PITANJE

Problemi sa homeboxom

  • 27 September 2021
  • 20 odgovora
  • 416 pregleda

Koristim ZTE MF283V i već nekoliko mjeseci mi internet užasno šteka a SZK uporno govori da je to zbog loše veze u mojem naselju (Črešnjevo) što je sasvim nemoguće jer u susjednom naselju Beretinec imam 4G baznu stanicu. Kako doći do novog rutera?

Čak mi je gospodin u SZK ponudio i besplatni raskid ugovora.


Odgovora 20

Pozdrav,

 

Da li misliš spore brzine ili loš signal.

 

Ako su brzine u pitanju, to je klasika pogotovo ako puno ljudi se spaja na mali broj baznih stanica koje su preopterečene, zato po noći i ujutro možeš primjetiti ogromnu razliku u brzinama.

I jedno i drugo 

Na mobu ide brzina do 90 mbps, a na homeboxu 20 mbps ponekad i ispod 10

Znači ruter definitivno zeza

Možeš pogledati ovaj post u vezi novog routera koji bi vjerovatno radili bolje od trenutnog ZTE MF283V, a ako imaš pitanja u vezi tih routera, pitaj slobodno na postu

 

 

Kome se javiti za zamjenu? Jer u SZK nemoguće doći do novog rutera

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @valentinoB,

Mobilni uređaji imaju prioritet u odnosu na Homebox. Što se tiče zamjene routera, zamjenu routera odobrava tehnička podrška, ali isključivo u slučaju tehničke poteškoće. 

To i jest tehnička poteškoća, ali je tehničari ne priznaju nego im je lakše bilo ponuditi raskid ugovora 

Može li mi se netko od A1 ekipe javit u inbox da se detaljno provjeri moj slučaj? 

Razina korisnika 5
Bedž +1

Pozdrav @valentinoB,

Mobilni uređaji imaju prioritet u odnosu na Homebox. Što se tiče zamjene routera, zamjenu routera odobrava tehnička podrška, ali isključivo u slučaju tehničke poteškoće. 

Mobilni uređaji nemaju prioritet u odnosu na Homebox! Potpuno istu važnost imaju ili nemaju.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@valentinoB pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga. Slobodno mi javi svoje podatke OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj.

Razina korisnika 1
Bedž

@valentinoB  Možda je router na lošem mjestu, pa imaš loš signal. Probaj ga staviti na drugo mjesto ako već nisi pokušao. Isto tako, iako na routeru može stajati pun signal, on i dalje može biti loš,a to ćeš znati ako na početnom zaslonu sučelja routera vidiš jačinu signala u dBm jedinicama. Što je taj broj niži, signal je bolji, kao što se vidi i prema ovoj tablici niže, a samim time i brzina je veća, opet,ovisno o zagušenosti mreže.

 

Isto tako, ako nisi, vidi u postavkama routera na koju vrstu mreže se spajaš i po potrebi prebaci na “samo 4G”.

 

Moje osobno iskustvo: kad mi je signal bio na oko -100 dBm, brzina mi je bila jedva 30-40 Mbps. Kad sam premjestio router na drugo, bolje mjesto, gdje mi je antena od A1, signal mi je porastao na -85dBm,a brzina skočila na skoro 90 Mbps, a imam isti router kako ti.

Promijenjen ruter i odmah puno bolje brzine i signal 

 

lijepi pozdrav svima,da ne otvaram istu temu a imam isti problem kao autor ove teme samo što je kod mene slučaj sa huawei b310s-22 ruter koji koristim već skoro 4 godine i pretpostavljam pošto nisam neki znalac ove problematike da bi sa nekim novijim ruterom dobio bolje internet brzine od sadašnjih 5-30 mb dl? da ne govorim da često moram restartat ruter kako bi koliko toliko dobio neko poboljšanje brzine a odašiljač mi je od kuće udaljen nekih 300 metara ako ne i manje...

Stanje sa novim ruterom

Razina korisnika 3
Bedž

...a odašiljač mi je od kuće udaljen nekih 300 metara ako ne i manje...

Blizina odašiljača i nije neka garancija kvalitete, zna biti i do usmjerenosti. Meni je odašiljač udaljen oko 400 m, ali izgleda da nije usmjeren u mom pravcu, jer se između nas nalazi škola, zbog koje su jedno vrijeme “zabrinuti građani” htjeli pokrenuti peticiju za uklanjanje odašiljača.

...a odašiljač mi je od kuće udaljen nekih 300 metara ako ne i manje...

Blizina odašiljača i nije neka garancija kvalitete, zna biti i do usmjerenosti. Meni je odašiljač udaljen oko 400 m, ali izgleda da nije usmjeren u mom pravcu, jer se između nas nalazi škola, zbog koje su jedno vrijeme “zabrinuti građani” htjeli pokrenuti peticiju za uklanjanje odašiljača.


ma između mene i odašiljača nema ništa,čista vidljivost,vjerujem da bi bar u vrijeme slabije opterećenosti mreže trebao imati maximum koliko puste brzinu ni neznam koliko to je...u najboljem slučaju to bude oko 30 mb ali 90 posto ispod 10 mb...

Razina korisnika 3
Bedž

Nisam ja mislio na fizičku prepreku, imam i ja optičku vidljivost bazne stanice, nego da signal nije usmjeren u mome pravcu zbog škole, pa hvatam samo ‘zračenje’. Ali sam zadovoljan.

 

izgleda da je slično i kod mene,danas sam ubacio sim karticu iz rutera u mob huawei p40 lite i otišao u šetnju malo prirodom pošto je vipov odašiljač nekih 300 metara od mene a ht ov neka 2km možda i manje pa sam malo testirao i dok se udaljim od ovog ustvari a1 ne vipovog nekih 600-700 metara al na kontra stranu brzina raste do vrtoglavih 200 mb,slične brzine dobijem i sa htovog pošto u mobu koristim ht simpa broj...pokušavao sam malo sa cellmaperom experimentirati ali izgleda da nisam dobro nešto jer ovaj odašiljač što mi je blizu nisam našao na karti a ako sam dobro shvatio ja hvatam signal sa ht odašiljača a ne sa ovog blizu mene,ili se je cellmaper zbunio zbog 2 kartice u mobu.

evo samo da javim kako se situacija razvijala,nakon razgovora sa tehničkom službom utvrđeno je da je vrijeme za zamjenu rutera i on uskoro stiže na moju adresu,e sad,trebam neku špagu da ne dobijem neku kramu kakvu i imam :),šalim se samo se nadam da ću dobit neki ruter bolje generacije od ovog koji trenutno šteka...zahvaljijem svim ljudima A1 tima koji su sudjelovali,SUNČICI,MONIKI tehničaru Slavku i ostalima kojim zaboravih imena.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@gogych drago mi je da se poteškoća rješava u dobrom smjeru :) Kolegama ću proslijediti tvoje zahvale :) 

više od 4 sata je potrebno da admin odobri postavljanje mog jadnog speedtest rezultata sa vašim novim ruterom? jadno...

eto što reći brzina jutros kad je uvijek znala bit dosta dobra

 

Odgovori