Prigovor na "A1 SIM for unlimited surfing (Prepaid 4G SIM with weekly unlimited tariff)"

  • 23 August 2019
  • 10 odgovora
  • 2948 pregleda

Razina korisnika 1
Poštovani,

Kupio sam „A1 SIM for unlimited surfing (Prepaid 4G SIM with weekly unlimited tariff)“ SIM karticu tel. broj 0919075804

Kuio sam je u poslovnici A1 u Rijeka tower centru 19.08.2019. i taj dan sam je i aktivirao.

Kod kupnje sam tražio flat Internet za 7 dana neograničenog surfanja dok sam na GO u Bribiru.

Danas, 23.08.2019. kartica radi s brzinom od cca 0.1 Mbps.

Nazvao sam A1 službu za korisnike i djelatnik mi je objasnio da kartica radi punom brzinom 4G mreže do potrošenih 20 GB, a nakon toga se brzina smanjuje.

Ja sam djelatniku rekao da me kod kupnje predmetnog „A1 SIM for unlimited surfing“ paketa o tome nitko nije obavijestio.

Djelatnik mi je na to rekao da me A1 prodavači o tome ne moraju obavijestiti.

Rekao sam da to smatram prevarom i da su me o tome informirali mogao sam kupiti neku drugu karticu s više GB, ovako to nisam znao.

Sada, pošto mi je brzina smanjena i time mi je onemogučen rad na računalima, a za to sam karticu i kupio, smatram da me je A1 obmanuo i na taj način prevario, prodavši mi uslugu koja meni nije adekvatna, a o toj neadekvatnosti me nitko nije obavijestio.

Dapače, usluga se nudi kao „A1 SIM for unlimited surfing (Prepaid 4G SIM with weekly unlimited tariff)“ bez ikakve naznake da se brzina mijenja nakon potrošenih 20GB i time usluga praktički uskračuje.

A1 djelatnik mi je na moj prigovor rekao da će mi aktivirati još jednom istu uslugu na predmetnoj SIM kartici kao kompenzaciju. Rekao mi je da za 10 minuta nazovem A1 službu za korisnike, tražim djelatnika za privatne korisnike i tražim aktivaciju ove usluge.

Ja sam to napravio, međutim drugi djelatnik je rekao da o tome ništa ne zna i da mi tu uslugu ne može aktivirati. Ponudio mi je novu uslugu od 5GB za određenu cijenu (nadoplatu).

Na to sam rekao da ću se žaliti na ovakav tretman i upravo to sada činim.

Mislim da sam obmanut i prevaren s prodajom neadekvatnog paketa „A1 SIM for unlimited surfing (Prepaid 4G SIM with weekly unlimited tariff)“ koji apsolutno navodi u smjeru flat Internet usluge u trajanju od 7 dana bez naznake da se usluga praktički gubi smanjenjem brzine, a o tome me nitko nije informirao kod kupovine, niti je to vidljivo naznačeo na paketu koji sam kupio.

Upravo suprotno! Cijeli paket „A1 SIM for unlimited surfing (Prepaid 4G SIM with weekly unlimited tariff)“ navodi na flat Internet uslugu koja ni u kojem slučaju ne podrazumjeva bilo kakvu promjenu brzine u surfanju.

Obzirom da ste me obmanuli i na taj način prevarili te nisam dobio očekivanu i adekvatnu uslugu i ne mogu obavljati svoje poslove putem računala, a za to sam SIM katicu kupio, tražim objašnjenje i obeštećenje.

Kao obeštećenje tražim da mi se hitno aktivira tarifa kakvu mi je obećao Vaš djelatnik putem telefonske službe za korisnike: aktivacija još jednom iste usluge na predmetnoj SIM kartici kao kompenzacija

Nadalje, želim da mi se pošalje audio zapis razgovora s oba djelatnika A1 službe za korisnike za potrebe moje arhive. Po GDPR-u imam pravo na uvid snimljenog materijala.

Unaprijed hvala,

Igor Stjepanović,

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Treba dobro čitati "Uvjete korištenja". A glede prigovora, forum nije mjesto za to. Sve sročiti pisano i mailom a to potraje, nažalost do 15 dana koliko je rok za odgovor.

Razina korisnika 1
Treba informaciju dati odmah kod kupnje, a ne obmanuti (na omotu paketa nema nikakve informacije do 20GB maksimum brzine..., a prodavač mi to nije niti spomenuo). Ja paket nisam kupovao preko interneta već u A1 poslovnici. Ovo je klasična obmana operatera, navuči kupca, a nakon toga dodatno naplatiti ono što se na prvi pogled čini kao sastavni dio ponude u paketu - FLET INTERNET 7 DANA. To apsolutno nije korektno! Kupci A1 to trebaju znati, a forum za to služi.
Naprosto souhlasím s panem Stjepanovic. Na obalu SIMkarty není o omezení nic napsáno. Je to podvod na turisty i domácí spotřebitele. Škoda, s VIPme jsem byla vždy spokojena.🤔
Razina korisnika 1
A1 mi je odgovorio:

