Riješeno

ne prolaze odlazni mail-ovi

  • 3 August 2021
  • 4 odgovora
  • 170 pregleda

Razina korisnika 3

ako netko zna odgovor, mail adresa je ...@pu.t-com, kada su uređaji (tablet, laptop,mob. telefon) priključeni WI FI protokolom na homebox ne prolaze odlazni mail-ovi javlja se greška “server je odbio adresu jednog primatelja.Poruka je pohranjena u spremnik Odlazno)” ova se poruka generira na IOS uređajima dok na Windows platformi to izleda ovako “Your message did not reach some or all of the intended recipientsYour message did not reach some or all of the intended recipients.      Subject:    RE: Ajde      Sent:  3.8.2021 19:02The following recipient(s) cannot be reached:  'vedran' on 3.8.2021 19:02            Server error: '554 5.3.5 <…………...@pu.t-com.hr>: Recipient address rejected: Policy rejection 901'

postavke maila su sljedeće:

Incoming
pop.t-com.hr
Username
………...
Password
………….
outgoing
mail.vip.hr
Bez username
Bez lozinke
Port je
25

hvala

 

icon

Najbolji odgovor od Pero357 8 August 2021, 08:17

Samo prijedlog da izbjegneš probleme u budućnost, čak i ako si riješio ovo - stavi si HT-ov odlazni mail server.

 @pu.t-com je HT-ova domena, i ako koristiš vip/a1 odlazni mail server ćeš prije ili kasnije naletiti da ti neki mailovi ne prolaze i da ti se javi nekakav bounce mail gdje se spominje Sender Policy Framework (SPF).

U kratko, to je jenda od metoda autentifikacije, gdje vlasnik domene (HT za @pu.t-com) stavlja na popis odlazne mail servere s kojih je kao “dopušteno” slati mailove za tu domenu. Kako su si međusobno konkurencija operatori uglavnom ne stavljaju odlazne mail servere drugih operatora na svoje popise, pa ako se provjeri taj SPF ti mail neće biti dostavljen.

Većina će ti ih vjerojatno prolaziti, ali prije ili kasnije neki neće, i nemaš neke druge solucije nego da postaviš odlazni mail server koji je na popisu (HT-ov, budući da je njihov mail).

Trebat će ti onda onaj setting da prolazi slanje i ako nisi spojen na internet u njihovoj mreži, to bi moralo ići po portu 587 ako se ne varam,

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 3

da, zaboravio napomenuti, kada se na mob.uređajima isključi WI-Fi i mail-ovi idu direktno putem mobilnih podataka uređaja, istii prolaze uredno.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Vedran2210  možeš li nam se javiti sa svojom e-mail adresom i podacima OVDJE kako bismo sve detaljnije provjerili? 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Samo prijedlog da izbjegneš probleme u budućnost, čak i ako si riješio ovo - stavi si HT-ov odlazni mail server.

 @pu.t-com je HT-ova domena, i ako koristiš vip/a1 odlazni mail server ćeš prije ili kasnije naletiti da ti neki mailovi ne prolaze i da ti se javi nekakav bounce mail gdje se spominje Sender Policy Framework (SPF).

U kratko, to je jenda od metoda autentifikacije, gdje vlasnik domene (HT za @pu.t-com) stavlja na popis odlazne mail servere s kojih je kao “dopušteno” slati mailove za tu domenu. Kako su si međusobno konkurencija operatori uglavnom ne stavljaju odlazne mail servere drugih operatora na svoje popise, pa ako se provjeri taj SPF ti mail neće biti dostavljen.

Većina će ti ih vjerojatno prolaziti, ali prije ili kasnije neki neće, i nemaš neke druge solucije nego da postaviš odlazni mail server koji je na popisu (HT-ov, budući da je njihov mail).

Trebat će ti onda onaj setting da prolazi slanje i ako nisi spojen na internet u njihovoj mreži, to bi moralo ići po portu 587 ako se ne varam,

Razina korisnika 3

Hvala na odgovoru,

Pokušat ću doći do ht ovih postavki pa  i to napraviti…

Odgovori