Riješeno

Povezivanje usluga

  • 25 October 2017
  • 19 odgovora
  • 817 pregleda

Razina korisnika 1
Koristim tarifu bez granica L mobilnog interneta (ugovor mi istječe 9.12.2017) i u vipu su mi ponudili zamjenu u vidu homebox duo usluge. Djelatnica mi je napomenula da neću imati dvostrukih troškova međutim izgleda da je stvarnost drugačija i da ću morati nastaviti plaćati uslugu mobilnog interneta do isteka ugovora. Moje pitanje je je li to stvarno tako? Također djetatnica mi je napomenula da brzina nakon potrošenih 100 GB pada na 20 Mbit/s što naravno nije istina. Vjerojatno ću raskinuti ugovor u roku od 14 dana zbog ovih laži.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 October 2017, 10:25

Pogledaj original

Odgovora 19

Razina korisnika 2
Ako mozes raskinuti bez penala, raskidaj... svakm danom homebox usluga je sporija i brzine na mjesecoj razini padaju po 2-3Mbps dolje. Uskoro ce brzina sa homeboxom biti na razini VDSL2+ do 30Mbps u prosjeku max. Los router su zamjenili sa jos gorjim smecem i dalje samo CAT 4 iako im je mreza LTE - A no velika vecina odasiljaca, preko 80% emitira samo na Bandu 20 ( 800MHz ).

Isto tako u Srbiji gdje su paketi i brzine opcenito od strane vip-a manji, minimalna brzina nakon potrosenog paketa prometa je 2Mbps tako da sto se tice homeboxa po ovim sadasnjim uvjetima i tih 100GB prometa vise manje SVI cekaju raskid jer nije toliko ni do brzine koliko je mali taj paket prometa za cjeli mjesec tako da tele2 iako nije mozda brzi sa svojim pokucnim i CAT 6 routerom za buducnost je svakako bolji izbor.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sve što je obećano treba imati neki pisani trag. Ili snimljen razgovor. Ako su te zvali iz SZK i znaš i kada, napiši žalbu, navedi u koje vrijeme su te zvali i koji dan pa neka preslušaju snimku, vlastoručno potpiši i pošalji sa registriranog mail-a za komunikaciju i napiši tražiš li raskid ili što već.

P.S. ako imaš pravo na raskid, napraviš to u roku...
Razina korisnika 1
Konkurencija je još gora vjerujte mi. Tele2 ima katastrofalnu podršku i tamo ne bi otišao da mi daju 100TB mjesečnog prometa za 50 kn/mj. Rađe ću ostati na homebox-u
Razina korisnika 1
Ako mozes raskinuti bez penala, raskidaj... svakm danom homebox usluga je sporija i brzine na mjesecoj razini padaju po 2-3Mbps dolje. Uskoro ce brzina sa homeboxom biti na razini VDSL2+ do 30Mbps u prosjeku max. Los router su zamjenili sa jos gorjim smecem i dalje samo CAT 4 iako im je mreza LTE - A no velika vecina odasiljaca, preko 80% emitira samo na Bandu 20 ( 800MHz ).

Isto tako u Srbiji gdje su paketi i brzine opcenito od strane vip-a manji, minimalna brzina nakon potrosenog paketa prometa je 2Mbps tako da sto se tice homeboxa po ovim sadasnjim uvjetima i tih 100GB prometa vise manje SVI cekaju raskid jer nije toliko ni do brzine koliko je mali taj paket prometa za cjeli mjesec tako da tele2 iako nije mozda brzi sa svojim pokucnim i CAT 6 routerom za buducnost je svakako bolji izbor.


Mislim da će mi i ovih 100 GB biti sasvim dovoljno za moje potrebe, a tu je i opcija 100 GB za 30 kn. Dakle za 185kn/mj. Imam 200 GB, što je meni i više nego dovoljno. Tele 2 nudi 1TB za 169 kn/mj bez ikakvog routera.
Razina korisnika 2
Dakle za 185kn/mj. Imam 200 GB, što je meni i više nego dovoljno. Tele 2 nudi 1TB za 169 kn/mj bez ikakvog routera.

