Dakle, već mjesec dana imamo problema sa internetom, brzina je katastrofalna ispod 5Mbps, zvala sam korisničku službu te sam prebacila u postavkama rutera na 4G, nakon toga je radilo 2 dana normalno iznad od 10Mbps do 17Mbps i sada se opet vratilo na staro, kada nazovem korisničku službu očekujem da se taj problem riješi, a ne privremeno zakrpa ako problem ne bude riješen čemu onda korisnička služba pitam se? Uredno plaćamo internet kojeg kao da i nemamo, kad moraš čekat minutu do dvije da se stranica učita postaje smiješno i frustrirajuće.
Još da dodam da sam zvala još jednom prije 15ak dana i dotičnom gospodinu se očito nije radilo pa mi je samo rekao:”Pomakni ruter do prozora, vi se nalazite daleko od odašiljača pa ne možete imati veću brzinu”, a kako je onda radilo 2 ili 3 godine iznad 10Mbps do 17Mbps brzine interneta, a sada najednom ne može. Nitko nije glup znam da može bolje, ali neke to ne zanima, barem se ponašajte profesionalno i riješite problem svog klijenta koji vam je potreban na kraju krajeva, ovakav problem nemam samo ja nego cijeli moj kraj, živimo u 2022. godini, a vi ne možete ljudima pružiti kvalitetan internet, nadam se da ćete se potruditi da se stvari promijene da se ljudima omogući kvalitetan internet jer ovo više nema smisla, džaba vama i 4G i 5G kad u većini mjesta tako nešto nije dostupno.
Nadam se promjeni!!!!
Najbolji odgovor od A1_Mateja
Pogledaj original