Poštovani gospodine Stjepanoviću,
žao mi je ukoliko je došlo do nesporazuma.
Međutim, sve informacije o uvjetima su dostupne na web stranici https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja te prilikom uključenja tjedne opcije, poslana je sms poruka gdje ste slobodni pročitati uvjete.
SMS poruka je glasila:

INFO l You can find more information about payment services for the m-store on www.A1.hr/uvjeti-koristenja . Your A1 team

Naime, u tjednoj opciji dostupno je 20 GB po maksimalnoj brzini dostupnoj u tarifi, a nakon toga brzina se smanjuje na 64 kb/s, što znači da i dalje imate pristup usluzi.
Ujedno dana 23.kolovoza 2019.godine izvršen je povrat novca za naplaćenu opciju te je dodijeljen novac za uključenje nove opcije te ste slobodni provjeriti stanje računa i uključiti opciju ako želite.
Snimke razgovora je dopušteno koristiti isključivo u svrhu usavršavanja agenata unutar A1 Hrvatska i nakon toga se automatski brišu.
Snimke se ne smiju distribuirati izvan A1 Hrvatska, niti koristiti u bilo koje druge svrhe (niti mogu biti dokaz na sudu).
Članak iz Općih uvjeta poslovanja:
3.8. Pretplatnik je izričito suglasan da njegovi razgovori sa Vipnet/A1 Hrvatska Službom za korisnike mogu biti snimljeni i to isključivo u svrhu internog praćenja pružanja vlastitih usluga prema Pretplatnicima i poboljšanja kvalitete vlastitih usluga. Pretplatnik će o snimanju razgovora biti upoznat u najavnoj poruci prilikom pozivanja Službe za korisnike.
Shodno tome nismo u mogućnosti uvažiti Vaš zahtjev.

Srdačan pozdrav,

******
Centar za upravljanje korisničkim prigovorima

A1 Hrvatska d.o.o.
Razina korisnika 1
Ja sam njima napisao:

Poštovani,

Nije došlo do nesporazuma.

Došlo je do obmanjivanja. A1 je mene obmanuo kod kupovine predmetne kartice ne rekavši mi ništa o ograničenju.

Kod kupovine predmetne kartice trebali ste mi reći da postoji ograničenje, a ne naknadno SMS-om (kojeg nisam dobio jer sam karicu stavio u WiFi access point).

Napisao sam Vam da sam nakon razgovora s Vašim djelatnikom koji mi je rekao da će na SIM karticu dodijeliti novi iznos I da trebam nazvati za 10 minuta, nazvao za 10 min i vaša djelatnica mi je rekla da to nije napravljeno i da se ne može napraviti.

Nakon toga nisam ništa provjeravao već sam napisao e-mail prigovor.

Što se snimanja tiće, po GDPR-u bi za snimanje ja vama trebao dati privolu, a nisam.

Međutim, nisam niti mogao prekinuti vezu prema službi za korisnike, jer u tom slučaju ne bi mogao dobiti uslugu službe za korisnike koja mi se mora pružiti kao korisniku.

Članak iz Općih uvjeta poslovanja: 3.8. na koji se pozivate je jednostrano određen od strane A1 i korisnik ako želi uslugu službe za korisnike je primoran prihvatiti uvjete članka. Ovdje se radi o prisili jer u protivnom nema usluge službe za korisnike.

LP Igor Stjepanović
Razina korisnika 1
I finalno A1 odgovara:
Poštovani,
žao mi je zbog izraženog nezadovoljstva. Međutim, odgovor na Vašu pritužbu Vam je pružen po rješenju od 02.09.2019.godine, te ovime samo mogu potvrditi navedeno.
Srdačan pozdrav,
*******
Centar za upravljanje korisničkim prigovorima
A1 Hrvatska d.o.o.
Vrtni put 1, HR-10000 Zagreb
T: 0800 091 091
W: www.A1.hr
Razina korisnika 1
...i tako mi svi ostajemo na "žao mi je"...
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Igore,

samo te želim obavijestiti kako sam iz tvojih postova maknula imena djelatnika Odjela za reklamacije.

Pozdrav!

Nazalost i ja isto iskustvo!

Podrska ka, ta, stro, fa. Moj A1 aplikacija ne sadrzi nikakve informacije o troskovima kuna … na koji nacin su potrosene kune i sl. Web app Moj A1 jos gore! ...osnovna informacija kolko imas kuna, niti cak ne mozes provijeriti kolko potrosenih GB imas!

 

Uglavnom slao sam mail na podrsku (live chat ne vidim i ne mogu ga naci na njihovim stranicama). Pa da vidimo sto ce se desiti.

Uglavnom jedno veliko razocarenje.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@sergejk, žao mi je radi iskaznog nezadovoljstva :( Moj A1 aplikacija namijenjena je da možeš provjeriti stanje računa, aktivirati neku od opcija ili tarifa i provjeriti stanje jedinica. Ako si registrirao broj specifikaciju usluga možeš zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: sluzba.za.korisnike@A1.hr. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i dostavljen uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese.

Odgovori