Noćna opcija

  • 1 January 2017
  • 23 odgovora
  • 2897 pregleda

Razina korisnika 6
Bedž +6
Evo i ja dobio krivi izračun Noćne opcije! Krasno je vidjeti ovo Vipovi potkradanje posebno jer ovakvo što je zapravo tehnički nemoguće.

Dakle, 1.1. je 2 su sata ujutro, ja imam Noćnu opciju aktivnu već nekoliko mjeseci (pogledati sliku dole) no Vip je ipak nekim čudom u ovom mjesecu već uspio skinuti 40mb iz tarife iako mi je internet besplatan od 00 do 08h. Kako je to moguće, da li postoji neki skriveni period između 31.12 23:59 do kada se internet plaćao i 01.01 00:00 od kad je besplatan, ili njima novi mjesec kreće od recimo 23:00 - to samo Vip zna.

Ne, 40mb me neće spasiti no ljut sam jer ovakve stvari bi prošle neopaženo da je recimo 23.12 ili bilo koji drugi dan usred mjeseca, čovjek bi krivnju prvo svalio na sebe "mora da sam ipak negdje potrošio to" no ovakva situacija kakva je sada je toliko očita da je u pitanju greška tj. potkradanje jer tehnički ništa drugo nije moguće.

Netko će reći "piši im žalbu" - iskreno, sit sam žalbi upućenih Vipu. Prije mjesec i pol sam pisao tako jednu jer su mi uredno naplatili Vip Now uslugu koja je trebala biti besplatna i to ide ovim slijedom - pošalješ prvo žalbu pa ti za 10 dana stigne mail da su je primili, 10 dana kasnije eto opet njih sa mailom - pomisliš nešto su riješili kad ono ne, njima je 20 dana trebalo da vide kako sam se elektronski potpisao a oni traže isključivo ručno. Reko okej, potpišeš se ručno i vratiš natrag odmah isti dan, ponovno nakon 10 dana javljaju da su primijetili da je došao neki tvoj mail da je on zaprimljen, dole još fino stoji kako je to automatska poruka - fino, neku brzu automatiku imaju pomisliš. 10 dana kasnije eto ih pišu opet, donose radosnu vijest da će kroz mjesec dana sve biti gotovo. Milina, do ljeta izgleda bude, kud nam se žuri kad je račun uredno već naplaćen.

Otvaram ovu temu čisto da se vidi kakve stvari se dešavaju a očito nitko ništa ne poduzima, a posebno jer je sličnih žalbi na starom forumu bilo tonu! Doduše za homebox, ali u suštini isto. Ako već ne možete ponekad razlikovati što je napravljeno do 23:59 a što nakon 0:00, pa jer morate biti toliko pohlepni da u sustavu zaista tu granicu držite na 23:59, tj. do zadnje minute, spustite da je free period svima koji imaju Noćnu opciju od 23:30 recimo, no naravno ne da to kažete na javno da ljudi iskorištavaju. Na taj način će sustav imati više vremena da se refresha i neće biti zakašnjelo evidentiranog prometa jer ponekad vidim da vam zaista puno treba da isti zabilježite. Nisam stručan po tom pitanju no definitivno se nešto mora poduzeti, ovih 40mb je na LTE brzini komotno moglo biti 4Gb!




Odgovora 23

Bok @acer112, prvo, svako dobro u novoj 2017. godini :)
Molim te da mi privatnom porukom pošalješ svoje podatke i broj telefona.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Hvala Natalija, sretna nova godina i tebi ;)
Upravo su predani podatci tvojoj kolegici pa je rekla da će me kontaktirati čim provjeri o čemu je riječ. Svejedno, hvala i tebi Natalija 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +4
To da se manja količina podatkovnog prometa na kraju mjeseca prenese i obračuna u novom obračunskom razdoblju se događa gotovo uvijek i nema veze s noćnom opcijom. Stvar je u tome da sustav za obračun ne funkcionira dovoljno precizno pa uvijek nešto prebaci. Neki operateri su čak u uvjetima korištenja naveli da je zbog preciznog obračuna potrebno ugasiti uređaj prije ponoći na kraju mjeseca i upaliti nakon ponoći.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ne bih se složio da se to gotovo uvijek dešava, meni se ovakvo što još nikada nije desilo. Recimo prošli mjesec kako sam 10 dana bio na bolovanju meni je promet iz tarife cijelo vrijeme bio ravno na nuli jer sam cijelo vrijeme bio na wifi-u (palio LTE jedino u Noćnoj). Takvo što se definitivno ne smije dešavati, nema tu opravdanja. Kao što sam gore napisao ukoliko tehnički ne mogu biti toliko precizni u tih nekoliko minuta prijelaza sa jednog na drugi dan (sa jednog na drugi mjesec) neka promet od 23:30 do ponoći bude besplatan tj. neka se ne detektira pod tarifnim prometom kako bi se sustav u tih pola sata na vrijeme uspio refreshati i točno zabilježiti promet koji je nastao prije 23:30. Za veliku kompaniju je to sitnica, za krajnjeg korisnika ogromna stvar da stekne povjerenje prema operateru da ga neće zakinuti.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Evo da javim rezultate - sve je rješeno, na račun mi je besplatno dodan paket od 200mb prometa na 2Gb koje sam imao. Na kraju su dodali više nego što su me oštetili.

