Riješeno

Kvaliteta interneta

  • 20 January 2022
  • 2 odgovora
  • 586 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

Dakle, već mjesec dana imamo problema sa internetom, brzina je katastrofalna ispod 5Mbps, zvala sam korisničku službu te sam prebacila u postavkama rutera na 4G, nakon toga je radilo 2 dana normalno iznad od 10Mbps do 17Mbps i sada se opet vratilo na staro, kada nazovem korisničku službu očekujem da se taj problem riješi, a ne privremeno zakrpa ako problem ne bude riješen čemu onda korisnička služba pitam se? Uredno plaćamo internet kojeg kao da i nemamo, kad moraš čekat minutu do dvije da se stranica učita postaje smiješno i frustrirajuće.  

Još da dodam da sam zvala još jednom prije 15ak dana i dotičnom gospodinu se očito nije radilo pa mi je samo rekao:”Pomakni ruter do prozora, vi se nalazite daleko od odašiljača pa ne možete imati veću brzinu”, a kako je onda radilo 2 ili 3 godine  iznad 10Mbps do 17Mbps brzine interneta, a sada najednom ne može. Nitko nije glup znam da može bolje, ali neke to ne zanima, barem se ponašajte profesionalno i riješite problem svog klijenta koji vam je potreban na kraju krajeva, ovakav problem nemam samo ja nego cijeli moj kraj, živimo u 2022. godini, a vi ne možete ljudima pružiti kvalitetan internet, nadam se da ćete se potruditi da se stvari promijene da se ljudima omogući kvalitetan internet jer ovo više nema smisla, džaba vama i 4G i 5G kad u većini mjesta tako nešto nije dostupno.

Nadam se promjeni!!!!

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 20 January 2022, 21:31

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 2

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Mariana žao mi je zbog iskazanog nezadovoljstva. Zamolit ću te da nam se javiš privatnom porukom s podacima OVDJE , kako bismo mogli sve dodatno provjeriti.

Razina korisnika 3
Bedž +2

LINK OVDJE ako ti se ne da copy paste od gore :)