Prevara s brzinom interneta A1

  • 7 July 2019
  • 6 odgovora
  • 1544 pregleda

Javljam se da upozorim na prevare u vezi brzine interneta kod A1, jer mi je umjesto na ugovorenih 20 Mbps internet namjerno ograničen na do 10 Mbps , te mi još uvijek nije poništen ugovor što sam zbog toga tražio prije mjesec dana i to pismeno u otkaznom roku.
Naime, upravo se navršilo mjesec dana da mi je uključena A1 usluga internet + TV + Telefon prema ugovoru koju sam sklopio preko Kompare.hr. Ugovorena brzina interneta je do 20 Mbps (a toliko mi je nakon provjere mogućnosti mreže i potvrđeno da ću imati), te je to bio jedan od glavnih uvjeta da se prebacim sa Iskona gdje sam, uz također trio paket, uglavnom imao izmjerenu brzinu do 16 Mbps na postojećoj infrastrukturi preko parice, a nekad i to bilo i više.
Međutim, u paketu sa opremom sam dobio tehničke podatke gdje je navedeno da je brzina do 10 Mbit/s pa sam zvao prvo Kompare, a zatim i A1 službu za korisnike da pitam koju ću brzinu imati. A1 agent Ivan me je uvjerio da će brzina biti ona ugovorena do 20 Mbps , a na moje inzistiranje mi je potvrdio da ukoliko tako ne bude MOGU NA DAN AKTIVIRANJA 7.6.2019. OTKAZATI UGOVOR jer je to unutar otkaznog roka (dakle imao sam čak jedan dan unutar otkaznog roka da provjerim kako funkcionira usluga - koja sreća!)
Na dan uključenja usluge instalirao sam opremu i više puta izmjerio brzinu koja je 9,9 Mbps (upload niti 1 Mbps), dakle očigledno je bila ograničena na do 10 Mbps. Zvao sam tehničku službu, javio se agent Vito koji mi je to i potvrdio - da je brzina OGRANIČENA na 10 Mbps , te me prebacio korisničkoj službi. Tu me je agentica Ivana uvjeravala da je to zbog ograničenja moje instalacije iako sam rekao da već dugi niz godina imam 16 Mbps na Iskonu koristeći istu paricu, a imam i povijest mjerenja brzine, pa ta primjedba ne stoji. Na moje traženje da mi se skine ograničenje brzine sa 10 na 20 Mbps , odnosno isporuči ono što je ugovoreno, nije mi udovoljeno, iako sam rekao da ću raskinuti ugovor u tom slučaju.
Nakon toga mi nije preostalo drugo nego tražiti da se ugovor otkaže, te me je agentica uputila da to učinim mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, što sam i učinio. Dobio sam i odgovor 10.6.2019.: "Poštovani, obavještavamo Vas kako je zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa zaprimljen te je isti proslijeđen na obradu na nadležni odjel." i od tada ništa, a usluga uredno fakturirana kao da je sve OK...
Po meni je to prevara u ugovorenoj i isporučenoj usluzi i prevara o mogućnosti raskida ugovora, premda ostavljam mogućnost da tako" težak" zahtjev za raskid ugovora rješava sam predsjednik uprave A1 pa moj predmet još nije stigao na red...
Ima li tko ovakvih iskustava, koji je najlakši način za doći do ugovorene usluge ili raskida ugovora i koliko to traje?

Odgovora 6

Nisam 100% siguran, al mislim da T-com ostalim operaterima tehnički nudi samo par profila brzina (npr. 4, 20, 50). Znači tako je sustavu napravljeno tih par profila i onda nekome tko je između dviju vrijednosti ograniče na manje kako bi smanjili vjerojatnost kvara, pucanja veze. A svojim korisnicima nude detaljno podešavanje kako bi se izvukla max. brzina.

Razina korisnika 1

Isti slučaj i kod mene!

Dugi niz godina na paricu dobivao brzinu 30 mbps, da bi sad na novi ugovor zatražio identičnu uslugu koja mi je sad ograničena na 20 mbps uz objašnjenje da parica ne podržava 30 mbps nego samo 20 mbps.

Nakon mog pojašnjenja da sam godinama koristio brzinu 30 mbps, rečeno mi je da mi oni isporučuju zakonskih 70% koliko su dužni, a zašto mi ne isporučuju maksimalnih 30 mbps nisu željeli reći.

Podnio sam zahtjev za raskid i prelazim na HT koji srećom otkupljuje penale za raskid od nezadovoljnih korisnika na A1 mreži.

