Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalPOJAČIVAČ SIGNALA
Uz potpis trio paketa , dobio sam i pojačivač wi-fi signala. Kako mi te žice nisu jača strana , jel mi neko može objasniti dali ta kutija mora biti spojena sa žicom ili može raditi na princip da uzme signal iz " zraka" i pojača ga (to mu je bila i namjena)?? Opet dolazim na istu prepreku , tj. zvao upomoć 0800 091091 i prvi put dobio odgovor : "imate upustva u kutiji "(normalno na engleskom bez prevoda) " i tu vam mi nemožemo pomoći " , a drugi put mi objasnio da pojačivač radi bez žice i da je sad poštelao postavke te da je sad sve u redu . Sad "je sve uredu" i treperi kao da nema signala već cijelo popodne ;
Isprike što dižem malo stariju temu ali vjerujem da je bolje i to nego da otvaram novu temu. Ili ipak nije? Hmmm. Neka moderatori odluče šta je bolje pa eventualno premjeste post u novi topic...
Ono što mene zanima jest iduće... U apartmanima na moru, u jednom imam internet i po cijelom apartmanu je signal ok. No, u drugom apartmanu je singal slabiji pa sam mislio kupiti neki pojačivač signala.
I tako kako je danas Xiaomi vrlo aktualan, našao sam nešto ovako što mi se čini ok a cijena mi izgleda super. Ima neko iskustva - na šta bih trebao paziti kod odabira, jer kupiti ću u drugom gradu pa će do testiranja na pravoj lokaciji proći neko vrijeme a ne bi htio da ne mogu vratiti ako nešto neće biti dobro jer je prošlo previše vremena... Mišljenja?
Ono što mene zanima jest iduće... U apartmanima na moru, u jednom imam internet i po cijelom apartmanu je signal ok. No, u drugom apartmanu je singal slabiji pa sam mislio kupiti neki pojačivač signala.
I tako kako je danas Xiaomi vrlo aktualan, našao sam nešto ovako što mi se čini ok a cijena mi izgleda super. Ima neko iskustva - na šta bih trebao paziti kod odabira, jer kupiti ću u drugom gradu pa će do testiranja na pravoj lokaciji proći neko vrijeme a ne bi htio da ne mogu vratiti ako nešto neće biti dobro jer je prošlo previše vremena... Mišljenja?
Ako si u zgradi i oko tebe je zagušeno routerima i wi-fiem, vjerojatno je zagušenje kanala na kojem je tvoj router. Probaj se ulogirat u postavke routera i u postavkama izabereš kanal koji nije toliko zakrčen (obično je to krajnji kanal). Mlađi ukućani će znati o čemu se radi. A zagušenje kanala možeš vidjeti i android aplikacijom tipa "Wifi analyzer" ili isprobavat ručno pa koji je bolji. Obično router pokupi "auto" kanal.
Isprobao, ali ništa od pokušaja:D. Izgubili pola dana sa "službom za korisnike" i "tehničkom podrškom" , pa jedan operater , pa drugi operater , pa probajte ovo , pa probajte ono i nakraju je završilo na ; ostavite broj na koji vas možemo kontaktirati .Problem je riješen na način koji je opisan na netu a upareno je mobitelom (normalno , nisam ja nego mlađi ukućani ).Sad ostaje još kako riješiti problem koji je i dalje ostao iako pojačivač signala radi . U kući , na pojedinim mjestima gubim signal a sam ruter ili pojačivač vidim golim okom tj na dva do tri metra bez neke prepreke
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.