Poklon 20GB tjeno

  • 18 March 2020
  • 9 odgovora
  • 4380 pregleda

  • Anonymous
  • 0 odgovora

Danas stigao SMS poklon 20GB tjedna opcija...svaka čast A1:heart_eyes:


Odgovora 9

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Zefo  drago mi je da si zadovoljan :) Trudimo se olakšati našim korisnicima ove dane :)

Pozdrav, 

Kako mogu aktivirati besplatnu tjednu opciju 20gb? Imam pretplatu homebox duo. U a1 aplikaciji nisam dobio ništa. Dali mogu uopće dobiti tu opciju ili ne? 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@TDurden , poklon bon 20 giga dobili su svi pretplatnici mobilnih tarifa, a 5 giga svi prepaid korisnici. Dakle, trebaš imati neku mobilnu  A1tarifu(pretplatničku ili prepaid sim karticu) da bi u A1 aplikaciji aktivirao poklon.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Meni danas isteklo 5 giga poklona i za jedno sat vremena vidim u A1 opet poklon 5 giga i voala, opet aktivirala opciju, vrijede do 27.03. Hvala, A1 još jenput 😍😘

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav TDurden, besplatna tjedna opcija 20 GB nije dostupna korisnicima Homebox usluge. Sve pogodnosti za naše korisnike možeš provjeriti na stranici https://www.a1.hr/covid-19, a također sve promjene i nove informacije biti će objavljene na istom mjestu stoga nas prati i dalje :)

Pozdrav nickno, hvala ti na komentaru, drago mi je da si zadovoljna poklonom :)

Poštovani, kako mogu provjeriti stanje MB u opciji Škole za život?

Hvala!

Razina korisnika 7
Bedž +3

Poštovani, kako mogu provjeriti stanje MB u opciji Škole za život?

Hvala!

Kako korisnik može provjeriti preostale MB iz tarife?
korisnik preostale MB iz tarife može provjeriti na slijedeće načine:
- Pozivanjem *112*03# 
- Putem Moj A1 aplikacije

Ja sam aktivirala 20 GB 19.03.20. i zanima me zašto mi skidate GB iz tarife, a da pritom nisu potrošeni GB iz promocije, niti je isteklo 7 dana od aktivacije? Napominjem da račun provjeravam svaki dan i od kada sam aktivirala promociju skinut mi je cijeli jedan GB iz tarife. A pri tom se uredno skidaju i GB iz promocije.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Mirela G. ,nazovi SZK, jedino ti oni mogu provjeriti. Ovako na prvu, ja bih rekla da ti je neka sesija ostala otvorena kad si aktivirala opciju i sve dok je nisi zatvorila ("ubila" aplikaciju ili tak nekaj sl), nastavil ti se vrtiti tarifni brojač, zna se to i meni desiti, ali baš cijelu gigu 🤔, osim ak nisi gledala kakvi film ili videe na yubito, igrala neku igru (neke su pravi gutači prometa, tipa My Singing Monster), možda ti se i dost aplikacija u tom periodu ažuriralo, ako imaš namješteno na automatsko ažuriranje-i to zna progutati ohohohoho ak se ne pazi, zato ja nemam automatsko ažuriranje, već ažuriram kad mi najviše odgovara

Odgovori