Najbolji odgovor od jedinstvenokorisnickoime
Pogledaj originalNoćna opcija
Poštovani, imam veliku sumnju još od prošlog mjeseca, da mi noćna opcija ne radi. Možda je uključena, ali dok je uključena naplatio mi se podatkovni promet koji je u tome trenutku bio neograničen. Pošto mi se nitko nije obratio u vezi navedenog problema niti pokušao objasniti isti, a na ispisu računa vidim, da se do sada noćna opcija automatski aktivirala nakon 23:59. Sumnjam da je ovo drugi mjesec, na kojemu sam zakinut, jer nije moguće da potrošim 30gb prometa prije kraja mjeseca, a prije to nije bio baš slučaj niti sa manjim paketom, od 25gb. Nisam siguran ali sumnjam, a za prošli mjesec sam siguran da sam zakinut no ni na to nisam dobio objašnjnje već mi je samo račun umanjen, što je ok, ali opet, tako bumo svaki mjesec, ako ne dođemo do nekog smislenog riješenja. Jer nije moguće da poruka dolazi nakon ponoći da sam potrošio podatkovni promet, jer eto, sad je dan, i sad mi je došla, što znači da od sistemkog kašnjenja za prošli mjesec nema ništa. Može li objašnjenje, kako mi je u noćnoj opciji potrošen podatkovni promet? I kako je moguće da mi je isti naplaćen nakon ponoći ? Pa me zanima, i da recimo potrošim sve megabajte iz paketa tokom dona, kada se spojim na internet poslije ponoći prespajam li se na noćnu opciju ili kako? Nadam se da razumijete pitanje.
Da, ima problema. Jedan od najvećih je što korisnička podrška govori čas jedno čas drugo. Kod Homebox M tarife nisam nigdje u ugovoru ni u uvjetima korištenja vidio da se nešto mora svakodnevno paliti gasiti i tako u nedogled?
Poziv korisničkoj podršci jučer je dao odgovor... pa naravno vi morate malo poslije ponoći .... bla, bla, bla... očekujem odgovor na svoju pritužbu, pa ću ga podijeliti ovdje. Do tada mogu samo razmišljati kolka mi je potrošnja jer jučer ponovo nije radio moj vip portal, tj. moglo se u webshop i inbox, a provjera potrošnje - taj dio izbornika nije postojao za mene...
:(:@
Poziv korisničkoj podršci jučer je dao odgovor... pa naravno vi morate malo poslije ponoći .... bla, bla, bla... očekujem odgovor na svoju pritužbu, pa ću ga podijeliti ovdje. Do tada mogu samo razmišljati kolka mi je potrošnja jer jučer ponovo nije radio moj vip portal, tj. moglo se u webshop i inbox, a provjera potrošnje - taj dio izbornika nije postojao za mene...
:(:@
Riješio sam jedan dio sam, samo me zanima mogu li skidati nakon ponoći makar sam potrošio sve megabajte iz paketa, a da ne dobijem poruku da sam uzeo 500+mb ?
Nisi jedini, ja sam novi korisnik Homebox Turba, imam od početka mjeseca i ta tarifa mi ne radi. Rekli su mi da testiram opet prije 2-3 dana, bez gašenja routera, rezultat je bil ovakav:
62004/102400
71404/102400
Prvo je u 0.03, drugo je negdje u pol 9 ujutro. Dakle, stvar ne radi. Prije dva tjedna sam probal i sa gašenjem routera, ista stvar. Otkad sam im javil rezultate, piše mi "Greška u sustavu" ako hoću provjeriti potrošnju, dakle moguće da rade na tome.
62004/102400
71404/102400
Prvo je u 0.03, drugo je negdje u pol 9 ujutro. Dakle, stvar ne radi. Prije dva tjedna sam probal i sa gašenjem routera, ista stvar. Otkad sam im javil rezultate, piše mi "Greška u sustavu" ako hoću provjeriti potrošnju, dakle moguće da rade na tome.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.