Nije istina, ne znam cemu lazna propaganda i pisanje lazi ?

Vip Homebox Duo je 165kn za nove korisnike + 30kn za dodatnih 100TB je ukupno 195kn sa routerom.
Neograničeno GB sa 1TB je 169kn za nove korisnike + 25kn za opciju uredjaj je ukupno 194kn sa routerom.


200GB vs 1TB
CAT 4 router vs CAT 6
Kuna manje u tele2....

Koliko moras ne imati mozga i zakljuciti sta je bolje ? Na kraju krajeva nakon 2 godine od vip-a ti ostane smece od routera a od tele2 ti ostaje cat 6 router koji mozes koristiti u bilo kojoj mrezi ako ti se hoce...
Razina korisnika 1
Jesi li igdje u mom postu pročitao da sam novi korisnik? Dakle mene homebox sa dodatnom opcijom 100 GB košta 185 kn, a 200 GB premašuje moje potrebe jer trošim cca 80 GB/mj. Zašto bih ja čekao 25 dana da mi Tele2 riješi moju narudžbu (u tom razdoblju sam ih zvao svaki dan s obećanjem da će je riješiti) i oni je do dana današnjeg nisu riješili (stornirao narudžbu). Tamo bih uz potpisivanje ugovora plaćao 194 kune za nešto što mi ne treba. Također Cat6 router mi ne treba jer su mi brzine koje omogućuje Cat4 router za moje potrebe i više nego dovoljne. Osim toga u ovoj ponudi imam i telefon koji mi nudi besplatne razgovore sa fiksnom (potrebno mi je) i vip mrežom, dok za ostalo imam tmobile od firme. Šta mi je povoljnije?
Razina korisnika 2
Pa cime telefoniras kada izadjes van kuce ili negdje ides ? Imas t-mobile od firme ali ne smijes zvati na Vip ili Fixnu ? :D

Mene homebox sa dodatnih 100GB izadje ravno 180kn pa ne vristim da tele2 ne valja jer eto... cekal sam da mi nesto posalju sto sam narucio a nema pa nema...

Jel ti krepo internet ?
Jel ti krepao router ?

Kakve veze ima korisnicka podrska za liniju bilo fixnu ili mobilnu sa narudjbama necega ?
Nitko ne kaze da u tvojm slucaju tebi to nije povoljnije ali nemos lagati oko cijena !

Pokucni za postojece korisnike njihovih tarifa je 174kn zajedno sa routerom kao sto je za tebe 185kn u vipu...
Oni imaju svoje popuste, vip svoje. Kome sta pase to si uzme no kako god okrenes vip je skuplji ali imas pozive. Netkome pozivi ne trebaju a netkome ko tebi trebaju. Nekome je 100GB dosta a netkome i 1TB je malo. Tako bi ja isto mogao reci kao i ti, sta ce mi pozivi iz vipa kada ih ne trebam kao ti vise od 80GB prometa...

