Riješeno

ovrha nakon raskidanja ugovora

  • 5 December 2020
  • 1 odgovor
  • 551 pregled

Poštovani,

u ponedjeljak (3.2.2020.) sam sklopio ugovor za Homebox internet u A1 dućanu u Samoboru i nisam bio zadovoljan brzinom interneta (4Mbps download, 10Mbps upload) te sam išao raskinuti ugovor u srijedu (5.2.2020.) u City Centar One (Jankomir) te su mi rekli da ne mogu kod njih raskinuti ugovor zato jer oni ne mogu preuzeti ruter od drugog A1 dućana zbog skladištenja. Istoga dana sam otišao u Samobor u A1 dućan i htio sam raskinuti ugovor ali zaposlenica mi je rekla da dođem sutra jer nije točno znala kako raskinuti ugovor. Došao sam opet u četvrtak (6.2.2020.)u A1 dućan te mi je ista zaposlenica rekla da ona ne može raskinuti ugovor te da moram zvati službu za korisnike. Djelatnik iz službe za korisnike mi je rekao da kolegica u kojem sam sklopio ugovor je morala raskinuti ugovor ako sam tamo i sklopio taj ugovor. Mislim da nije moja krivica što neki ne znaju raditi svoj posao ali ja ne želim plaćati penale ako sam unutar tri dana htio raskinuti ugovor zbog ne odgovarajuće brzine interneta.

 

Homebox uređaj sam vratio putem pošte u agram  servis i izgubio sam tu potvrdu i ne znam kako doći do kopije.

Sada sam dobio ovrhu i ne znam što da radim jer sa moje strane sve je obavljeno i nebih smio ništa plaćati kad sam sve obavljao na vrijeme.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 7 December 2020, 18:29

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@filip69  Zaista mi je žao zbog ove čitave situacije :/ Ono što svakako možeš je poslati pisani prigovor kako bi se provjerilo s Agram servisom je li taj uređaj zaprimljen i eventualno stornirao taj dio troška. Detaljno opiši situaciju i svakako navedi okvirni datum kad si poslao uređaj. Sve o tome kako poslati pravovaljani prigovor možeš pronaći na našoj stranici https://bit.ly/3qBms3Z.

Odgovori