PITANJE

Novi korisnik Flatboxa brzine bakrene žice

  • 25 November 2020
  • 9 odgovora
  • 864 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Nakon par godina T-comove bakrene žice odlučili smo se za Flatbox prije mjesec dana, toliko im je trebalo da nam ga omoguće. 

Tako da od jučer imamo bežični internet koji obećava do 200 mbps, ali realnost je da varira od 8 do 12 mbps. T-comova bakrena žica  nam je imala nešto veću brzinu od bežičnog interneta A1.

Da smo znali o kojoj se prevari radi, ostali bi na T-comu ili bi uzeli bežični internet Tele 2.

Koja je poanta obećavanja preporoda s Flatboxom po pitanju brzine interneta od strane vaših djelatnika?

Kako si dopuštate ovako nisku razinu usluge? Prvo smo vas čekali mjesec dana, a ne živimo na Velebitu, a kad ste otišli, ostavili ste nas s čak lošijom uslugom od one s koje smo se prebacili. 

 


Odgovora 9

To vam je normalno kod njih. Ja već nekoliko tjedana zovem i kao kod njih sve radi i sve je ok. Brzina mi je sada u prosjeku 5-7 Mbps, a svako malo imam brzinu po 0.2-0.5 Mbps download. Po sat-dva doslovno ne mogu pročitati ni vijesti, jer je brzina toliko mala. Nije do zagušenja mreže jer je test brzine rađen i  između 24:00- 01:00h po noći. Tek nakon 2 tjedna poziva sam dobio nekog tehničara koji mi je rekao da vidi problem i da me prebacuje s stanice na stanicu, ali da to moraju kolege iz mreža provjeriti, koji još uvijek nisu riješili problem niti se javili. Ljubaznost i briga za korisnike 0. Da ne pričam o ruteru kojeg moram gasiti svakih par dana jer mu brzina pada i nakon restarta je ok jedno vrijeme. Tražio sam zamjenu rutera, ali ni to nije moguće jer ruter radi i oni ne vide problem. 

Razina korisnika 1
Bedž +2

@Ixer  i @tom79 Maksimalna brzina ovisi o mnogočemu, a trenutna opterećenost mreže je samo jedan aspekt. Tu su naravno i broj priključenih uređaja putem WiFi-a, razina signala na toj lokaciji, udaljenost od Flatbox uređaja itd.

Naravno, brzine od 0,5 Mbit/s zaista nisu prihvatljive pa mi svakako javite svoje podatke u inbox OVDJE kako bih mogla napraviti provjeru i po potrebi to prijaviti tehničkoj podršci. 

Javite mi dodatno jeste li radili speedtest dok ste računalo/laptop spojili kabelom na sam Flatbox te pomaže li Vam gašenje uređaja na par minuta?

Da, maksimalna brzina ovisi o mnogočemu s vaše strane. Broj priključenih uređaja nema veze, jer znam koji uređaji su spojeni u trenutku kad radim test, a i ne radi se o hotelu nego o kući. Znači nema 100 korisnika trenutno spojenih na wifi. Test je rađen i preko kabla i preko wifi-a, nema neke razlike u brzini. Brzina je bila u prosjeku 20-40 Mbps i bio sam zadovoljan, iako sam  u isto vrijeme na mobitelu dobivao 10-15 Mbps više.  Trenutno su brzine dosta manje i s ovim povremenim padanjem brzine na 0.2-0.5 Mbps. Tražio sam zamjenu rutera za ruter CAT6 zbog brzine i zbog toga što ovaj ruter često moram gasiti zbog padanja brzine. Dobio sam odgovor da se ruter ne može zamijeniti jer radi ispravno, jer kad se vaši tehničari spoje vide da uređaj radi i sve ok, a to što se događa pad brzine nakon nekoliko dana i što moram raditi restart, to nema veze, bitno da uređaj radi. Uostalom to je i glavno riješenje kod vas, restart uređaja. Kod mene to nije riješenje problema, to je trenutno riješenje i problem se i dalje pojavljuje. Problem je prijavljen već nekoliko puta i tehničari su rekli da mreža mora provjeriti problem. Nitko mi se nije javio i ne znam da li je problem otklonjen, prije 2 dana je problem i dalje postojao. 

Zaboravio sam printscreen, evo slike testa na wifi-u i testa nakon toga sa mobitela na vip mreži.

 

Razina korisnika 1

O kojem je mobitelu rijec?

S10 lite

Ali ovo sam dao samo kao primjer, na ruteru sam imao brzinu 20-40Mbps prosjek.Recimo kad je na ruteru bilo 40,  u tom trenutku sam na mobitelu imao  50-60Mbps. Ali sad na ruteru imam često problema.

Razina korisnika 1

Taj mobitl bi trebao imati 3CA cat14. Sto bi samim time znacilo da ces imati bolji internet na mobu nego taj ruter koji je 2CA. Pa nije za usporediti flatbox i 4g na mobu.  Ali ta brzna na flatboxu je debelo ispod ocekivanog svakako.

Da, jasno mi je sve. Zaboravio sam reći da je homebox u pitanju, a ne flatbox, pa imam i stariji ruter koji nije ni 2CA.  Ali samo sam htio reći kako je brzina odjednom pala i povremeno je potpuno neiskoristiv internet, a oni nakon 2 tjedna poziva nisu riješili ništa i nitko se nije javio, a dobio sam info kod poziva njihovoj podršci da će se netko javiti. 

Koliko vrijedi otkaz flatboxa, 2 tjedna je li tako? Definitivno se micemo s ovog laznog paketa, dobro da smo bili pokusni kunici u susjedstvu pa drugi nece nasim stopama.

Odgovori