Riješeno

Problemi s prijenosom fiksnog broja

  • 7 September 2017
  • 2 odgovora
  • 1466 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora
Poštovani, približno 16.07 sam ugovorio prebacivanje fiksnog broja bez interneta s HT mreze na vip mrezu. Zakazani prijenos broja je bio 01.08., Tog dana sam uključio vaš fiksni bežični uređaj koji ste mi poslali na adresu. Nakon par dana sam shvatio da na tom uređaju nije moj broj nego neki drugi broj. Kontaktirao sam službu za korinsike te mi je rečeno da je došlo da greške u prijenosu broja, te da mi je moj fiksni broj uključen da lokaciju gdje ja već imam vaše usluge Halo+homebox, tj
na 1. lokaciji imam samo fiskni broj bez interneta, tu je trebao biti taj broj, na 2 lokaciji imam fiksni broj + interent. Vase kolege su mi greškom zamjenile numeracije te na krivo mjesto portirali navedeni broj. Posjetio sam vip prodajno mjesto 08.8., pisao sam neki dopis da mi se odradi zamjena numeracija. Pošto mi je vas kolega rekao tad da cu cekati 15 dana, odlucio sam nazvati hakom agenciju koja mi je savjetovala da pošaljem pisani prigovor te da obrazložim situaciju, uz to, rekli su mi da imam pravo na naknadu štete zbog nepravovaljanog prebacivanja broja u iznosu 240kn po danu. Ja sam upisao mail, poslao sam na vasu mail adresu 10.08., te sam strpljivo čekao do 01.09. kad sam dobio odgovor da ce mi zamjena numeracije biti zurno odrađena te da će svaka numeracija biti na ispravnom mjestu. Danas je 07.09, i dalje nista od zamjene numeracija. Danas sam zvao sluzbu za korisnike, djevojka koja se aviva mi je stavila požurnicu, no napominjem da je i kolega koji se javio 08.08. isto stavio požurnicu pa nista od toga. Sad sam opet zvao hakom agenciju, te su me savjetovali da vam saljem javne poruke preko foruma te facebooka te izgleda da jedino na taj nacin reagiate. molim vas zurno odradu zahtjeva

lp
icon

Najbolji odgovor od A1_MarijaS 7 September 2017, 23:13

Pogledaj original

Odgovora 2

Izgleda da je to praksa Vip-a. Ja već više od dva mjeseca čekam za uključenje Turbo opcije interneta. Kontaktirao sam također u više navrata online agente svaki puta su mi rekli da će staviti požurnicu, no to je bilo više da me skinu s linije. Lijepo ću se zahvaliti gospodi iz Vipa i raskinuti sve ugovore koje imam. Njihove prodajne predstavnike na prodajnim mjestima neću ni komentirati. Mogli bi si dati truda i barem se informirati što im piše na Vip službenim stranica za ponudu koja se nudi, a ne blejati ko tele u šarena vrata kada ih se nešto pita. Standardni odgovor im je "Nismo informirani za to..." "Nismo ovlašteni za to.." Užasno sam razočaran Vip-om, do sada sam mislio da se radi o ozbiljnoj kompaniji. Dragi online agenti vaš odgovor "molimo još malo za strpljenje.." više ne pali, to malo strpljenja postalo je puno ogorčenja, bio sam strpljiv više od dva mjeseca, e više neću...
Pozdrav,

Žao nam je radi prouzročenih neugodnosti.

Molim te da pošalješ svoj podatke u Inbox,kako bismo napravili adekvatnu provjeru.


Klara

Odgovori