Prodajni predstavnici Vip-a daju krive informacije prilikom potpisivanja ugovora.

  • 29 March 2017
  • 19 odgovora
  • 4271 pregled

  • Forum rekreativac
  • 5 odgovora
Poštovani korisnici Vip homebox-a i sami Vip službenici,

Najme prilikom dolaska prodajnog predstavnika na vrata sa ponudom Vip homebox/turbo obečanju su svakakva.
Najme razgovarali smo otvoreno što to nude i po kojoj cijeni. Pošto imam fixni internet drugog providera koji je vrlo slab (3-4mb)
Rekao sam da naravno nisam zadovoljan sa time jer stalno puca veza i nemogu mi pruziti bolji internet.
Da bi me na to pitali kakav mi je 4G na mobilnom uređaju i dali sam zainteresiran za Internet po brzini do 100mb.
Na to sam ja rekao da naravno ali pod uvjetom da mi je brzina veča od 4mb i obavezno FLAT.
I postavio sam im pitanje fair usage fore i naravno dobio odgovor da je 100GB u paketu a nakon toga flat po smanjenoj brzini.
Rekao sam ok koliko je ta smanjena brzina? ODGOVOR je bio 5 mb. Na što sam ja rekao da je to odlično pošto imam max brzinu do 3-4mb.

Sve izdogovorili potipisali i još mi je ostavio broj mobitela da se javim ako šta zatrebam.

Homebox mi je došao danas doma. Zovem da se usluga aktivira i rečeno mi je do 48h od primitka paketa.
Nakon toga ja postavim par pitanja za usluge koje su aktivirane u ugorovu.
I slijedi šok naravno jer i u samom ugovoru piše (koji je došao sa paketom) Nakon 100GB samnjuje se veza na 1mb.

Naravno prekasno je da čovjeka nazovem i ***** mu sve po spisku pa sam odlučio da ga nazovem sutra za ono obečanje od 5mb.

Jer sam mu lijepo rekao ako je tako može . Ako nije ne želim uslugu. Jer ja doma fixni internet imam 3-4mb.

Sad ti objasni djeci da se nemogu vrtit na tv-u youtube jer nam je brzina 1mb. A pogotovo na tv-u. Jer na 3-4mb youtube radi bez problema.

I sad ti organiziraj povrat paketa. Organiziraj ponovno potpisivanje usluge od nekog drugog operatera pa daj čekaj 14 dana da se to odradi... Tko će to meni platiti?? I to je trošak mojeg vremena kako i vi svoje vrijeme naplačujete. I još ču tražiti 9 kn da vam dostavim paket!

Odgovora 19

Razina korisnika 1
Znam, ni meni nisu rekli tu foru sa 100 potrosenih gigabajta, sto je najjace, ja sad imam 0.100mbps (100kb), loada videe u 144p rezoluciji, 720p ni ucitat ne mozes.. doslovno najgora mreza, je*o me dan kad sam potpiso taj ugovor.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Slažem se da je to što rade sramota. Na žalost mislim da VIP ne mari za takve stvari, oni se ograđuju jer to radi vanjska firma pa kao oni nisu krivi, obratite se njima. Vipu je bitno da broj pretplatnika raste, milom ili silom, istinom ili lažima. Jednom riječju strašno.
Ma žao mi je jer sam se ponada da ču imati net veči od 3mb. Na kraju 1mb mi je kao da sam se vratio na 56k modem haha.
I žalosno je jer se moram opet muvat po drugim operaterima da se vratim na fixni internet.
Bok @Musil,

žao mi je radi ovakvih negativnih iskustava.
Molim te da mi privatnom porukom pošalješ ime/OIB osobe na koga glasi ugovor i broj mobitela za kontakt.

