Riješeno

problem sa internetom

  • 30 November 2022
  • 8 odgovora
  • 2156 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora

pozdrav vec u nazad 5 mj imama problem a internetom i nikako da mi se to rijesi zvao sam i molio vas sto ste me onako na lijep nacin odjebali kao ne mozete nista napraviti po tom pitanju,posto i dalje ista stvar i dalje nista ne poduzimate samo mi reci te kako mogu napravim raskid ugovora sa vama,i da jos jednom nikad nikome ne preporucujem ovaj a1 internet jel steka iz dana u dan sve gore i gore a bitno da je mj rata za njega 220 kn hvala i lijep pozdrav!

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 24 January 2023, 22:31

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @raso . Žao mi je zbog nastale situacije. 😟 Možeš li nam privatnom porukom u inbox proslijediti svoje podatke (ime i prezime, OIB i adresu korištenja usluge) kako bismo mogli napraviti provjeru i vidjeti o čemu se radi?

Svoju poruku možeš poslati ovdje.

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • raso  Koji router koristiš? Pročitaj malo ovu temu naći ćeš rješenje sigurno.

Što se tiče brzine internet veze kod mene ona je bila super samo 5 ili najviše 6 dana nakon potpasivanja ugovara. Nemoguće je nakon toga vremena dobiti istu brzinu. Samo mnogo sporiju. I tako već više od 10 godina.  Znači nakon što sam potpisao zadnji ugovor na dvije godine brzina je bila super kao što piše u ugovoru. Nakon toga me je netko isključio i sva usluga mi je nestala na nekih pola minute. Nije bilo ničega. I ponovno spojio na mrežu. Od tada brzina više od upola manja nego što treba biti. U ugovoru navedeno 200 a ja imam 40. I za lokaciju piše Šipovo. Konstantno. Pregledom spojenih uređaja vidim neke TV koje nemam i pisače koji su spojeni na mrežu a koje ja nemam. Koji su se pojavili od trenutka kada više nemam brzinu koja mi stoji u ugovoru. Nakon potipisivanja ugovora svaki dan je brzina testirana i to najmanje 8 puta u 24 sata. Na različitim OS i uređajima i žično i bežično. Sve bilo super. Nakon isključena koje je trajalo najviše pola minuta nakon petog dana od korištenja usluge koje imam došlo je do pada brzine i žično i bežično i drastično skočio PING. Sad trebam čekati dvije godine da potpišem novi ugovor kako bih imao ono što piše u njemu. I tako već 10 godina. Znači moguće je imati brzinu veze koja piše u ugovoru. I žično i bežićno. I tada sam vidio da ne postoje nikakvi TV i pisači na mreži. Jer imam stari katodni TV. Sad se pojavili neki Sony i Samsung TV spojeni na mreži koje ja nemam. Odakle oni? I neki pisač za koji me traži PIN kad se želim spojiti. To ja ništa nemam. Neka ideja ili savjet bi dobro došli. Mjenjam laptope i mobitele i sustave ali bežično viže od 40 ne mogu imati. Isključim mrežne kabele ista stvar. Nakon potipisivanja ugovora imao sam 210 ali samo pet dana. Nažalost. I bila mi točna lokacija a sad piše Šipovo i ostale gluposti. I tako već godinama. Operateri se mijenjaju. Ali problemi ostaju. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @nikola.males, svakako bi trebao ostvarivati ugovorenu brzinu. Maksimalna i ugovorena brzina se ostvaruje kada si povezan LAN kabelom, a brzina putem wi-fi mreže može varirati. Javi nam svoje podatke OVDJE pa ćemo provjeriti s našom tehničkom podrškom o čemu je riječ.

Koliko odstupanje na WiFi mreži može biti?

Testiranje brzine na WiFi mreži radin na način da isključim sve mrežne kabele iz LAN priključka na modemu.

I u početku je bila 220 i PING 10

 

Znači moguće je ostvariti tu brzinu. Testirano je nekoliko puta u danu. Najmanje 5 puta. I to na više različitih mobitela. I na više laptopa sa različitim OS. Sve je bilo super. Pišem o WiFi.

