Riješeno

Prigovor

  • 24 November 2017
  • 1 odgovor
  • 2191 pregled

Razina korisnika 1
Ovo dobijete kao odgovor na prigovor, u kojemu su Vas iz VIPA htjeli prevariti. Imate noćnu opciju i skidate poslje ponoći, no dođe vam poruka da ste potrošili podatkovni promet i da sada peglate 25kn-500mb. Problem je da se u noćnoj opciji ne skidaju megabajti, a kamoli da je moguće potrošiti paket poslije ponoći. no eto odgovora "Provjerom trenutne potrošnje i korištenja besplatnih MBa unutar tarifog modela Mobilni internet L nisu utvrđene nepravilnosti. Prema informacijama sa kojima raspolažemo, iskoristili ste sve besplatne MBe te je prema Uvjetima korištenja tarifnog modela nastupila naplata prijenosa

podataka.

Provjerom spajanja nismo utvrdili nepravilnosti. Sav promet je napravljen preko Vaše SIM kartice i ispravno je obračunat i naplaćen.



Želimo napomenuti kako Vipnet prije svega pruža uslugu pristupa Internetu, dok za sve radnje na Internetu svaki korisnik odgovora osobno. Smatramo odgovornošću samog korisnika uređaj prilagoditi svojim potrebama i mogućnostima tarifnog modela.



Nadalje, Vipnet nije u mogućnosti raditi provjere posjećivanih Internet stranica zbog zaštite privatnosti korisnika te Vas upućujemo da pisanim zahtjevom zatražite ispis IP adresa i točno navedete razdoblje za koje želite isto.



Međutim, u znak pažnje i buduće poslovne suradnje umanjili smo račun za travanj 2017. godine u iznosu od 175,00 kn koliko je naplaćeno za prijenos podataka po računu za ožujak 2017. godine.

Navedeno umanjenje bit će Vam vidljivo kao povrat po reklamaciji na računu za travanj 2017. godine.



Također potvrđujemo kako daljnje reklamacije na naplatu prijenosa podataka nećemo biti u mogućnosti uvažiti."
Znači toliko su istražili da su lažno odgovorili na prigovor, jer paket nije mogao biti iskorišten poslije ponoći, jer poslije ponoći nema limita, skidaj kolko hoćeš, i to dolazimo do vaše bezobraznosti i ljigavosti. NA VAŠU GREŠKU VI MENI IDETE RADITI USLUGU I UMANJITI RAČUN, ALI BEZ NOVE MOGUĆNOSTI NA ŽALBU, MAKAR JE VAŠA GREŠKA. nisam neki pravnik, ali čisto sumnjam da je to legalno, to se zove prisila, jer opet ste mi to naplatili, ali ja kao nemam mogućnost žalbe? Is this for real?
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 24 November 2017, 14:55

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime da li ti je za period na koji se odnosio prigovor bila uključena Noćna opcija? U kojem su periodu korišteni naplaćeni mobilni podaci? Jesi li rješenje prigovora kopirao od početka ili nedostaju određeni djelovi (pri čemu naravno ne mislimo na ničije podatke)?

Odgovori