Hvala
Razina korisnika 5
I sad ti organiziraj povrat paketa. Organiziraj ponovno potpisivanje usluge od nekog drugog operatera pa daj čekaj 14 dana da se to odradi... Tko će to meni platiti?? I to je trošak mojeg vremena kako i vi svoje vrijeme naplačujete. I još ču tražiti 9 kn da vam dostavim paket!
HAKOM je predvidio ovakve situacije i omogućio da se ugovor sklopljen na daljinu ili, kao u ovom slučaju, izvan poslovnih prostorija može raskinuti u 14 dana bez ikakvih dodatnih pojašnjenja i bez naknade za prijevremeni raskid.

I kako je to trošak vremena? Jedini je problem s vremenom nastao u tome da niste odvojili dovoljno vremena pročitati uvjete korištenja usluge.

Opće pravilo u HR - NEMA FLAT INTERNETA PREKO MOBILNE MREŽE. Uvijek ima ili isključenje kad se potroši paket, naplata nakon potrošenog paketa ili smanjenje brzine. Za pravi flat-rate internet fiksne su usluge i dalje #1. Malo je glupo što ste upali u ovakvu situaciju, ali najbolje iskoristiti mogućnost raskida i pravac po bolju uslugu.
Dakle za 150,00 Kn ili 130,00 uz KiU s mobilnom , korisnik dobija 100 Gb brzog neta s shapingom na 1 MBit/s nakon potrošenog, uz to dobija flat od 00:00-08:00 , dakle pametnim korištenjem dobijate vrhunsku uslugu za malo para. Prosječno kućanstvo troši cca 70-110 Gb per month s 4 spojena Wi-fi mobitela i standardan daily stream. Ljudi moji educirajte se malo prije potpisivanja.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Danas sam imao “čast” da su mene u kvartu zaustavili prodajni predstavnici za Homebox, i dakle ja još uvijek ne vjerujem što sam upravo prošao - to je kratko rečeno bilo verbalno silovanje na sred ulice. Dakle, njih dvojica “Dobar dan, ne znam jeste li upućeni ovaj tjedan provodimo prebacivanje svih korisnika na DIGITALNI INTERNET, možete li nam reći jeste li vi već prebačeni?” Ja ono “Digitalni internet? Tko? Šta? Gdje? Jel to nešto za jesti?” - kao “Ne, ne gospodine to vam je puno brži internet, po EU propisima svi moraju na to sad preći do kraja godine. Šta vi koristite kod kuće od fiksnih usluga, kolika vam je brzina interneta i koliko to plaćate?” Ja ono u glavi WTF, jel se ovo stvarno događa i jel ovaj stvarno upravo reko to što je reko, no zvuči so much fun pa neću ga prekidat, reko “Imam sve na Vipu, trio paket, 4Mbps internet i plaćam oko XY kuna”. Kreće on dalje “E pa vidite gospodine, ovaj internet vam je 120Mbps i za samo XY, i tu još dobijete..~priča on dalje o telefonu ”, ja reko “a šta je sa TV-om?” (pravim se i dalje glup). “Pa ništa, TV vam bude i dalje ostao taj koji imate” (Vip Tv na parici preko Homeboxa ostat će i dalje kako da ne, lol) .. a reko “Taj internet je flat?”.. “Da, naravno, vidite tu piše neograničeni internet” (Vadi on neki Vipov letak i pokazuje gdje piše ta čuvena riječ “neograničen”) ... ja ono pošto sam se žurio cut the crap “ma to vam je 100Gb, nije to flat” .. “Ne, ne flat vam je to, vidite što tu piše” pitam ja njega hoćemo li ići zajedno čitati Uvjete korištenja na Vip.hr da nakon 100Gb brzina pada “Ma lako gospodine što tamo piše, ja to isto imam to kod kuće i 100% brzina ne pada nakon 100Gb”.. pitam ga ja ajmo onda na Vipov, Bug ili bilo koji drugi forum gdje ljudi koji su nasjeli na te fore psuju Vipu sve po spisku jer im je pala brzina. Sad on već uznemiren “ma ne razumijete vi gospodine, to vam je najnoviji internet koji ide preko SATELITA nije to ono što se tamo piše znam ja, ovo je novo sad” .. ja ga gledam i ne znam jel bi se smijao ili počeo svađati se sa njime, reko jesi ti svjestan kakve si meni sad gluposti napričao? Onda je ovaj drugi uletio u priču kao “da, možda to onda ipak ne bi bio dobar internet za vas” i povukao ovog da prestane mljeti i tako otišli.

