Najbolji odgovor od A1_Matej
Pogledaj original
Pozdrav Mario,
provjeru Homebox potrošnje radiš putem Moj A1 portala.
Na ugovoru se nalazi Registracijski kod koji ti je potreban za registraciju na Moj A1 portal.
Ako slučajno ne možeš pronaći potrebni kod, možeš ga zatražiti i pozivom korisničkoj podršci na broju 0800 091 091.
provjeru Homebox potrošnje radiš putem Moj A1 portala.
Na ugovoru se nalazi Registracijski kod koji ti je potreban za registraciju na Moj A1 portal.
Ako slučajno ne možeš pronaći potrebni kod, možeš ga zatražiti i pozivom korisničkoj podršci na broju 0800 091 091.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.