Riješeno

Problemi sa streaming servisima (Netflix) na optici

  • 6 March 2023
  • 6 odgovora
  • 820 pregleda

Nedavno sam prešao na a1 optiku sa HT optike kada su mi promijenili router na Iskratelov innbox u92.

Od te promjene imam velikih problema s Netflix om koji se teško pokreće, učitava po par minuta i slično. Kada se jednom učita onda normalno prikazuje sadržaj. Problem je u najuočljiviji na Netflixu na smart tv-u ali vidi se i na drugim platformama i drugim streaming servisima tipa YouTube na tv-u, netflix na chroromecastu, F1 TV na chromecastu, neke web stranice na mobitelu i slično.

Kad dignem svoj wifi preko mobitela problemi nestaju. Pokušavao sam i s raznim varijantama wifi konfiguracija no ništa ne čini razliku ni band ni metoda  autentifikacije.

 

Pri mjerenju brzina hakometrom nije ništa posebno uočljivo osim što ponekad ne može izmjeriti upload.

 

Sumnjam na Iskratelov router ali kako na njemu nemate nikakve ovlasti ne mogu to provjeriti. A1 ne dozvoljava bridge mod U koje sam koristio HT optiku.

 

Imate li kakvu ideju kako da riješim probleme sa streaming servisima i što bi mogao biti uzrok?

 

Ivan

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Damir 9 March 2023, 10:29

Pogledaj original

Odgovora 6

Pozdrav, 

prije 15-ak dana sam prebacio optiku iz HT u A1 i primjecujem isti problem kao i vi. Netflix-u i HBOMax-u treba 30+ sekundi da se ucita prvi put na televizijama (nekad zna trajati preko 2 minute) i nakon toga sve radi normalno. 

Nema problema s streamanjem sadrzaja i opcenito s internetom, nego je samo ucitavanje ekstremno sporo. 

Pokusao sam sa spajanjem televizije zicno, bezicno, rucno namjestanje DNS-a, jednostavno nista ne pomaze. Kad provjerim na Netflixu connection status ima problema s komunikacijom sa Netflix serverima i brzina ide maksimalno do 70Mpbs, dok je na HT-u bila preko 500Mpbs.

Pretpostavljam da je do Iskratel routera jer ne znam sto bi drugo moglo biti.

 

Andrija

Bedž

Pozdrav @ipetrov i @Kamikaza 

 

Ako i dalje imate poteškoća sa uslugom molim vas da nam se javite u tehničku podršku kako bismo napravili provjere vezane uz poteškoću.

 

Damir

@A1_Damir pozdrav,

 

naravno da sam to napravio, ali do sada nije dalo nikakvih rezultata. Oznaka prijave je MOJA1-ID-2163032-80.428.582

 

 

Imamo isti problemom. Početkom godine smo se odlučili za A1 uslugu putem HT optike sa A1 Iskratel Innbox U92 uređajem.

Već od prvog dana, pokretanje streaming servisa postalo je izrazito sporo - bar 20 puta sporije u odnosu na ono što smo prethodno imali na HT-u. Uzima barem jednu minutu vremena, što je vrlo iritantno, s obzirom na to da je ranije to bilo gotovo neprimjetno. Ne rijetko se dogodi da prilikom pokretanja dođe do timeout-a, što zahtijeva novi pokušaj. Ponekad treba proći nekoliko minuta prije nego što streaming uopće započne. Do tada, entuzijazam za gledanje streaming servisa obično već splasne. Ovaj problem nije izoliran samo za jedan servis, već se isto događa sa Netflixom, HBOmax, Disney+, skySHOWTIME, bilo da se koristi žična veza na Samsung TV-u ili bežična na Google TV-u. Ova svakodnevna muka koja nas neprekidno frustrira :-(.

Među ograničenmh opcijama dostupnin na Innbox U92, nisam uspio pronaći ništa što bi pomoglo u rješavanju ovog problema :-(.

Pitam se, je li itko uspio prevladati ovaj problem? Spreman sam, ako treba, nabaviti novi ruter i prebaciti A1 ruter u bridge mod, samo da se riješim ove situacije.

Također, zanima me ima li itko tko nije naišao na ovaj problem?

Nakon svega, duboko žalim zbog prelaska na A1 uslugu i obveze koju smo preuzeli na dvije godine. Uvjeravali su nas da neće biti nikakvih promjena u pogledu kvalitete i pouzdanosti usluge u odnosu na HT. Nažalost, ispostavilo se da to nije istina :-(.

Razina korisnika 1
Bedž +3

Imamo isti problemom. Početkom godine smo se odlučili za A1 uslugu putem HT optike sa A1 Iskratel Innbox U92 uređajem.

