Riješeno

Odabir odgovarajućeg prenosivog interneta

  • 12 September 2022
  • 10 odgovora
  • 214 pregleda

  • Novi forumaš
  • 3 odgovora

Lijep pozdrav svima.

Nakon pregleda dostupnih paketa zanima me i mišljenje korisnika koji imaju iskustva s A1 prenosivim internetom. Upisao sam fakultet u Splitu te me zanima koji paket prenosivog interneta bi bilo preporučljivo uzeti?

Potreban mi je stabilan internet, ne mora biti najbrzi jer naravno želim i uštedjeti, ali ne toliko da uzmem internet koji ima loš signal i da mi stranice učitava po minutu. Nažalost pošto nisam iz Splita,a godina fakulteta je 10 mjeseci, uzeo bih internet bez ugovorne obveze kako ne bih imao problema s obvezom plaćanja tijekom ljeta/blagdana jer mi u tom periodu internet nije potreban. Također imam za napomenuti da sam u studentskom domu te ne postoji šansa da uvedem bilo kakav drugi internet osim prenosivog(mobilnog).

Hvala unaprijed!

icon

Najbolji odgovor od Pero357 13 September 2022, 23:02

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 2
Bedž

Stabilni i mobilni internet nejdu u istu rečenicu to odmah zaboravi.

 

Ako ti nije bitna brzina nego stabilnost provjeri sa upravom doma možda imaju kakvu  DSL vezu pa se zakacis na njih sa normalno nekom naknadom

 

Drugo ako uzmes bez U.O. preskupo ti je moraš ruter ili stick kupiti.

Stabilni i mobilni internet nejdu u istu rečenicu to odmah zaboravi.

 

Ako ti nije bitna brzina nego stabilnost provjeri sa upravom doma možda imaju kakvu  DSL vezu pa se zakacis na njih sa normalno nekom naknadom

 

Drugo ako uzmes bez U.O. preskupo ti je moraš ruter ili stick kupiti.

Može uzet bez U.O. i stavit sim karticu u mobitel i surfat.

Razina korisnika 5
Bedž +2

@dak1 

Na tvom mjestu ja bi si uzeo neograničeni internet na mobitelu pa kad treba za komp staviš hot spot.

@dak1

Na tvom mjestu ja bi si uzeo neograničeni internet na mobitelu pa kad treba za komp staviš hot spot.