Riješeno

OPTIKA - greška kod učitavanja stranica, sporo učitavanje stranica - dns problem ? Pomoć

  • 20 May 2022
  • 1 odgovor
  • 211 pregleda

Pozdrav!

Koristim optički internet već duže vrijeme bez ikakvih prethodnih problema, a u zadnje vrijeme, imam stalne probleme koji se očituju u “sporom učitavanju stranica” ili grešci kod učitavanja  (ERR_NAME_NOT_RESOLVED), što bi prema svemu ukazivalo na nekakve probleme s DNS-om.  

Koristim WIN10 x64, Google Chrome ili Brave browser, isključivo LAN konekcija, router je Huawei HG8245 ,Windowsi i driveri su updateani.

Kako se problem očituje;

ponekad je potrebno dugo vremena da se stranica učita, nevezano koja (youtube, google, speedtest, nasumične stranice), a ne radi se o brzini samog interneta, nego samo o brzini učitavanja stranice/interpretiranja adrese. Prilikom toga se često javljaju i greške  (primjer - uploadan screenshot greške kod odlaska na speedtest.net i drugu nasumičnu stranicu)   https://postimg.cc/2b3R6zkK  ,  https://postimg.cc/GHXf4WN0   ali nakon što kliknem na reload - refresh ili isključim/uključim browser - stranica se normalno učita i tako u krug.  Kad se stranica učita, brzina interneta je normalna, kao što je i očekivano (speed test rezultat   https://postimg.cc/87V7rYrH ).  Ali  često je  potrebno  duže vremena od trenutka kada na speedtestu kliknem na GO da započene s testom, ali kada krene onda radi normalno

 

E sad bio sam siguran da se radi o mom računalu i problemima ograničenim na moje računalo, pa sam probao

-resetirati router, resetirati računalo, flushati DNS, očistiti cache, zamijeniti  podatke o DNS serverima na ethernet adapteru (google DNS i ostali), skenirati računalo za viruse itd itd,  a probao sam  i sve ostale smjernice koje sam mogao pronaći na netu, ali se isto i dalje događa

-onda sam primjetio da i na mobitelu znam imati iste probleme kad sam spojen na WiFi

-također, doma imamo 2 zasebna priključka na A1 optiku (2 odvojene usluge), pa sam probao na drugom računalu u drugom stanu (odvojena usluga optike) i javlja se istovjetni problem 

Kako zbog posla puno vremena provodim na unosu podataka online, ovakav problem je užasno frustrirajući i otežava rad, pa molim za bilo kakvu pomoć i savjet oko rješavanja istog.  Hvala!!!!

icon

Najbolji odgovor od A1_Josip2 26 January 2023, 16:30

Pogledaj original

Odgovora 1

Pozdrav !

Forum inače nije kanal komunikacije putem kojega se prijavljuju tehničke poteškoće.

Ako su poteškoće i dalje prisutne bi svakako sugerirao da se nazove služba za korisnike na  broj 0800 091 091.

Na govornom aparatu se može odabrati tehnička podrška kako bi kolege proveli dijagnostiku i provjerili liniju.
Radno vrijeme tehničke podrške je 0-24.

Odgovori