prekid/pucanje veze

  • 1 September 2022
  • 1 odgovor
  • 247 pregleda

Prije cca dva mjeseca postao sam žrtva svakodnevnog prekida/pucanja veze,više puta u danu. Primjetio sam da dolazi do prekida,ali nismo bili kući svakodnevno od polovice šestog mjeseca do polovice osmog pa i nije predstavljalo neki problem,ali sad je već frustrirajuće..

Znači svaki dolazi do prekida više puta,a u večernjim satima bude češće. 

Čiko iz službe za k. kaže da vidi da dolazi do prekida i kada se to događa,savjetuje promjenu utičnice,mijenjanje mjesta ruteru,predlaže zamjenu sim kartice i sve odradim,al opet isto..

Signal dobar,bazna st. je blizu,nema toliko korisnika da bi bila preopterećena kažu oni..

Nisam na ugovoru,imam MF286R..to je vec drugi uređaj jer je prvi prestao raditi. Sluzba za k. nemoze k... jer nisam na ugovoru..neznam gdje je račun ni jamstveni 😕

Jel postoji opcija da nije ruter u pitanju zato sto nemogu naci papire??

 

 


Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Uvijek si možeš to testirati tako da karticu staviš u neki drugi uređaj. Možeš i u mobitel ako nemaš drugi gsm router.

Ako su problemi prisutni i sa karticom u drugom uređaju nije do routera.

Odgovori