PITANJE

Novi korisnik A1 Flat box duo

  • 12 Studeni 2020
  • 4 odgovora
  • 790 pregleda

Poštovani,

Jucer mi je došao vaš paket sa routerom za testiranje 10 dana pristupa internetu preko A1 mreže. Mogu reći da me je oduševio router i brzina interneta kod prvog tesrtiranja brzine. Naime bilo je 80 Mbit/s download i 25 Mbit/s upload no nakon 10 min rada routera brzina mu je pala na ispod 10 Mbit/s u downloadu i par Mbit/s upload i nije vise isla preko 7Mbit/s  što nude i neki internet provideri preko loše bakarne parice. Naime poslje svakog reseta routera brzina je super i onda se nakon otprilike 10 min smanji za 4x i vise. Imam osjećaj da usporavate promet. Presao kod vas jer sam i pretplatnik TELE2 mreze i kod njih je brzina super dok ne prijeđeš 200 Gb prometa onda usporavaju, ali do tih 200 Gb brizna je puno veća nego kod vas nakon 10 min rada routera na mreži. Zamolio bi vas da mi kazete da li se taj problem može riješiti? Ako ne najvjerojatnije ostajem na TELE 2 mreži. Nalazim se na području Triblja pokraj Crikvenice i na routeru piše da lovi punim signalom LTE+ .

Unaprijed hvala

Davor


Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +1

Pozdrav 

Pisem iz iskustva,ruter sto je moguce blize prozoru i pokusaj bez antena. Ako to ne upali zovi tehnicku sluzbu mozda oni s nekim resetom i dr kombinacijama to rijese.E i jos jedna stvar , meni bolje radi na 3 g nego na 4g.Tako da je i to moguce. Sretno.

Razina korisnika 3
Bedž

Uobičajeno je kod bežičnog interneta da brzina varira zbog različite prebukiranosti lokalne bazne stanice, jer i meni varira između 15-50 Mbps. Imaš 10 dana testiranja, pa vidi kako će se sve to ponašati u narednim danima, a onda sam procijeni.

I ja imam slican problem,jucer sam aktivirao flatbox uslugu,presao sam sa Tele2 ali jos nisam otkazao njihovu uslugu.

Zvao sa tehnicki sluzbu,brzina je bila bolja ali se nakon 10 min vratila na oko 10mbps.

Probao sam na Tele2, kod njih je bila oko 70mbps.

200 GB mi je malo,inace ne bi prelazio nigdje

Bedž

@davorgasp rado ćemo napraviti provjeru brzine, no potrebni su nam podaci vlasnika usluge i kontakt broj. Možeš nam se javiti u inbox na linku https://bit.ly/32KXV2i :) 

Odgovori