Riješeno

Noćna opcija

  • 9 April 2017
  • 8 odgovora
  • 854 pregleda

Razina korisnika 1
Ovako, nakon neugodnog iskustva naplate korištenja podatkovnog prometa poslije ponoći i zvanja 10ak puta i odlaska na mjesto gdje sam sklopio ugovor, tek danas sam dobio tehničara preko službe za korisnike.(da razriješimo, sve dodatne troškove koji su nastali sam riješio putem prigovora, i to je sve 5 što se tiče podrške i riješavnje problema) I nakon što su u VIP-u 5 puta rekli da se noćna opcija automatski aktivira nakon ponoći i da nema smisla da se to fizički radi svaku noć, drugih 5(također iz VIP-a) su rekli da se moram odspojiti i spojiti poslije 00:00 ukoliko želim da mi megabajte skida iz noćne opcije, a ne iz mog mjesećnog paketa. Problem je što sam 2 godine koristio na starom ugovoru noćnu opciju bez ikakve moje intervencije poslije 00:00,znaci podatkovni promet se nije računao, niti mi se ikada isti naplatio poslije ponoći , tek nakon produljenja ugovora dobijem drugačija objašnjenja, koja tokom 2 godine nisam čuo, niti sam razmišljao o njima jer je sve radilo kako i treba. E sad, tehničar mi je danas rekao da to sve ide automatski i da ja nemam nikakve brige o tome, što sam ga zamolio da navede pored mog broja da uđe u sustav jer nema smisla da se ja moram spojiti i odspojiti poslije ponoći, jer ako je to slučaj, ja ću se spojiti poslije ponoći, ali nebum se odspojio cijeli mjesec, a svi znamo da će me sustav u 08:00 isključiti sa noćne opcije, i sve što skidam prebaciti u moj mjesečni promet. Stoga me zanima da budem 100% siguran, koja je caka? Hvala unaprijed
icon

Najbolji odgovor od A1_Jelena 10 April 2017, 10:51

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bok :)

Rado ću ti dati odgovore na sva pitanja. Bilo bi super ako bi mi se s detaljima linije javio u OVDJE
Razina korisnika 1
?!?
Razina korisnika 2
Bedž +3
Bok, odgovorili smo ti u Inbox 🙂
Razina korisnika 1
Bok, evo poslao sam vam broj moba i email, pa izaberite što vam više odgovara
Bok, odgovor je u inboxu. Proslijeđeno je na provjeru. 🙂
Razina korisnika 1
Znači 10 ljudi u VIP-u nema pojma o uslugama i opcijama koje nude, odlično. Budem pričekao još koji dan dok mi se skidaju megabajti iz mjesecnog paketa, a ne iz noćne opcije, a koje ćete mi kasnije naplatiti. Odlično.
Razina korisnika 1
Ajmo ponovno,
Napravim prigovor 30.03.2017. riješenje mi se objasni na krivi broj telefona (koji nije naveden kao broj za kontaktiranje) i polovično, glavni dio prigovora je ostao visit u zraku, a vi ga vodite u sustavu ko riješeno.. 06.04.2017. Nakon što sam saznao da su na krivi broj telefona objasnili, zovem službu za korisnike, no tamo djelatnica nije znala objasniti o čemu se radi a potvrđeno mi je da je moj broj naveden kao kontakt, a ne broj na koji je kontaktirano. Prigovor je podnesen u digitalnom obliku, znači e-mailom, i u prigovoru piše, molim odgovorite putem e-mail-a. Danas je 14. dan a sutra 15. zadnji dan za odgvor na moj prigovor. Sjetih se toga pa nazovem ja službu za korisnike gdje me vaš djelatnik krene uvjeravati da sam ja dobio odgovor na prigovor i da se strpim. Nakon mog objašnjenja i ne shvaćanja vašeg kolege, isti se počinje drsko razgovarati samnom te ulazi u moje obiteljske odnose te mi govori što ja smijem a što ne smijem činiti u svojoj obitelji, upozoravam ga da mi je njegova kolegica rekla da to sve što on govori nema veze, no isti počinje prijetiti da mogu biti susjed koji ima oib i interesira se za tu liniju i taj problem, detaljno mu objašnjavam da mu susjed nemože dati podatke koje ja mogu, npr kada su slane sms poruke, ili kada se vršila konekcija na internet itd. isti mi govori da nisam u pravu i da se strpim. Pitam ga ako je prigovor podnešen 30. a odgovor do danas nije došao, a sutra je rok za odgovor, a 06.04. može okačiti mačku o rep jer ja odgovor na mail nemam, što mogu uredno i dokazati. Opet kreće priča u krug kako sam dobio odgovor.
Razina korisnika 1
Zašto označavate riješeno ako nismo ništa riješili?? Pošto se nitko nije izjasnio kako i što u vezi noćne opcije, ja držim, pošto ste mi Vi tako rekli, imate snimljeno, da se ona automatski uključi poslije ponoći. A sad se vi dogovorite što i kako kad meni krenu dolaziti poruke da sam potrošio podatkovni promet i da mi se naplaćuje 500mb+ nakon ponoći, pa onda mi napišite mail da je to zadnji puta da ste uvažili prigovor, makar ste naplatili nešto i tako ukrug. A prigovor ćete uvažiti kada god ga ja podnesem, jer vam je to posao, pogotovo kada me idete derati za lovu, a i uvjeravati u nešto što nije tako, u nešto što ne piše u ugovoru. itd. itd. A nebi ga ni podnosio da vam je sluzba za korisnike učinkovitija, pametnija i spremna poslušati u čemu je probem( u vama)

Odgovori