 

Isto tako nije bilo spojenih uređaja na modem. Kad spojim računalo vidim samo to jedno računalo šta je istina. I mobitel jedan jedini koji imam.

 

Nakon što ste mi petog ili šestog dana sve isključiti. Odnosno nekih pola minuta nije bilo nikakvog signala. Niti slike na TV niti internet veze. Jednostavno ste me skinuli sa sustava. I ponovno spojili. To je trajalo kratko vrijeme samo nekoliko sekundi. Sada vidim u popisu spojenih uređaja nepoznate uređaje koje nemam ja u svome stanu. Kao Sony Bavaria TV ili neke printere koje ne posjedujem. Ili Samsung TV. Napominjem kako toga u početku nije bilo. Pa me zanima odakle to spojeno na moju mrežu? Čitam ime i model pisača i želim se spojit na njega i traži mi neki PIN. Ne znam što je to. Ja takav pisač nemam. Nego stari crno bijeli Canon. Ovo što je na mojem popisu spojenih uređaja na mreži nije moje i pitam se odakle je došlo. A popis je nastao kad ste me opet spojili na mrežu i smanjili mi brzinu. Zašto tako to ne znam. Ali to se događa godinama. Isto tako kako je moguće da se PING tako drastično poveća. Znači na svim vezama ili žično ili bežično moj je PING bio od 8 do 10 a sada je od 15 ili ponekad 13 pa naviše. Brzine koje sam imao žično ili bežično mislim da nikad neću više imati. Barem ne do potpisa novoga ugovora a nakon toga slijedi već poznato isključivanje u trajanju najviše pola minute i pad brzine veze. Tako da mi nitko ne može napisati kako ili laptop ili mobitel i tako dalje kao OS ne valjaju ili ne podnose takve brzine. Jednostavno ne shvaćam zašto me se isključi i nakon ponovnog uključenja imam probleme ne samo sa brzinom veze nego i tome da mi STB Kaon javlja greške kao UPS sustav naišao na pogrešku ili da uređaj jednostavno blokira. Do isključenja sve radilo super. Nakon uključenja valjda se promijenili nešto na mreži ili na mojem priključku pa sad imam ono što imam. Probleme i sporo vezu i veliki PING. Pa je otvaranje stranica na društvenim mrežama jako sporo. Ali dobro. Imate pravo na to. I naravno tehničko znanje koje ja nemam. A moja je dužnost da platim račune koji dolaze sa super brzi internet i usluge koje imam. A koliko sam ja svime time zadovoljan to je moja osobna stvar. Trenutno PING 15 a brzina 60, Toliko o vašim brzinama.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@nikola.males , zavisi koliko ti je uređaja spojeno na wi-fi, zavisi i o samim uređajima koju inačicu wi-fija podržavaju.

To kaj ti je petog-šestog dana nestal internet na pol minute-možda ti se desila automatska promjena IP adrese, ali ako nakon toga vidiš neke nepoznate uređaje na svojoj mreži- moguće da ti se netko priheftal (protuzakonito-bez tvoje dozvole)- pa fino uđi u postavke svog routera i odspoji sve nepoznate uređaje,promijeni naziv mreže, password (ne manje od 32 znaka) i sakrij wi-fi mrežu nakon što pospajaš svoje uređaje, A1 sigurno nema veze s tim, već netko u tvojoj (bližoj) okolini.

Kažeš-dešava se godinama?!? Znači-susjed ti godinama krade internet.

@nikola.males , zavisi koliko ti je uređaja spojeno na wi-fi, zavisi i o samim uređajima koju inačicu wi-fija podržavaju.

To kaj ti je petog-šestog dana nestal internet na pol minute-možda ti se desila automatska promjena IP adrese, ali ako nakon toga vidiš neke nepoznate uređaje na svojoj mreži- moguće da ti se netko priheftal (protuzakonito-bez tvoje dozvole)- pa fino uđi u postavke svog routera i odspoji sve nepoznate uređaje,promijeni naziv mreže, password (ne manje od 32 znaka) i sakrij wi-fi mrežu nakon što pospajaš svoje uređaje, A1 sigurno nema veze s tim, već netko u tvojoj (bližoj) okolini.

Kažeš-dešava se godinama?!? Znači-susjed ti godinama krade internet.