Također, nekim čudom mi je odmah danas stiglo rješenje i za prigovor o VIP Now koji sam prije slao (valjda je to ta agentica pogurala, ne znam?) Priznali su grešku i cijeli iznos koji su zaračunali za Vip Now biti će uplaćen na moj trajni nalog.

Eto, što reći - hvala agentici koja je radila na tome i pogurala da se to sve malo brže riješi. Ja zadovoljan 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +4
Da, kad dođe jedan prigovor na obradu, onda agent obično odmah rješi sve otvorene prigovore vrzane uz taj OIB. Kod mene je bio isti slučaj.
Razina korisnika 7
Bedž +4
Pitanje ako uzmem mobilni internet L 100gb na pretplatu bez ugovorne obveze da li je noćna opcija uključena Ili se mora naknadno platiti i aktivirati?
Razina korisnika 4
Bok @daworin i sorry na čekanju odgovora :(

U tarifi mobilni internet L Noćna opcija je uključena 🙂
Pozdrav, također imam problem sto se tice nocne opcije, dakle nakon ponoci, uopce se ne aktivira, a posjedujem vip Homebox, i receno mi je da se nakon 00 pa sve do 08h besplatno surfa brzim internetom, e sad u cemu je problem!?

Ta nocna opcija je i dalje aktualna? Od 00:8h? Radi stagod bolje ili i dalje zna pojest promet?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Je, aktualna je i dalje za sve, osim za fletericu.

Nevezano za noćnu opciju, ono kaj sam ja primjetila koristeći raznorazne opcije je to da je A1 sustav i naplate i brojača opcija vrlo često na Londonskom vremenu, a nemam pojma zakaj je tak, A1 nije odgovorio na moj upit jednom davno. Tak da- misliš ono-juhu, super, ponoć je i oodeš fletati, jel, kad ono po A1 vremenu tek je 23.00h. Ne kažem da je tak stalno, ali događa se. Znalo mi je cijeli sat kasniti obavijest o produljenju tarife, dok jednom nisam išla provjeriti stanje na računu - i naplaćena je sat vremena kasnije. 

I jel vrate promet kada se pozalis?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, ja sam nakon par takvih reklamacija zaključila da mi se ne isplati gubiti vrijeme i živce zbog par stotina megabajta, već bih u vrijeme produljenja mjesečnih opcija ili same tarife napravila upravo ono kaj je negdje ovdje spomenuto- ugasila i upalila mobitel, suzdržala se sat vremena od surfanja i više nisam imala problema. Sad uopće nemam tih problema, već pol godine bezbrižno surfam na fleterici 😀 pa mi nije potrebna nikakva dodatna opcija, a 1TB na mobitelu nemrem potrošiti ni sa S21 Ultrom 🤭

Sta je ta fleterica?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Fleterica je prepaid tarifa, za 249 kn dobije se neograničeni internet  po LTE brzini i 1500 minuta/sms prema svim mrežama. Ne mogu se dijeliti gige drugim bonašima, a vjerojatno se ne mogu ni switchati megabajti za minute, mada vidim sve te opcije u aplikaciji. E da, tarifa se može aktivirati jedino kroz aplikaciju Moj A1.

Ne vidim je vise u ponudi, a koliko sam procitao, nije flat nego 1TB. Nije to malo , ali ako zelim streamat tv u 4k onda je malo.

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

Kak je nema u ponudi kad je to jedna od najnovijih prepaid tarifa?

1 TB je zasad nemoguće potrošiti na mobitelu, za čiju je upotrebu Fleterica i namijenjena. Evo ja snimila 4K video i ošlo na Google fotografije 1,5 giga u par minuta 🤭

Ne znam gdje sam gledao... meni treba za homebox, preko moba mi nije prakticno

Razina korisnika 4
Bedž +1

Nema više tarife od 1TB za Homebox (Flatbox), nego je sada tu Super Homebox sa 400GB po maksimalnoj brzini i neograničena noćna tarifa od ponoći do 10:00.

Razina korisnika 3
Bedž +2

Pa mislim ako ti je u planu samo koristiti homebox kod kuce, probaj rađe sa optikom. 4K na TV-u, youtube, par igrica itd. Potrošim oko 1.5TB / 4TB mjesečno tako da 400GB ti nece biti dosta pogotovo ako ti ponekad zaguši baznu stanicu onda neces ni ucitat 4k content.

Da imam bilo koju drugu opciju ne bi koristio homebox. Al mislim da ce 4k biti samo od 00:8h nazalost

Razina korisnika 4
Bedž +1

Napisah od 00:00 - 10:00.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Nero812 , imaš prav, 1TB bi i na mobitelu pojeo 4K video, sad sam odgledala 2 4K videa na YouTubeu, ode 5 giga sam tak. Probala ja u Samsung internet browseru pogledati i 8K video, ali nejde, ton čujem, slike nema, tj.bez obzira kaj ja mogu i snimiti 8K video, nemrem niš s njim (upload)- fleterica,tj.A1 neda. U samom YouTubeu uopće nemam mogućnost odabira 8K, najviše 4K kvaliteta-i slika jeste super, obadva videa odgledala glatko, bez zastoja, ali je meni dovoljna i uobičajena kvaliteta koju Google preporučuje za mobitele.

Odgovori