Noćna opcija ne radi!?

  • 2 October 2017
  • 1 odgovor
  • 490 pregleda

Dugogodišnji sam korisnik Vip usluga te nikada nisam imao problema do prije 3 mjeseca.
Prije 2 godine sam uzeo tarifu mobilni internet L a noćna opcija mi je zakon jer radim noćnu :D
U svibnju kada mi je ugovor istekao sam prešao na tarifu mobilni internet XL i sve je bilo u redu 2 mjeseca, dok nije došao račun za srpanj koji je iznosio vrtoglavih 2500kn!
Razgovarao sam nekoliko puta sa agentima koji su mi mogli pomoći jedino tako da šaljem mail službi za korisnike u obliku prigovora za račun što sam i napravio.
Odogovor na mail sam dobio za 15ak dana u kojem mi je objašnjeno da sam prekoračio limit te da mi je ostatak naplaćen, čak su mi i poslali copy-paste obavijesti koje sam dobivao na SIM karticu uređaja samo što nisu uočili jedan mali detalj a to je da su obavijesti dolazile između ponoći i osam sati ujutro! :@
Najjači mi je bio zadnji dio odgovora a to je da ako nisam zadovoljan odgovorom da pošaljem prigovor Povjerenstvu čiju su email adresu i priložili što sam i napravio a od toga je do sada prošlo 33 DANA BEZ ODGOVORA a enormni računi mi se i dalje šalju!
Želim neku vrstu kompenzacije za ova 3 mjeseca koja su mi bila naplaćivana bez da sam imao uslugu za koju sam potpisao ugovor!

EDIT: Chat na vašoj stranici je katastrofa, pri razgovoru sa agentom mi timer odbrojava da sam neaktivan a aktivno komuniciramo... >.>

Odgovora 1

Danas sam dobio odgovor Povjerenstva u vezi pritužbe u kojem stoji sljedeće:

Provjerom računa, kao i zabilježenog prijenosa podataka u sustavu davatelja usluga, koji je jedini mjerodavan za obračun usluge, utvrđeno je da je iskazani prijenos podataka na računu za mjesec srpanj 2017. godine uredno zabilježen i ispravno obračunat sukladno važećem Cjeniku.

Ističemo kako Mobilni Internet XL uključuje količinu od 30GB podatkovnog prometa, dok je tijekom mjeseca srpnja prekoračena ta količina. Sve obavijesti o iskorištenom podatkovnom prometu iz tarife, su uredno poslane i isporučene na broj xy:

˝03.07.2017 05:40:07 Postovani, potrosili ste 80% podatkovnog prometa iz vase tarife. Ako imate ukljucene i dodatne opcije, poruka o njihovoj potrosnji ce stici zasebno. Vas Vip

03.07.2017 05:58:15 Postovani, potrosili ste 100% podatkovnog prometa iz vase tarife. Ako imate ukljucene i dodatne opcije, poruka o njihovoj potrosnji ce stici zasebno. Vas Vip

03.07.2017 05:58:15 Postovani, potrosili ste podatkovni promet iz vase tarife i/ili opcije. Daljnji podatkovni promet naplacuje se po cijeni 25 kn / 500 MB unutar Hrvatske. Za povoljnije surfanje kupite jednu od trajnih opcija: 1 GB+ za 29 kn ili 3 GB+ za 80 kn. Opcije ukljucite odgovorom na ovu poruku slanjem kljucne rijeci 1GB, 3GB ili na data.vipnet.hr. Nakon ukljucenja, opcija ce se naplacivati svaki mjesec dok je sami ne iskljucite. Dodatno, mozete aktivirati i jednokratnu opciju 1GB za 35 kn koja ostaje aktivna do kraja mjeseca, a ukljucite je slanjem kljucne rijeci 1GB na 13123. Vas Vip

08.07.2017 13:08:52 Vasa trenutna potrosnja dvostruko je veca od prosjecnog iznosa potrosnje u protekla 3 mjeseca. Potrosnju provjerite putem Moj Vip usluge. Vip ˝

Slijedom navedenog, razvidno je da ste na vrijeme dobili informaciju o cijeni za nastavak koristenja usluge. Svakom pretplatniku se također preporuča da kontrolira svoju potrošnju preko SMS poruke za provjeru trenutne potrošnje, Moj Vip aplikacije ili pozivom Službe za korisnike.

Navedenom detaljnom provjerom nisu utvrđene nikakve nepravilnosti u načinu bilježenja prijenosa podataka, niti u sustavu obračuna istih. Ističemo da sustav davatelja usluga bilježi ostvareni promet točno i potpuno neovisno te ne postoji mogućnost da sustav bilježi bilo što drugo osim prenesenih podataka iniciranih sa SIM kartice korisnika.

Zaključno potvrđujemo ispravnost računu za srpanj 2017. godine za pretplatničku liniju xy.

S obzirom na navedeno, Povjerenstvo donosi odluku kojom nisu utvrđene nepravilnosti u obračunu prijenosa podataka na računima za pretplatničku liniju računu za srpanj 2017. godine za pretplatničku liniju xy te se Vaš prigovor, odbija kao neosnovan.

Majko mila, pa ovo nema nigdje...
Povjerenstvo još i citira SMS obavijesti sa moje SIM kartice gdje se jasno vidi vrijeme kada su mi obavijesti stizale i jos me uvjeravaju da nisu utvrđene nepravilnosti... Svaka vam čast, Vip, na povjerenju i utvrđivanju nepravilnosti...

Odgovori