Dakle, ja ne vjerujem kakve debilane ti likovi pričaju, koliko laži mogu napričati samo da bi drugoj strani uvalili Homebox i pobjegli. Ajde da su to neke “sitne laži” (prešućivanje sitnica), ali da oni nakon što im postaviš direktno pitanje bez imalo ustručavanja tvrde da to što piše na Vip stranicama nije točno već je točno ono kako oni kažu - to je naprosto nevjerojatno. I sve to sa značkom Vipa na majici, kojeg očito boli ona stvar što netko širi laži i obmanjuje ljude u njegovo ime. Pretužno na što ste pali, stvarno pretužno. Slučaj za Provjereno pa neka naprave 3-4 lijepe reportaže o tome, svaki četvrtak po jedna negativna reklama u prime timeu.
za one koji još ne znaju, sada imate mogućnost kupiti si još 100GB prometa za 30kn 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Danas sam imao “čast”

Čestitam što si to stoički podnio... Mislim da sa mnom ne bi tako lako prošli...
Razina korisnika 5
Ne znam zašto se čudite "ponudama" ljudi koji nemaju ni približno dovoljno časti zvati se prodajnim predstavnikom - to su sve akviziteri koji gledaju napraviti što više prodaja jer ovisno o broju prodaja a) dobiju koliku-toliku plaću, b) zadržavaju svoj posao.

Broji se broj ugovora, ne broji se broj raskinutih ugovora.

Na kraju krajeva, na korisniku je da se informira i pročita što potpisuje.
Razina korisnika 6
Bedž +6
O ne, to nikako nije stvar samo do korisnika ukoliko se on namami na nešto obmanom i lažima. Ovakvo što ima tisuću elemenata kaznenog djela.

Što se tiče "čuđenja", ovdje se nitko ne čudi da postoji ljudski ološ oko nas, pobogu ljudi na cesti kradu, ubijaju, rade puno gore stvari od ovoga. Ovdje je čuđenje da netko to radi u ime operatera koji godinama legalno posluje u ovoj zemlji i jedan je od najvećih kompanija u njoj. Ovo nije kompanija koja je jučer stvorena i za tjedan dana će se ugasiti, ovo je netko tko sa jedne strane želi izgraditi svoje povjerenje sa korisnicima a sa druge strane ispod stola daje odobrenje trećoj firmi da lažima uvaljuje njihove proizvode. To je ono što se ljudi ovdje čude i što je zapravo uznemirujuće u cijeloj ovoj priči. To da ti prilazi neki random lik na cesti i pokušava te lažima obmanuti na nešto - ne, toga ima i uvijek će biti.

Što se tiče "jadnih ljudi koji pokušavaju dobiti plaću, zadržati posao pa moraju lagati" - ta usluga je dovoljno atraktivna da se može prodati na legalan način. Na kraju krajeva ako nešto ne ide legalnim putem - krenuti na ilegalno nikako ne može biti opravdanje, tada je problem ili u tebi ili u tom proizvodu. To je kao da kažemo "što će ona jadna prodavačica u dućanu, slabo ljudi kupuju tamo pa je morala krenuti u džeparenje kupaca da malo podigne promet, imajte razumijevanje".