Sta mi je povoljnije ?
Razina korisnika 1
Kog vraga ne vratiš homebox i prijeđeš na tele2, jel te netkotko sprečava? Jel ti palo na pamet da ako mi je tmobile službeni ne mogu zvati okolo non stop vip, tomato, tele2 neograničeno jerbo to ne ide baš tako kako ti zamišljaš. Samo zbog webshopa neću nikada prijeći na tele2, a služba za korisnike im je žešće smeće. Nikada mi se nije dogodilo da čekam duže od 30 sekundi za dobiti vip službu za korisnike, dok ovdje čekam po 15 minuta. Lijepo raskini ugovor, vrati homebox i prijeđi na tele2, a to da će vip čitajući tvoje postove na forumu automatski dignuti limit na 20 TB kako bi konkurirao Tele2 mislim da to uskoro nećeš vidjeti. Za nove korisnike pokućni (1TB i 0min razgovora) s routerom je 194 Kn/mj. na 24 mj. Mene 200 GB i telefon izađe 185kn mjesečno i meni je to povoljnije (imam flat na poslu i mogu skinuti što hoću). Onome kome je potreban samo internet je najpovoljnije držati se fiksne linije, ako ga brzina zadovoljava ako ne onda Tele2. Ja ne znam jesi li pratio zašto sam se javio na forumu, ali to nije primarno bila količina podataka pri punoj brzini, već činjenica da mi je djelatnica pričala nebuloze koje nemaju veze s vezom. Ja bi tako i tako ostao na vipu i bez nezinih nebuloza. Da ne pišem da mogu proći sa 155 kn/mj. ako ne potrošim više o 100 GB, a koje paket u Tele2 ne dozvoljava. Svako ima svoje potrebe to si u pravu, ali mene jeftinije izađe ostati na Vip-u nego prijeći u Tele2.
Razina korisnika 4
@m.ivanisevic
Pošalješ mi svoje podatke OVDJE pa provjerimo situaciju što se mobilnog interneta tiče?
Razina korisnika 2
Kog vraga ne vratiš homebox i prijeđeš na tele2, jel te netkotko sprečava?

Imam oboje, uopce se ne radi o branjenju tele2 ili pljuvanju po vip-u.

Nikada mi se nije dogodilo da čekam duže od 30 sekundi za dobiti vip službu za korisnike, dok ovdje čekam po 15 minuta.

To neka sala ili ? Ceka se po pola sata isto kao i na tele2 a ponekad dobijes odmah... nema tu razlike medju njima.
Kog vraga ne vratiš homebox i prijeđeš na tele2, jel te netkotko sprečava?

Imam oboje, uopce se ne radi o branjenju tele2 ili pljuvanju po vip-u.

Nikada mi se nije dogodilo da čekam duže od 30 sekundi za dobiti vip službu za korisnike, dok ovdje čekam po 15 minuta.

To neka sala ili ? Ceka se po pola sata isto kao i na tele2 a ponekad dobijes odmah... nema tu razlike medju njima.
Ja sam jednom bio kod Tele-a i ispao sam vol! Javljaju se kad nije neki problem a kad imate veći problem onda nema šanse da se jave! A ove brzine kod VIP-a su stvarno čudne. PING 21; Download 3,3 a Upload i ne pokušava da mi izmjeri Speedtest by Ookla program. Jučer sam svoje antene izmjestio tavan i čak pokvario brzinu! 😞
Razina korisnika 1
Tele2 ima jako lošu službu za korisnike. Kod mene je brzina u downloadu cca 20Mbit/s dok je upload cca 30Mbit/s, ali to je zato što mi je odašiljač daleko, a i par zidova me ometa. 🙂
Razina korisnika 4
@Lakky001 ako imaš poteškoće s uslugom, javi nam se OVDJE s podacima vlasnika usluge, kontakt brojem i opisom poteškoće, pa šaljemo kolegama na provjeru.
Ili nazovi 0800 091 091 pa prijavi direktno Tehničkoj podršci 🙂
Imaš pravo raskinuti ugovor i najbolje ti je da to uradiš. Ovi su najobičniji prevaranti
Razina korisnika 4
@Ajvan pliz, nemoj flejmati - takve komentare smo dužni editirati/brisati, a mislim da to nije cilj ni tebi ni nama.
Imaš pravo raskinuti ugovor i najbolje ti je da to uradiš jer će ti se usluga samo pogoršavati. Pretraži malo forume.
Jel ovo u redu ili ni to ne smijem napisati?
Razina korisnika 4
Razumijem da je tvoje iskustvo negativno i da si nezadovoljan, no to nije univerzalno pravilo za sve naše korisnike.
Veliki je broj zadovoljnih i onih koji su voljni surađivati, pa nađemo rješenje situacije.
Razina korisnika 1
Meni je za sada ovo ok! Neću raskidati ugovor i ako će se ovako nastaviti meni odgovara. Imam još uključenu mobilnu tarifu koja me opterećuje, ali ugovor mi ubrzo istječe i onda ću je ugasiti.

Odgovori