A1 ne doviđenja, nego ZBOGOM!!!

Razina korisnika 4
Bedž +1

To je zanimljivo. Operateri bi s vremenom trebali unaprijeđivati uslugu da bi zadržali ili privukli nove korisnike, a oni je trenutno srozavaju.

Npr. trenutno A1 u Homeboxu nudi CAT4 router (Huawei B311-221) koji ne podržava agregaciju, a donedavno su nudili CAT6.

 

 

Razina korisnika 1
Bedž

Javljam se da upozorim na prevare u vezi brzine interneta kod A1, jer mi je umjesto na ugovorenih 20 Mbps internet namjerno ograničen na do 10 Mbps , te mi još uvijek nije poništen ugovor što sam zbog toga tražio prije mjesec dana i to pismeno u otkaznom roku.
Naime, upravo se navršilo mjesec dana da mi je uključena A1 usluga internet + TV + Telefon prema ugovoru koju sam sklopio preko Kompare.hr. Ugovorena brzina interneta je do 20 Mbps (a toliko mi je nakon provjere mogućnosti mreže i potvrđeno da ću imati), te je to bio jedan od glavnih uvjeta da se prebacim sa Iskona gdje sam, uz također trio paket, uglavnom imao izmjerenu brzinu do 16 Mbps na postojećoj infrastrukturi preko parice, a nekad i to bilo i više.
Međutim, u paketu sa opremom sam dobio tehničke podatke gdje je navedeno da je brzina do 10 Mbit/s pa sam zvao prvo Kompare, a zatim i A1 službu za korisnike da pitam koju ću brzinu imati. A1 agent Ivan me je uvjerio da će brzina biti ona ugovorena do 20 Mbps , a na moje inzistiranje mi je potvrdio da ukoliko tako ne bude MOGU NA DAN AKTIVIRANJA 7.6.2019. OTKAZATI UGOVOR jer je to unutar otkaznog roka (dakle imao sam čak jedan dan unutar otkaznog roka da provjerim kako funkcionira usluga - koja sreća!)
Na dan uključenja usluge instalirao sam opremu i više puta izmjerio brzinu koja je 9,9 Mbps (upload niti 1 Mbps), dakle očigledno je bila ograničena na do 10 Mbps. Zvao sam tehničku službu, javio se agent Vito koji mi je to i potvrdio - da je brzina OGRANIČENA na 10 Mbps , te me prebacio korisničkoj službi. Tu me je agentica Ivana uvjeravala da je to zbog ograničenja moje instalacije iako sam rekao da već dugi niz godina imam 16 Mbps na Iskonu koristeći istu paricu, a imam i povijest mjerenja brzine, pa ta primjedba ne stoji. Na moje traženje da mi se skine ograničenje brzine sa 10 na 20 Mbps , odnosno isporuči ono što je ugovoreno, nije mi udovoljeno, iako sam rekao da ću raskinuti ugovor u tom slučaju.
Nakon toga mi nije preostalo drugo nego tražiti da se ugovor otkaže, te me je agentica uputila da to učinim mailom na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, što sam i učinio. Dobio sam i odgovor 10.6.2019.: "Poštovani, obavještavamo Vas kako je zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa zaprimljen te je isti proslijeđen na obradu na nadležni odjel." i od tada ništa, a usluga uredno fakturirana kao da je sve OK...
Po meni je to prevara u ugovorenoj i isporučenoj usluzi i prevara o mogućnosti raskida ugovora, premda ostavljam mogućnost da tako" težak" zahtjev za raskid ugovora rješava sam predsjednik uprave A1 pa moj predmet još nije stigao na red...
Ima li tko ovakvih iskustava, koji je najlakši način za doći do ugovorene usluge ili raskida ugovora i koliko to traje?

Pojasni nam dali se radi o Mobilnoj (Homebox) usluzi ili uslugi preko Bakra(ADSL/VDSL)?
Nakon što utvrdimo o čemu se radi može se krenuti na rješavanje problema.

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav Denise, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Ako je izmjereno 16 Mbit/s potrebno je računati da dio ide za tv uslugu. Kako ne bi govorila napamet i davala ti ne provjerene informacije molim te da nam se javiš u inbox s podacima o vlasniku usluge.
Razina korisnika 2
Bedž +3
Denise, post ćemo morati obrisati radi zaštite podataka. Molim te da nam podatke pošalješ u inbox.

Odgovori