Sve u svemu velika sramota nikoga drugog nego upravo VIP.
Dakle,u istome sam problemu,obećano mi je to i to ali nakon 100GB brzina drastično pada. E sada,s obzirom da mi je prodavač/prodavačica izravno dala krive informacije o usluzi koju kupujem,postoje li neke opcije koje idu u meni u korist,točnije svima nama koji smo prevareni na isti način? Pri tome mislim na raskid ugovora bez penala, smanjenje mjesečne naknade, povećanje tog "flat" paketa od 100GB ili išta slično?

I još nešto,ispravite me ako griješim. Prilikom zasnivanja ugovora,potpisuju se 3 identična primjerka "Zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnoso". Dokument u kojem se nalazi samo naziv odabrane usluge i cijena iste, no ne i podatci kao što su brzina interneta , veličina tog "flat" paketa i drastični pad brzine nakon potrošnje istoga. Dakle sve informacije koje sam dobio o toj usluzi, dobio sam od strane prodavača/prodavačice.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To se broji pod sklapanje ugovora na daljinu i imaš pravo jednostranog raskida u roku 14 dana, ako se u tom roku ne očituješ smatra se da je sve ok i ugovor je valjan.
Ok,to razumijem. Ali problem je u tome što sam situaciju shvatio tek koji dan nakon tog roka. Ugovor je potpisan 23. Svibnja , i naravno do kraja mjeseca nisam potrošio tih 100GB, nego tek početkom idućeg mjeseca ,ponesen do tada neviđenim brzinama downloada sve do 6MBps ,krenuo sam skidati sve i svašta. I jučer se desilo to da je brzina odjednom drastično pala i onda sam krenuo malo tražiti po forumu i sada sam shvatio u kakvoj sam zapravo situaciji,na koji sam način,pa,moram reći,prevaren. A vidi se iz podosta komentara drugih korisnika ,da nisam jedini.
Razina korisnika 4
@oruaM Stvarno mi je žao što si u startu dobio krive informacije :(

Trudimo se educirati naše djelatnike, no na žalost, propusti se mogu dogoditi. Vipnetu nikako nije u cilju na prijevaru pridobivati korisnike - želimo da ste nam zadovoljni uslugom koju odaberete te da ju odaberete imajući sve njene aspekte u vidu.

Kao novost smo u ponudu uveli dodatnu opciju za Homebox, pri kojoj se za 30 kn dobije dodatnih 100 GB, tako da se nadama kako će to pomoći onima malo većih surferski apetita.
Mislim da vaše krajnje korisnike nije previše briga što imate problema sa edukacijom vaših djelatnika, oni su "žrtve" tog problema.

A i te dodatne opcije nisu neka utjeha s obzirom da ih moramo plaćati nakon što smo već zapeli u plaćanju nečega što nam je prodano nakon lošeg informiranja.
Razina korisnika 1
Sramota
Ljudi moji jedan kaže da ga je zajebo ovaj, drugi kaže onaj iz szk pa što ste ćoravi, imate 3-4 foruma gdje se opisuje sve do detalja. Forumpcexpert, satelitski forum i forum u google i čitaj, a ne kada vas za..... praviti se pametan. Ljudi iz vipa se bore za svoj kruh to što ste naivčine neka vam. Najlakše je srat po drugom, vi ste krivi, jer niste informirani korisnik i točka.
Razina korisnika 6
Bedž +3
Sta hoces reci da je normalno prevariti korisnika ?
korisnici se trebaju educirati na forumima ?
To su gluposti, edukacija je potrebna onima koji prodaju ugovore kako bi korisniku objasnili sve detalje, a ne da korisnik nakon potpisa ugovora poslije nekoliko dana kaze: "Izdrzacu ja ove 2 godine ali nikad vise VIP !!!"
Nije li vipu cilj da ima kvalitetnog korisnika koji nece imati probleme sa uslugom i nakon 2 god. produzi ugovor, ili je cilj potpis ugovora pa sta bude, ovakvo razmisljanje je na kratke staze
Ali sta se tu moze ... ocigledno prodaju ne mogu raditi oni koji zele i koji znaju 🙂

Odgovori