Susjed nije u zgradi. Uopće ne dolazi u stan. Drugi susjed je stara bolesna žena koja je nepokretna. Njena kćer nije baš pametna oko toga. Treći susjed je sve isključio. Jer su visoke cijene i većinu dana boravi na selu. Stan skoro prazan. Kad pišem o tome da se godina događa znači da mijenjam modeme a samim time i ime mreže i lozinku. Logično. Novi uređaj. Novo sve. Instalacije i tako dalje. Što se tiče mojih spojenih uređaja. Ja prilikom testiranja isključim sve mrežne kabele iz uređaja. Testiranja koje sam radio nakon potpisa novoga ugovora i kad je došla nova oprema odnosno modem i Kaon su rađena na način da sam: Isključio sve mrežne kabele sa modema, U istoj prostoriji blizu modema spojio jedan jedini mobitel na mrežu. I ništa više. I drugih uređaja nije bilo spojenih. bilo pregledom preko Windowsa ili fizički. I brzina je bila 220 primanje i slanje 22 i PING je bio najviše 12. Promijenim mobitel. Odnosno marku uređaj i kasnije ponovim i sve skoro isto. Naravno isključim oba mobitela. Fizički ugasim. Spojim prvi laptop sa Windows 10 i skoro isto. Sve super. Ugasim laptop i spojim drugi sa Windows 11. Ista sve super. I tako nekoliko dana. Sve super. Naravno i žično i bežično brzine se prate. Odnosno prelaze 200. Mogu da uključim i dva Kaon i gledam TV i ponovim testove i nema neke razlike. I tako je bilo super možda nekih 5 dana. Ne znam. Možda i 6 dana. Nakon toga me netko isključio sa mreže i nije bilo interneta nekih najviše 20 do 30 sekundi. Brzina nije više ista a PING ne može ispod 15. Žično ili bežično na 200 ne može nikako. Mada se pitam kako netko uopće se može sa TV Sony spojit na moju mrežu kad je lozinka i meni komplicirana. Sad moram čekati da istekne ugovor pa nakon potpisivanja novoga opet će nekoliko dana biti sve super. Samo mi sad svake noći oko ponoći izbaci na Kaon da je naišao na grešku. Odnosno pojavi se poruka Ups sustav je našao na grešku. Ili tako nešto. I to redovito nekoliko puta svake večeri. Neku večer nisam ni imao itnernet. Samo power svjetli na modemu. Kao da me netko prebacio na neku drugu žicu. Ili ulaz. Ili kao šot pišeš promjena IP adrese. Nemam pojma. Ali mi objasni zašto ne može više biti ista brzina na WiFi i žično ? Što je mjerodavni test? Program? Aplikacija na mobitelu? Internet stranica? Kad svaki od njih pokazuje neke niske brojeve. Što se uzima u obzir kao točnost? speedtest.net ili? Stranica ili aplikacija? Sa time sam u početku imao oko 220 stabilno i fiksno sa žicom ili bez nje. Na svim laptopima ili mobitelima i tako dalje. Sad ne postoji način više od 50. Nekad i 30. Zbog promjene IP adrese ili nečeg drugog? Znači uređaji su uredno mogli prepoznati takvu brzinu. PING je bio malen i zaista išlo je brzo. Nekada……..

pozdrav vec u nazad 5 mj imama problem a internetom i nikako da mi se to rijesi zvao sam i molio vas sto ste me onako na lijep nacin odjebali kao ne mozete nista napraviti po tom pitanju,posto i dalje ista stvar i dalje nista ne poduzimate samo mi reci te kako mogu napravim raskid ugovora sa vama,i da jos jednom nikad nikome ne preporucujem ovaj a1 internet jel steka iz dana u dan sve gore i gore a bitno da je mj rata za njega 220 kn hvala i lijep pozdrav!

 Isti problem kod mene trenutno. Brzine su normalne, TV i PS5 spojeni žicom sa routerom, ali ulaz u Netflix traje minutu, a ulaz u npr Fortnite 5min. Prijavio, tehničari na daljinu kažu sve je ok, a nije. Na HTovoj opremi tih problema nikad nije bilo

Odgovori