Riješeno

Kućni internet - istek ugovora

  • 8 April 2020
  • 2 odgovora
  • 3735 pregleda

Imam pitanje u vezi isteka ugovora. Moj izlazi uskoro (kroz 15 dana). I ne želim više koristi A1 usluge. Trebam li posebno i kome slati zahtjev za raskid ugovora. Budući da on sam istječe, nije prijevremeni raskid. I što je sa opremom (ruter...) vraćam li to ili ne?

Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 10 April 2020, 09:20

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ističe ti Ugovorna obveza, Ugovor i usluga je aktivna dok ti ili A1 ne raskinete. Moraš zatražiti raskid ugovora sa datumom isteka obveze a opremu vraćaš preporučeno poštom na trošak A1. Postoje već i teme i adresa na koju šalješ opremu.Nisi navela koja je usluga u pitanju, pretpostavljam da znaš da raskidom gubiš fiksni broj ako imaš telefon itd...

Bedž +3

@Lucija000 pozdrav, možeš nam se javiti privatnom porukom [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bi ti mogli pomoći? 

Odgovori