Riješeno

Nedolazak tehničara na dogovoreni termin

  • 22 March 2021
  • 1 odgovor
  • 790 pregleda

Ja ne znam što bih Vam rekao. U ponedjeljak 15.03.2021. dajem zahtjev za novi ugovor za trio paket, gospodin mi kaže da tehničar može doći instalirati uslugu 22.03.2021. u 10:00. Naravno, pristajem. Dan prije, nedjelja 21.03,2021. dobivam poruku na mobitel kako će nas kontaktirati za dogovaranje novog termina. Ne kužim o čem se radi i zovem A1. Gospodin mi kaže kako u sustavu stoji 22.03. u 10:00 i da mogu očekivati tehničara.

 

Ponedjeljak 22.03. 09:50 odlučim nazvati korisničku podršku da provjerim dolazi li tehničar. Gospodin mi kaže kako je instalacija otkazana. Šokiran, zovem ipak opet nakon sat vremena. Gospođa se javlja i kaže kako ne vidi razlog otkazivanja i kako će proslijediti tehničarima da me nazovu što prije. Četiri sata kasnije još uvijek nema poziva.

 

Opet zovem korisničku podršku, objasnim situaciju, kažu prosljeđujemo im da vas žurno nazovu. Opet ništa.

 

Zovem u 20 sati, revoltiran otkazujem instalaciju, logiram se na internet i tražim novog operatera. 

 

Molim Vas da mi odgovorite jel vi radite u Zimbabveu ili u europskoj državi. Pa kakva je to neprofesionalnost?????

icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 23 March 2021, 21:10

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav, žao mi je radi opisanog iskustva. Zasiguno je došlo do nesporazuma  u komunikaciji s tehničarima te postoji mogućnost da im nije ispravno proslijeđen radni nalog za izlazak tehničara te je nalog morao biti otkazan. Prije otkazivanja naloga svakako si trebao zaprimiti poziv s objašnjenjem. Pošalji nam privatnu poruku OVDJE pa ćemo sve dodatno provjeriti.

Odgovori