proviziju na mom priključku ako je toliko nesposoban da si barem u kalendar stavi podsjetnik da kontaktira korisnika za novi priključak. 

Nesposobnost 2
Tokom razgovora sa prodajom dobivam poluinformacije o ugovornoj obvezi, pogotovo o načinu raskida ugovora: službenik na telefonu kaže da ako odbijem instalaciju onda mogu raskinut ugovor sklopljen daljinskim putem, na što ga ja pitam je li upravo zbog tog načina sklapanja imam 14 dana od instalacije usluge da raskinem i naravno da je odgovor da da… Nekoliko minuta kasnije pak dobivam mail da pravo raskida ugovorne obveze imam time što neću platiti prvi račun. Tko je u pravu ne znam - očito se moram osloniti isključivo na pisani put. Nekako nađemo zajednički jezik i povuče se pitanje instalacije gdje mi je rečeno da u Zagrebu to bude kroz dva tri dana, ali rok je 14 dana i ok. Naravno da je to bilo 13. dan od zaključenja ugovora i to nas vodi do iduće nesposobnosti.

Nesposobnost 3
Termin koji sam dobio je današnji dan 12.7 između 14 i 16h. Uzimam dan godišnjeg kojeg sam jedva dobivam pogotovo jer je termin ad-hoc. U SMSu  piše da za dogovor termina dolaska radi uspostave će me kontaktirati najkasnije jedan radni dan i kontaktiraše me i potvrdiše navedeni termin. Zove me tehničar u 14:45 kako bi rekao da dobivaju previše radnih naloga i da on ne stigne moj odradit pa će mi netko nekad iz A1 ponudit novi termin. U šoku samo spuštam slušalicu i zovem A1 - Nesposobni oblik života u kojem zahtjevam da mi se danas odradi instalacija zbog jedva dobivenog godišnjeg i molim povratni poziv nadređenog (jer eto momak na prvoj liniji fronte može samo reći pišite prigovor), znam da nisam birao riječi, ali pokušavam dati do znanja da sam uzeo godišnji zbog njihovih glupih termina i još je gluplje odbijanje tehničara usred termina i inzistiram da nalože tehničarima da me spoje danas i dobivam samo odgovor da se javim službi za korisnike, pa reklamacijama, pa onda uputa o pravnom lijeku…

A1 - nesposobni oblik života, customer care vam je od starta nikakav!!!
Nisam htio dati T-comu više novaca za istu uslugu iako je vaša infrastruktura, ali očito vrijedi kolko para tolko muzike - kod njih bar nikad nisam imao problema ni na mobilnim ni na fiksnim linijama.

  Srećom ste mi sa novoponuđenim terminom koji krši zakonske rokove (još dodatnih 10 dana) dali i više nego dovoljno vremena da odustanem od vaše priče i odem kod nekog sposobnijeg.

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 12 July 2021, 18:46

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

@praivan pozdrav, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva i navedene situacije. Kako si nam se javio i putem Facebook-a, sve već proslijeđene nadležnom odjelu na provjeru.

Odgovori