POGRESNO OBRACUNATA POTROŠNJA

  • 11 Rujan 2017
  • 10 odgovora
  • 476 pregleda

pozz svima,
ima li netko isto iskustvo... i ako ima kako ste to rijesili?
naime, ovaj mjesec u 3, odnosno 5 dana prikazana mi je potrosnja od preko 10Gb (za 2 i pol dana) te danjih cca 6GB za jos 3 dana.
sto je ukupno cca 15 GB za pet i pol dana dok je realna potrosnja u tom periodu (ptema mom dugogodisnjem iskustvu pracenja vlastite potrosnje) bila max 5-6 GB.
zanima me vase iskustvo s vipom ako ste imali slican problem?
hvala puno na odgovoru

Odgovora 10

mislim da to nije problem. ja kada deinstaliram windows i pononovi install , plus svi programi i driveri i ostala sra... potrošnja mi bude i do 9 Gb tog dana . jedino je problem ako nemaš flat net. za primjer: moja potrošnja do danas 23Gb . LP
hvala puno na odgovoru... da, ali ja nisam nista od toga radila.. nikakvih instalacija niti neuobicajenih pregleda niti slicno .. sve moje akrivnosti bile su u granicama uobicajene potrosnje koja je cca 1 gb/dan .. ok je tu i tamo potrositi vise ili manje, ali totalno je nerealno bez ikavih aktivnosti preci 10gb u 2 i pol dana..
da ok, ali zašto te to zabrinjava ako imaš flat net ? troši bez razmišljanja ako je flat i samo povremeno pogledaj račun, evo opet moj primjer : kad ništa neradim onda pustim nešto sa you tube samo da svira - drnda i buči imam duo paket flat vdsl 50/7 Gb i zašto bih ja njima pustio 30-50 Gb da to ne potrošim , a plačam 215 kn.
ahaha :))) ma nemam flet net .. zato i pazim na potrosnju :))) imam vip u sklopu neke pretplate 10gb+opciju15gd.. dakle ukupno 25 gb na rapolaganju za nekih cca 150kn.. dakle, ovaj mjesec su mi skinuli vise od pola u dva i pol dana... zato i pitam ako netko ima takvo iskustvo
e to je druga priča !!!!! onda svakako moraš obratiti pažnju na potrošnju , i savjetujem ti da obavezno zoveš SZK i da ti oni detaljno objasne zašto je do toga došlo ??traži čak i pismeno da ti odgovore i obavezno se žali na račun. LP
poslala sam, cekam odgovor .. hvala na savjetima, lp
Hej @senior123

Prikaz potrošnje je informativnog karaktera i može se mijenjati tijekom mjeseca. Provjeri ga ponovo kroz koji dan, kad nam prođe obračunsko razdoblje, informacije bi trebale biti osvježene.
Što se tiče pisanog prigovora, najbolje ga je poslati nakon kreiranja računa (početkom idućeg mjeseca), jer se tad može napraviti provjera potrošnje i spajanja. Prije toga nemamo uvid u tvoju potrošnju, niti na što ti je trošen data promet.
Također te molim da pokušaš provjeriti putem samih postavki uređaja je li ti pratio koje su aplikacije/programi povukli data promet.
hvala na javljanju iva ... no situacija je slozenija. danas je 12. meni pokazuje potrosnju sada preko 20 GB koje nisam potrosila sto ce reci da mi preostaje do kraja mjeseca svega 5 GB cca (pod pretpostavkom da se dalje uredno prikazuje potrosnja).. odnosno, kako god se okrene znaci da cu do kraja mjeseca (punih 18 danaI premasiti visestruko predvidjeni trosak za internet sto sam ionako u ovih par dana vec visestruko premasila buduci da danima paralelno koristim druge vip brojeve i tarife ..
tako da vip treba naci/predloziti rjesenje i ukloniti kvar odmah jer je ocito rijec o kvaru..
tako da vip treba naci/predloziti rjesenje i ukloniti kvar odmah jer je ocito rijec o kvaru.. DA DA ODMAH ODMAH !!!!!
jeeee, tako je! nadam se da ce i vip tako reagirati!!!

Odgovori