PITANJE

Nakon produljenja usluge ne mogu se logirati u MojA1

  • 13 January 2022
  • 4 odgovora
  • 54 pregleda

Pozdrav,

 

Danas su mi postavili nove uređaje nakon što sam produljio uslugu, no ne mogu se prijaviti u MojA1. Kaže “Na korisničkom računu nemate povezanih aktivnih usluga.”

 

Pretpostavljam da je to normalna pojava obzirom da sam s Bnet usluge prešao na A1?

 

Hvala


Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @p3r02d3r0,

potrebna su ti Moj A1 upravljačka prava koja možeš zatražiti pozivom službi za korisnike.

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

 

Pozdrav, hvala ali posljednji put vam je trebalo samo dva tjedna da odgovorite na privatnu poruku, tako da ipak sam zvao szk i doznao da mi je profil još u procesu transfera, pa zato MojA1 ne radi.

Eto, riješeno!

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @p3r02d3r0 , korisnički podaci ostaju isti prilikom takve promjene. Možeš nam se javiti privatnom porukom sa podacima ovdje OVDJE kako bismo mogli sve provjeriti.

 

Pozdrav, hvala ali posljednji put vam je trebalo samo dva tjedna da odgovorite na privatnu poruku, tako da ipak sam zvao szk i doznao da mi je profil još u procesu transfera, pa zato MojA1 ne radi.

Eto, riješeno!

@p3r02d3r0  drago mi je da si došao do potrebnih informacija :) I primi isprike zbog nenamjernog propusta zbog kojeg si toliko čekao zadnji put na odgovor :( Zaista nije uobičajena praksa pa nam se ubuduće slobodno javi, ne bi trebao čekati na odgovor duže od jednog dana.