Riješeno

Mobilni internet

  • 22 February 2023
  • 1 odgovor
  • 84 pregleda

Već više od dva mjeseca mi ne radi mobilni internet u inozemstvu. U postavkama mi je uključen roaming i spojim se na A1 mrežu od drugih država i ne radi.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 23 February 2023, 23:54

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @nikola12 🖐🏻
Ako su svi parametri ispravno podešeni, i uključeni su mobilni podaci i podatkovni roaming te si probao na više mreža uspostaviti vezu, ali i dalje ne radi, trebalo bi po broju provjeriti da nemaš podešen limit potrošnje ili možda aktivnu zabranu roaming usluge. Jesi uspio stupiti u kontakt s Korisničkom podrškom na broju +385 91 7125 091? Svakako se javi čim prije da se provjeri status linije.

Odgovori