No cca u 9mj smo produzili ugovor za flat internet te kucni telefon +tablet,dana 7.10.2017 dolazi mail gdje me se upozorava da sam potrosio 120+GB te da krsim kodeks ponasanja,(pitam se sta je to,otkud to)no uz googlanje na netu dolazim do spoznaje da mi se smanjuje internet koji je navodno "Flat"(neogranicen),zovem sluzbu za korisnike koji objasnjavaju da je taj kodeks tu odavno,no ne rjesava se moj problem da ja nemam flat net,te da brzina pada(od iovako jadnih 3mbs),e sad,moja potrosnja se svede na youtube,filmove i djecije crtane(mislim moram objasnjavati di trosim net koji se uredno placa),moj problem je sljedeci,ja nigdje nisam bio upoznat s nekim kodeksom,i ogranicenim GB u vipu,sto me jako frustrira i nije uredu,molim vas za pomoc te uklanjanju istog problema,lp
Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj original