Najgora korisnička služba i usluga

  • 22 December 2017
  • 2 odgovora
  • 368 pregleda

  • Novi forumaš
  • 0 odgovora
Negdje od polovice 11.mj. traje moja agonija sa premještanjem internet veze s jedne adrese na drugu (prije sam bila na b netu, odlučila sam preći na vip, obzirom da b net-a nemam na novoj adresi). Od polovice 11.mj kada sam telefonski to najavila, odnosno 23.11. kada sam otišla na fizičko mjesto vipneta i zatražila novu uslugu do 19.12. me nitko nije nazvao ni došao spojiti router. 19. 12. u jutarnjim satima, nakon što sam ih desetak puta ranije nazvala i tražila požurnicu, je došao njihov vanjski suradnik spojiti router međutim zbog određene tehničke greške aktivacija nije bila odmah moguće već su isto trebali napraviti ručno u backoffice. Do danas nemam aktivan net, ali i nikakve informacije, objašnjenja ili isprike s njihove strane. Korisnička služba im je kako koju osobu uhvatiš; ima dečki koji skroz razumno reagiraju i shvaćaju, te i sami smatraju da cijela stvar predugo traje, a ima onih koji smatraju da se vipnet uopće ne bi trebao objašnjavati klijentima i, recimo, pojasniti koje korake proces aktivacije podrazumijeva, kako bi bilo jasnije zašto od spajanja routera do aktivacije toliko dugo proces traje, i to sve uz jako bezobrazan ton.

Za organizaciju koja dosta agresivno marketinški nastupa nastojeći promovirati svoj userfriendly pristup korisnicima, moram priznati da zauzima, daleko ispred svih, prvo mjesto u najgorem pristupu klijentu koji sam ikad doživjela.

Nakon cijele sage, odlučila sam jednostavno preći konkurenciji.

Odgovora 2

Razina korisnika 4
Bok @AnaK
Zbilja mi je iznimno žao radi tvog nezadovoljstva :(
Stvarno se trudimo korisnicima maksimalno izići u susret i pomoći. Ako nam želiš dati još jednu priliku, rado ćemo provjeriti. Podatke i opis situacije nam možeš poslati OVDJE
Razina korisnika 1
nije to ništa, ja uzeo ugovor 20.11. riknulo sve (stari modem) 3 (tri) dana je trebalo da poprave kvar
jupi sada mi je brzina od 0,79/0,70 - 2,20/0,74 do max 5/0,70

Odgovori