Riješeno

Pitanje u vezi homebox aktivacije odnosno probnog roka..

  • 15 January 2018
  • 1 odgovor
  • 1281 pregled

Poštovani, imam pitanje za Homebox temu. Naime uzeo sam Homebox pred nekih 5 mjeseci na 24mj ugovor i vip poslovnici mi je rečeno da imam 5 dana da sve testiram pa vratim ako se predomislim. No (vjerovali ili ne) nikada ga nisam aktivirao (privatna situacija unutar obitelji). Ja sam od vipa uredno dobivao račune na nekih 20ak kuna i to sam uredno plaćao jer sam mislio da ću eventualno početi koristiti homebox no kao što rekoh zbog specifične situacije eto nisam.

Dakle homebox nikad, ali apsolutno nikad nije bio aktiviran, tojest nije bio upaljen/uključen niti izvađen iz kutije te ga nisam mogao niti isprobati.

Pitanja glase (jer je u vašim odredbama zbunjujuće tojest ja to vidim kao dvosmislenu situaciju):

1. na što se u vašim odredbama odnosi pojam uključenja? Podebljavam dio koji me zbunjuje: "47. Ukoliko korisnik odustane od korištenja Homebox/Officebox usluge uređaj je moguće vratiti na prodajno mjesto ili putem prodajnog predstavnika unutar probnog razdoblja od 5 dana od datuma kupnje odnosno uključenja" -

2. Dali je uključenje dok ja prvi puta uređaj uključim? Jer ja gledam na to da je datum kupnje dan kada sam nešto kupio/platio a datum uključenja može biti i 10 ili 90 dana nakon toga?

3. dali mogu vraitti uređaj i raskinuti ugovor jer nisam uređaj nikada niti aktivirao?

4. Ili ga moram aktivirati pa vratiti unutar 5 dana ?

5. dali moj probni period teče od aktivacije samog uređaja (dakle ja ga izvadim van i aktiviram ga) ili od dana kada sam potpisao ugovor?

Molim pojasnite mi situaciju volio bih službeni odgovor - unaprijed se zahvaljujem..
icon

Najbolji odgovor od tibertov 16 January 2018, 22:08

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
U ugovoru ti malim slovima piše da probni rok traje 5 dana od potpisivanja ugovora.

Odgovori