Već od prvog dana, pokretanje streaming servisa postalo je izrazito sporo - bar 20 puta sporije u odnosu na ono što smo prethodno imali na HT-u. Uzima barem jednu minutu vremena, što je vrlo iritantno, s obzirom na to da je ranije to bilo gotovo neprimjetno. Ne rijetko se dogodi da prilikom pokretanja dođe do timeout-a, što zahtijeva novi pokušaj. Ponekad treba proći nekoliko minuta prije nego što streaming uopće započne. Do tada, entuzijazam za gledanje streaming servisa obično već splasne. Ovaj problem nije izoliran samo za jedan servis, već se isto događa sa Netflixom, HBOmax, Disney+, skySHOWTIME, bilo da se koristi žična veza na Samsung TV-u ili bežična na Google TV-u. Ova svakodnevna muka koja nas neprekidno frustrira :-(.

Među ograničenmh opcijama dostupnin na Innbox U92, nisam uspio pronaći ništa što bi pomoglo u rješavanju ovog problema :-(.

Pitam se, je li itko uspio prevladati ovaj problem? Spreman sam, ako treba, nabaviti novi ruter i prebaciti A1 ruter u bridge mod, samo da se riješim ove situacije.

Također, zanima me ima li itko tko nije naišao na ovaj problem?

Nakon svega, duboko žalim zbog prelaska na A1 uslugu i obveze koju smo preuzeli na dvije godine. Uvjeravali su nas da neće biti nikakvih promjena u pogledu kvalitete i pouzdanosti usluge u odnosu na HT. Nažalost, ispostavilo se da to nije istina :-(.

Hmmmm. 🤔 Do sada još nisam imao nikakvih problema s korištenjem Netflix i HBO Max usluge putem A1 optike (Samsung TV u pitanju, spojen na WiFi). Jesi li se možda čuo s našim kolegama iz tehničke podrške vezano za ovo? Što su ti rekli?

Imamo isti problemom. Početkom godine smo se odlučili za A1 uslugu putem HT optike sa A1 Iskratel Innbox U92 uređajem.

Već od prvog dana, pokretanje streaming servisa postalo je izrazito sporo - bar 20 puta sporije u odnosu na ono što smo prethodno imali na HT-u. Uzima barem jednu minutu vremena, što je vrlo iritantno, s obzirom na to da je ranije to bilo gotovo neprimjetno. Ne rijetko se dogodi da prilikom pokretanja dođe do timeout-a, što zahtijeva novi pokušaj. Ponekad treba proći nekoliko minuta prije nego što streaming uopće započne. Do tada, entuzijazam za gledanje streaming servisa obično već splasne. Ovaj problem nije izoliran samo za jedan servis, već se isto događa sa Netflixom, HBOmax, Disney+, skySHOWTIME, bilo da se koristi žična veza na Samsung TV-u ili bežična na Google TV-u. Ova svakodnevna muka koja nas neprekidno frustrira :-(.

Među ograničenmh opcijama dostupnin na Innbox U92, nisam uspio pronaći ništa što bi pomoglo u rješavanju ovog problema :-(.

Pitam se, je li itko uspio prevladati ovaj problem? Spreman sam, ako treba, nabaviti novi ruter i prebaciti A1 ruter u bridge mod, samo da se riješim ove situacije.

Također, zanima me ima li itko tko nije naišao na ovaj problem?

Nakon svega, duboko žalim zbog prelaska na A1 uslugu i obveze koju smo preuzeli na dvije godine. Uvjeravali su nas da neće biti nikakvih promjena u pogledu kvalitete i pouzdanosti usluge u odnosu na HT. Nažalost, ispostavilo se da to nije istina :-(.

Pozdrav,

Preko dva mjeseca su mi pokusali rijesiti problem i na kraju sam dobio pravo na raskid ugovora bez penala. Nazad sam na t-comu i nema nikakvih problema.

Nemam stvarno negativnih primjedbi protiv tehnicke sluzbe, pokusali su apsolutno sve, 5 puta su mi bili kod kuce, ali nazalost nikakve pomoci.

Svi smo dosli do istog zakljucka, problem je u iskratel routeru. Kad bi ugasili na njemu hardware akceleraciju bi sve radilo savrseno, ali bi brzina bila ogranicena na 30 mbps. Nisu mi dopustili da koristim bridged mode i nemaju drugi router koji mi mogu ponuditi osim toga.

Nije bitna marka televizije, sve imaju isti problem. Ovaj problem imaju samo na a1 optici koja ide preko t-com infrastrukture.

Jos jednom, a1 mi je stvarno bio super, ali ovaj problem je bio prevelik za mene.

 

Odgovori