Noćna opcija
Dakle, 1.1. je 2 su sata ujutro, ja imam Noćnu opciju aktivnu već nekoliko mjeseci (pogledati sliku dole) no Vip je ipak nekim čudom u ovom mjesecu već uspio skinuti 40mb iz tarife iako mi je internet besplatan od 00 do 08h. Kako je to moguće, da li postoji neki skriveni period između 31.12 23:59 do kada se internet plaćao i 01.01 00:00 od kad je besplatan, ili njima novi mjesec kreće od recimo 23:00 - to samo Vip zna.
Ne, 40mb me neće spasiti no ljut sam jer ovakve stvari bi prošle neopaženo da je recimo 23.12 ili bilo koji drugi dan usred mjeseca, čovjek bi krivnju prvo svalio na sebe "mora da sam ipak negdje potrošio to" no ovakva situacija kakva je sada je toliko očita da je u pitanju greška tj. potkradanje jer tehnički ništa drugo nije moguće.
Netko će reći "piši im žalbu" - iskreno, sit sam žalbi upućenih Vipu. Prije mjesec i pol sam pisao tako jednu jer su mi uredno naplatili Vip Now uslugu koja je trebala biti besplatna i to ide ovim slijedom - pošalješ prvo žalbu pa ti za 10 dana stigne mail da su je primili, 10 dana kasnije eto opet njih sa mailom - pomisliš nešto su riješili kad ono ne, njima je 20 dana trebalo da vide kako sam se elektronski potpisao a oni traže isključivo ručno. Reko okej, potpišeš se ručno i vratiš natrag odmah isti dan, ponovno nakon 10 dana javljaju da su primijetili da je došao neki tvoj mail da je on zaprimljen, dole još fino stoji kako je to automatska poruka - fino, neku brzu automatiku imaju pomisliš. 10 dana kasnije eto ih pišu opet, donose radosnu vijest da će kroz mjesec dana sve biti gotovo. Milina, do ljeta izgleda bude, kud nam se žuri kad je račun uredno već naplaćen.
Otvaram ovu temu čisto da se vidi kakve stvari se dešavaju a očito nitko ništa ne poduzima, a posebno jer je sličnih žalbi na starom forumu bilo tonu! Doduše za homebox, ali u suštini isto. Ako već ne možete ponekad razlikovati što je napravljeno do 23:59 a što nakon 0:00, pa jer morate biti toliko pohlepni da u sustavu zaista tu granicu držite na 23:59, tj. do zadnje minute, spustite da je free period svima koji imaju Noćnu opciju od 23:30 recimo, no naravno ne da to kažete na javno da ljudi iskorištavaju. Na taj način će sustav imati više vremena da se refresha i neće biti zakašnjelo evidentiranog prometa jer ponekad vidim da vam zaista puno treba da isti zabilježite. Nisam stručan po tom pitanju no definitivno se nešto mora poduzeti, ovih 40mb je na LTE brzini komotno moglo biti 4Gb!
Molim te da mi privatnom porukom pošalješ svoje podatke i broj telefona.
Upravo su predani podatci tvojoj kolegici pa je rekla da će me kontaktirati čim provjeri o čemu je riječ. Svejedno, hvala i tebi Natalija 🙂
Također, nekim čudom mi je odmah danas stiglo rješenje i za prigovor o VIP Now koji sam prije slao (valjda je to ta agentica pogurala, ne znam?) Priznali su grešku i cijeli iznos koji su zaračunali za Vip Now biti će uplaćen na moj trajni nalog.
Eto, što reći - hvala agentici koja je radila na tome i pogurala da se to sve malo brže riješi. Ja zadovoljan 🙂
U tarifi mobilni internet L Noćna opcija je uključena 🙂
Ta nocna opcija je i dalje aktualna? Od 00:8h? Radi stagod bolje ili i dalje zna pojest promet?
Je, aktualna je i dalje za sve, osim za fletericu.
Nevezano za noćnu opciju, ono kaj sam ja primjetila koristeći raznorazne opcije je to da je A1 sustav i naplate i brojača opcija vrlo često na Londonskom vremenu, a nemam pojma zakaj je tak, A1 nije odgovorio na moj upit jednom davno. Tak da- misliš ono-juhu, super, ponoć je i oodeš fletati, jel, kad ono po A1 vremenu tek je 23.00h. Ne kažem da je tak stalno, ali događa se. Znalo mi je cijeli sat kasniti obavijest o produljenju tarife, dok jednom nisam išla provjeriti stanje na računu - i naplaćena je sat vremena kasnije.
I jel vrate promet kada se pozalis?
Hm, ja sam nakon par takvih reklamacija zaključila da mi se ne isplati gubiti vrijeme i živce zbog par stotina megabajta, već bih u vrijeme produljenja mjesečnih opcija ili same tarife napravila upravo ono kaj je negdje ovdje spomenuto- ugasila i upalila mobitel, suzdržala se sat vremena od surfanja i više nisam imala problema. Sad uopće nemam tih problema, već pol godine bezbrižno surfam na fleterici 😀 pa mi nije potrebna nikakva dodatna opcija, a 1TB na mobitelu nemrem potrošiti ni sa S21 Ultrom 🤭
Sta je ta fleterica?
Fleterica je prepaid tarifa, za 249 kn dobije se neograničeni internet po LTE brzini i 1500 minuta/sms prema svim mrežama. Ne mogu se dijeliti gige drugim bonašima, a vjerojatno se ne mogu ni switchati megabajti za minute, mada vidim sve te opcije u aplikaciji. E da, tarifa se može aktivirati jedino kroz aplikaciju Moj A1.
Ne vidim je vise u ponudi, a koliko sam procitao, nije flat nego 1TB. Nije to malo , ali ako zelim streamat tv u 4k onda je malo.
Kak je nema u ponudi kad je to jedna od najnovijih prepaid tarifa?
1 TB je zasad nemoguće potrošiti na mobitelu, za čiju je upotrebu Fleterica i namijenjena. Evo ja snimila 4K video i ošlo na Google fotografije 1,5 giga u par minuta 🤭
Ne znam gdje sam gledao... meni treba za homebox, preko moba mi nije prakticno
Nema više tarife od 1TB za Homebox (Flatbox), nego je sada tu Super Homebox sa 400GB po maksimalnoj brzini i neograničena noćna tarifa od ponoći do 10:00.
Pa mislim ako ti je u planu samo koristiti homebox kod kuce, probaj rađe sa optikom. 4K na TV-u, youtube, par igrica itd. Potrošim oko 1.5TB / 4TB mjesečno tako da 400GB ti nece biti dosta pogotovo ako ti ponekad zaguši baznu stanicu onda neces ni ucitat 4k content.
Da imam bilo koju drugu opciju ne bi koristio homebox. Al mislim da ce 4k biti samo od 00:8h nazalost
Napisah od 00:00 - 10:00.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.