Noćna opcija

  • 1 Siječanj 2017
  • 10 odgovora
  • 2571 pregled

Razina korisnika 6
Evo i ja dobio krivi izračun Noćne opcije! Krasno je vidjeti ovo Vipovi potkradanje posebno jer ovakvo što je zapravo tehnički nemoguće.

Dakle, 1.1. je 2 su sata ujutro, ja imam Noćnu opciju aktivnu već nekoliko mjeseci (pogledati sliku dole) no Vip je ipak nekim čudom u ovom mjesecu već uspio skinuti 40mb iz tarife iako mi je internet besplatan od 00 do 08h. Kako je to moguće, da li postoji neki skriveni period između 31.12 23:59 do kada se internet plaćao i 01.01 00:00 od kad je besplatan, ili njima novi mjesec kreće od recimo 23:00 - to samo Vip zna.

Ne, 40mb me neće spasiti no ljut sam jer ovakve stvari bi prošle neopaženo da je recimo 23.12 ili bilo koji drugi dan usred mjeseca, čovjek bi krivnju prvo svalio na sebe "mora da sam ipak negdje potrošio to" no ovakva situacija kakva je sada je toliko očita da je u pitanju greška tj. potkradanje jer tehnički ništa drugo nije moguće.

Netko će reći "piši im žalbu" - iskreno, sit sam žalbi upućenih Vipu. Prije mjesec i pol sam pisao tako jednu jer su mi uredno naplatili Vip Now uslugu koja je trebala biti besplatna i to ide ovim slijedom - pošalješ prvo žalbu pa ti za 10 dana stigne mail da su je primili, 10 dana kasnije eto opet njih sa mailom - pomisliš nešto su riješili kad ono ne, njima je 20 dana trebalo da vide kako sam se elektronski potpisao a oni traže isključivo ručno. Reko okej, potpišeš se ručno i vratiš natrag odmah isti dan, ponovno nakon 10 dana javljaju da su primijetili da je došao neki tvoj mail da je on zaprimljen, dole još fino stoji kako je to automatska poruka - fino, neku brzu automatiku imaju pomisliš. 10 dana kasnije eto ih pišu opet, donose radosnu vijest da će kroz mjesec dana sve biti gotovo. Milina, do ljeta izgleda bude, kud nam se žuri kad je račun uredno već naplaćen.

Otvaram ovu temu čisto da se vidi kakve stvari se dešavaju a očito nitko ništa ne poduzima, a posebno jer je sličnih žalbi na starom forumu bilo tonu! Doduše za homebox, ali u suštini isto. Ako već ne možete ponekad razlikovati što je napravljeno do 23:59 a što nakon 0:00, pa jer morate biti toliko pohlepni da u sustavu zaista tu granicu držite na 23:59, tj. do zadnje minute, spustite da je free period svima koji imaju Noćnu opciju od 23:30 recimo, no naravno ne da to kažete na javno da ljudi iskorištavaju. Na taj način će sustav imati više vremena da se refresha i neće biti zakašnjelo evidentiranog prometa jer ponekad vidim da vam zaista puno treba da isti zabilježite. Nisam stručan po tom pitanju no definitivno se nešto mora poduzeti, ovih 40mb je na LTE brzini komotno moglo biti 4Gb!




Odgovora 10

Bok @acer112, prvo, svako dobro u novoj 2017. godini :)
Molim te da mi privatnom porukom pošalješ svoje podatke i broj telefona.
Razina korisnika 6
Hvala Natalija, sretna nova godina i tebi ;)
Upravo su predani podatci tvojoj kolegici pa je rekla da će me kontaktirati čim provjeri o čemu je riječ. Svejedno, hvala i tebi Natalija 🙂
Razina korisnika 6
To da se manja količina podatkovnog prometa na kraju mjeseca prenese i obračuna u novom obračunskom razdoblju se događa gotovo uvijek i nema veze s noćnom opcijom. Stvar je u tome da sustav za obračun ne funkcionira dovoljno precizno pa uvijek nešto prebaci. Neki operateri su čak u uvjetima korištenja naveli da je zbog preciznog obračuna potrebno ugasiti uređaj prije ponoći na kraju mjeseca i upaliti nakon ponoći.
Razina korisnika 6
Ne bih se složio da se to gotovo uvijek dešava, meni se ovakvo što još nikada nije desilo. Recimo prošli mjesec kako sam 10 dana bio na bolovanju meni je promet iz tarife cijelo vrijeme bio ravno na nuli jer sam cijelo vrijeme bio na wifi-u (palio LTE jedino u Noćnoj). Takvo što se definitivno ne smije dešavati, nema tu opravdanja. Kao što sam gore napisao ukoliko tehnički ne mogu biti toliko precizni u tih nekoliko minuta prijelaza sa jednog na drugi dan (sa jednog na drugi mjesec) neka promet od 23:30 do ponoći bude besplatan tj. neka se ne detektira pod tarifnim prometom kako bi se sustav u tih pola sata na vrijeme uspio refreshati i točno zabilježiti promet koji je nastao prije 23:30. Za veliku kompaniju je to sitnica, za krajnjeg korisnika ogromna stvar da stekne povjerenje prema operateru da ga neće zakinuti.
Razina korisnika 6
Evo da javim rezultate - sve je rješeno, na račun mi je besplatno dodan paket od 200mb prometa na 2Gb koje sam imao. Na kraju su dodali više nego što su me oštetili.

Također, nekim čudom mi je odmah danas stiglo rješenje i za prigovor o VIP Now koji sam prije slao (valjda je to ta agentica pogurala, ne znam?) Priznali su grešku i cijeli iznos koji su zaračunali za Vip Now biti će uplaćen na moj trajni nalog.

Eto, što reći - hvala agentici koja je radila na tome i pogurala da se to sve malo brže riješi. Ja zadovoljan 🙂
Razina korisnika 6
Da, kad dođe jedan prigovor na obradu, onda agent obično odmah rješi sve otvorene prigovore vrzane uz taj OIB. Kod mene je bio isti slučaj.
Razina korisnika 4
Pitanje ako uzmem mobilni internet L 100gb na pretplatu bez ugovorne obveze da li je noćna opcija uključena Ili se mora naknadno platiti i aktivirati?
Bok @daworin i sorry na čekanju odgovora :(

U tarifi mobilni internet L Noćna opcija je uključena 🙂
Pozdrav, također imam problem sto se tice nocne opcije, dakle nakon ponoci, uopce se ne aktivira, a posjedujem vip Homebox, i receno mi je da se nakon 00 pa sve do 08h besplatno surfa brzim internetom, e sad u cemu je problem!?

Odgovori